Camping Les 3 Lacs

Camping Les 3 Lacs
8,3

36 tips over Camping Les 3 Lacs

Fam. van Marle, 16-8-2018
Leuk om boven op de col de l'epine(boven aan het meer van aigebelette) te kijken hoe de paragliders van de berg af springen, ook een prachtig uitzicht daar. Overigens is de col de l'epine een mooi colletje om met de racefiets te beklimmen.
Wiltjer, 23-8-2017
Accro'lac Aiguebelette, zit op 20 minuten rijden vanaf de camping aan het meer. Super leuk klimparcours voor kinderen vanaf 3 jaar. Verschillende parcours, afhankelijk van de leeftijd te doen. Onze kinderen van 4 en 7 hebben paars en geel gedaan, met heel veel plezier. Ook voor volwassenen zijn er leuke parcours te klimmen. Echt een bezoekje waard als je zin hebt om lekker bezig te zijn.
Vrede , 15-1-2017

Voor de visser:

In het riviertje langs de camping zit regenboog forel, kopvoorn en barbeel. Als achterop de camping (bij plek R18) de rivier in gaat dan kun je terug naar het begin van de camping lopen. De laatste 100 meter voor de bocht heb ik forel gevangen met 3 cm plugje en pieren. Als je door de bocht heen gaat zit er veel barbeel op de bodem, gevangen met een stukje Goudse kaas. Kopvoorn zat overal wel en heb deze gevangen met pieren. Vergunning nooit gekocht maar als ze je pakken, duur!

ruud, 5-9-2016
Cirque de saint-même is een waterval in etappes. Er zijn ook verschillende wandelroutes (van 40 minuten tot meerdere uren). Beneden aan de waterval heb je de uitloop stroompjes waar veel fransen picknicken en 2 eetgelegenheden. Was zeer de moeite waard!
Dennis, 31-7-2016
Een elektrisch bootje huren om over het meer te varen.
Fam. Verbeek, 25-8-2014

Op een paar kilometer van de camping ligt Lac de Romagnieu. Heel leuk meer met security, speel-attributen in het water en een goed restaurant. een aanrader.

op 1 km vanaf de camping is een restaurant waar je wel prima kunt eten

Nanda, 24-8-2014

Regen? Op een halfuurtje rijden ligt indoor speelhal Royal Kids. Zeer betaalbaar, kids vonden het super! In Pont de Beauvoisin zit een kleinere versie (vlak achter de Intermarché): Dragopark. Die laatste is iets duurder en flink kleiner, maar goed genoeg voor een paar uurtjes plezier. (Let op: sokken verplicht!!!)

Pizzatip: voor meer keuze in pizza's (keus op camping is vrij beperkt) is de Pizzakiosk op de P-plaats van de Intermarché erg goed, hebben we 3x pizza's gehaald, elke keer prima!!

Joyce S., 17-8-2014

Zwembad, voetbalkooi, animatie, restaurant allemaal aanraders. Ook de stad aix les bains is er mooi.

De markt op maandagochtend in het naast liggende dorp is ook gezellig.

SandraBosGr, 7-8-2014

Op de racefiets via tramonet en joudin , st guiers langs de rhone. Vrij vlakke route.

Waterval bij st. Meme. Zwemmen in meer van aguibelette, zandstrand, veel fijner zwemmen dan bij annecy

Berend, 1-8-2014

-muggenspray