Camping Les 3 Lacs

FrankrijkRhône - AlpsBelmont Tramonet

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Les 3 Lacs voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 261 reviews
+113/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 261 reviews
  • 6.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Les 3 Lacs (Belmont-Tramonet) heerst altijd een gezellige sfeer doordat het een wat kleinere camping is. In het restaurant kun je lekker eten en de animatie is vrolijk en creatief. De sanitaire voorzieningen en het zwembad zijn heel netjes. Bij het riviertje aan de camping hebben de kinderen dolle pret. Bezoek de charmante stad Chambéry.

Tonen op kaart

Contact

263 Reviews over Les 3 Lacs

• 8Marian27-08-2021

Leuke kleinschalige en kindvriendelijke camping.

Op deze camping hebben we ruim 2 weken gestaan met eigen caravan op plek S1. Een prachtig grote plek (denk wel 150m2) met voldoende schaduw. De camping is overzichtelijk met 100 plekjes. Mooie mix van staanplaatsen en huuraccomodaties. De kinderen (8 en 10) vonden de camping geweldig, hoogtepunten voor hen: het zwembad met glijbanen, pingpongen, de pooltafel en ook Nederlandse kinderen waarmee ze konden optrekken. Ze deden soms mee aan de animatie, bv bij de skelterwedstrijd, het voetbaltoernooi, Lasergamen en Expeditie Robinson. Er was een Nederlandstalige dame bij de animatie, wat fijn was. Qua sanitair voldoet het, niet super chic, maar wel netjes. Warm water en heel belangrijk: schoon! Er was wc papier en handzeep bij het sanitairgebouw wat ik ook altijd een pluspunt vindt. Leuk vond ik de kleine afwasunits en wc gebouwtjes verspreid over de camping, waardoor de drukte gespreid werd.

Aanrader!

• 6Eetgelegenheden

CHRISTIAN ETIENNE, Eigenaar, 07-01-2022

Dear Marian Thank you very much and see you soon HAPPY NEW YEAR 2022 VALERIE CAMPING 3 LACS

• 10Stephanie23-08-2021

Superleuke camping

We hebben ons goed vermaakt op de camping. In de omgeving ook veel te doen. Wel vaak een stukje rijden, maar erg leuk om dat buiten de tolwegen om te doen. We hadden privé sanitair en stonden daardoor wat achter op de camping. Grote plekken daar en oogde minder vol dan de rest van camping. Voor kinderen een leuke speeltuin met daarnaast pingpongtafels. Restaurant lekker eten. Animatie was leuk en afwisselend. Ook voor volwassenen werd er wat georganiseerd. Leuk zwembad om af te koelen of te glijden. Behulpzame en vriendelijke eigenaren en personeel. Camping is schoon. Riviertje heerlijk om af te koelen. Kortom een leuke camping voor kinderen tot een jaar of 12!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

CHRISTIAN ETIENNE, Eigenaar, 07-01-2022

Dear STephanie Thank you very much and see you soon HAPPY NEW YEAR 2022 VALERIE CAMPING 3 LACS

• 7Oude booijink26-07-2021

Prima verblijf!

We zijn met ons gezin 6 dagen op deze camping geweest. Vriendelijk personeel. Animatie (nl-talig) was prima. Er werden leuke dingen georganiseerd. Het was wel jammer dat de kinderdisco vaak maar 2 a 3 nummers was. Het sanitair was vaak wel schoon... Jammer dat niet overal toiletpapier aanwezig is. De plaatsen op de camping zijn wel mooi en ruim, veel schaduw. Plekken rondom de rivier en visvijver waren erg nat. Overstroming! Overal op de camping waren afwasvoorzieningen geplaatst, dit is zeer makkelijk! Het zwembad is leuk, glijbanen prima, zwembad lijkt wel groter dan wat het in werkelijkheid is. Restaurant op de camping is prima, drank is prijzig. Rivier was gesloten ivm hoog water, dit was wel erg jammer! In de omgeving is voldoende te doen... Je moet wel soms een stukje rijden.

Dear Oude Thanks for your review And HAPPY NEW YEAR 2022 VALERIE CAMPING 3 LACS

• 3Jasper20-07-2021

Niet gastvrij

Camping ligt aan pelgrimsroute Santiago de Compostella. Een eenvoudige campingplaats kost toch € 43,70. Als je vraagt om je telefoon op te laden wordt je verwezen naar de winkel (gesloten) om een verloopstekker te kopen. Als men zich iets verdiept dan snapt men dat dat niet handig is. Helaas. Verder voor familievakantie prima Camping denk ik.

• 3Eetgelegenheden

CHRISTIAN ETIENNE, Eigenaar, 07-01-2022

Dear Jasper I think that you did a mistake because we aren't on the COMPOSTELLE ROAD and we don't sell adaptator? Be careful when you put a review VALERIE CAMPING 3 LACS

• 9G. Wassink21-08-2020

Geweldig!

Super leuke vakantie gehad, ondanks de corona maatregelen. De camping had het goed geregeld door overal desinfectie te hebben staan. Zwembad is niet heel groot maar er was bijna altijd wel een bedje vrij. Sanitair was prima verzorgd. In het restaurant kun je goed eten voor weinig geld. De animatie was super voor de kinderen, vooraldankzij de Nederlander Bas! In de omgeving zijn vooral de grotten van St Meme en het klimpark bij Lac d'Aiguibelette een aanrader.

• 8stephanie20-01-2020

Ontzettend leuke vakantie gehad! Wat een leuke camping. Zeer vriendelijke eigenaren. Wij zaten in een redelijk nieuwe stacaravan. Allemaal netjes voor elkaar. Mooi zwembad. Kinderen hebben zich goed vermaakt. Animatie is prima. Het riviertje naast de camping maakte het compleet. Leuke speeltuin. Wij zijn een paar keer naar lac d'aiguebelette geweest. Aanrader! Tevens naar de grotten van Saint Christophe geweest. Supermarkten op ongeveer vijf minuten rijden. Chambéry leuk oud stadje om te gaan bezoeken. Mochten wij weer een keer naar de Savoi gaan dan kiezen wij zeer waarschijnlijk weer voor deze camping!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Fam. de Been26-11-2019

Geweldige vakantie gehad!

Wij hebben echt een top vakantie gehad! Zijn er na het bekijken van de website naar toe gereden en eerst gevraagd of we twee weken konden blijven en hebben daarna nog een week bijgeboekt. Wij en onze kinderen hebben heerlijk genoten van het zwembad en het riviertje. Ook de meren in de buurt zijn leuk om naar toe te gaan. Leuke dagtrips gemaakt naar Annecy, wandeltochten naar een waterval en uitzichtpunt. Op een iets mindere dag qua weer ook nog naar het vlakbij gelegen Walibi park gewwest, heel erg leuk ook met kleine (3 en 5) kinderen. Zwembad leuk voor de kinderen heerlijk verkoelend, ondanks een volle camping eigenlijk altijd wel plek. Bij het riviertje is het heerlijk vertoeven onder een grote boom en de kinderen kunnen heerlijk met zand en steentjes dammen bouwen. Sanitair prima. Groot sanitair gebouw centraal op de cmaping waar je kan douchen en verspreid over de camping kleinere toiletgebouwtjes en afwaspunten zodat je nooit ver

• 7Martijn12-10-2019

Leuke camping, maar voor één keer

Leuke camping voor kleine kinderen. Geweldig animatie team, frans- en nederlandstalig, met veel enthousiasme en inzet. Er zijn mooie, maar ook echt wel mindere plekken op deze camping dus je moet het treffen. Zwembad is erg leuk, maar tijdens onze vakantie ging de glijbaan kapot en deze werd niet gemaakt. De eigenaar ging hier nogal nonchalant mee om en voor onze kinderen was het ontbreken van de glijbaan echt een domper. Leuke omgeving met de meren, genoeg te doen voor dagtripjes. Restaurant op de camping is prima, soms druk en lawaaierig door de mensen van buitenaf die ook veel komen. Sanitair is wat je mag verwachten en wordt goed schoon gehouden. Onze kinderen hebben erg leuke vakantie gehad, prima camping verder.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Esther10-09-2019

Knus, gezellig, mooie omgeving, gastvrij.

Een gezellige, knusse camping. We hebben hier in augustus 2019 met heel veel plezier twee weken gestaan. We hadden een prachtige plek achterop de camping. We zaten dicht bij de weg. Daar hadden in de ochtend een beetje geluid van, maar was voor ons geen probleem. ( waren daar ook vooraf al over geïnformeerd ). Camping licht in een prachtig gebied en er is veel te doen in de omgeving. Mooi zwembad met leuke glijbanen. Naast de camping ligt een riviertje waar je heerlijk kunt zwemmen. Kinderen vinden het ook prachtig. Sfeer op de camping is heel goed. Lekker eten bij het restaurant op de camping. Sanitair is ook prima. De douche was schoon en lekker warm water. Het enige wat ontbrak was een wasbakje bij de wc om je handen te wassen. Al met al een super leuke camping met kinderen ( tot 12 jaar).

• 7Jolanda Sijtsma27-08-2019

Leuke camping, maar voor ons voor één keer.

Wij stonden met onze vouwwagen op een sta plek. Ruime plekken onder de bomen (wel zo fijn in de warmte) Wel stonden wij langs een drukke weg (plek F1) hierdoor veel lawaai in de ochtend. Toiletgebouwtje vlakbij de plek was eenvoudig en wat gedateerd. Wel schoon. Toiletpapier was 's morgens aanwezig 's middags niet meer. Het grote toiletgebouw met douches ook wat gedateerd maar wel schoon. Zwembad eenvoudig. Niet een heel groot bad. Wel leuke glijbanen. Bedjes zijn er voldoende en hier geen handdoekje leggen. Animatie prima niet overdadig. Kinderen tot 10 jaar hebben hier een leuke tijd voor kinderen die wat ouder zijn is het wat minder. In de omgeving mooie meren en leuk klimbos. Supermarkten dicht in de buurt. Dorpjes in de omgeving zijn niet bijzonder. Op de camping is een restaurant. Wat op de kaart staat is niet altijd voorradig. Op zich prima eten. Veel Nederlanders, leuk voor de kinderen.

• 7Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar