Camping Les 3 Lacs

Camping Les 3 Lacs
8,2

36 tips over Camping Les 3 Lacs

Bert, 30-7-2014
Als je gaat kamperen met je eigen tent of caravan, dan zijn dit de beste velden / plekken: 1t/m 14 - S0 t/m S6 - E1 t/m E11 - 15 t/m 27 - P1 t/m p5 - R1 t/m R11.
Nanda, 1-2-2014
Op 20 minuten rijden van de camping zit een dierentuin met roofdieren, Le domaine des fauves (foldertjes liggen bij de receptie). Zeker de moeite waar om naartoe te gaan! Onze kids waren erg onder de indruk van de witte tijgers, de hyena's, de wolven, Lynxen, poema's en panters. Er waren veel dieren die ze nog nooit eerder in het echt hadden gezien, heeft veel indruk gemaakt!
Jolanda Peters, 17-9-2013

Enkele leuke uitstapjes tips:

- wandelroute vanaf kerk bij Belmont (verkrijgbaar bij receptie)

- kasteel Montfleury heel dichtbij en een aanrader! Indrukwekkende verzameling.

- stad Chambéry

- uitzicht op de mont blanc vanaf Col du garnier

- toeren met auto D912 tussen st pierre dÉntremont en Chambéry is prachtig.

- lac d aiguebelette

We hebben een aantal aanbieders voor Les 3 Lacs voor je op een rij gezet:

vlietvanwilco, 16-9-2013
Aangezien het redelijk centraal gelegen is: ABSOLUTE AANRADER: ANNECY, daarnaast is een dagje met de auto de col du Telegraphe en Galibier rijden leuke ervaring, strandjes/steigers aan het Lac de Bourget (Aix Les Bains) (ook leuk voor kyte/surf)
Sandra, 8-9-2013

Lac de aiguebelette

Lac du bourget

Natascha Stam, 29-8-2013
Lac de Bourget, Lac de Aiguebelette, Chambery, Col de Chat.

Mkarel, 27-8-2013
Kasteel van Montfleury, 10 minuten van de camping. Shoppen in Chambery. Opinelmuseum in St. Jean de Maurienne, en daarna de Col de Madeleine op, waar je een fantastisch uitzicht hebt op de mooiste bergen van Frankrijk, oa de Mont Blanc
Nicole, 22-8-2013
Lac Aiguebelette (Plage Preargent) en Bourget zijn aanraders om te bezoeken (zwemmen of bootje huren). Verder zijn de watervallen Cirque du Meme (de 1,5 uur tocht) met een rugdrager prima te doen met een kindje van 2 (denk wel aan het meenemen van goede schoenen...). Bij slecht weer zijn de binnen speelparadijzen in Chambery een aanrader.
fam. Dinkelaar, 20-8-2013
Cirque-de-st-Meme mag je echt niet overslaan als je hier in de buurt bent. En als je van bergritten houdt is de Col du Coq aan te bevelen.
Pieter Beelen, 19-8-2013
Plek 2 en 3 (middelste plekken naast de speeltuin) zijn de mooiste plekken en je hebt er ook wifi.

We hebben een aantal aanbieders voor Les 3 Lacs voor je op een rij gezet: