Camping Les 3 Lacs

Camping Les 3 Lacs
8,3

228 reviews over Camping Les 3 Lacs in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie familiecamping met ruime plaatsen

familie Woltjer
2-9-2018

We hebben genoten van ons verblijf op deze camping. Er zijn met name veel gezinnen met jongere kinderen tot een jaar of 12. Voor wat oudere kinderen is er minder te doen. Toch heeft onze zoon van 14 zich prima vermaakt.

De eigenaren waren erg behulpzaam. Als je iets aangaf dan deden ze daar gelijk wat mee. Ook waren ze gelijk aan het helpen tijdens en na een grote regenbui.

We hadden een zeer ruime plek.(E2) We konden met gemak onze tunneltent kwijt en een bijzettentje.

Het sanitair was prima verzorgd. Het enige minpunt daarvan was dat het aantal toiletten in het hoofdgebouw wat aan de lage kant was.

Sinds dit jaar werd het restaurant gerund door een kok van elders. Wij hebben er 2 keer heerlijk gegeten. Het personeel was top. Als ze geen engels spraken, deden ze toch hun best om je te begrijpen.

Zwembad was prima, maar niet heel groot.

Verder was er een mooi functioneel sportveld.

Naast de camping loopt een leuk riviertje.

Fantastische vakantie gehad!!

Familie van Vogelpoel
22-8-2018

In Juli/Augustus bijna 3 weken op deze camping verbleven. Het was in 1 woord geweldig. Wat een super camping is dit! Alles is goed onderhouden. Mooie grote staanplaatsen met veel schaduw. Animatieteam zorgt voor leuke activiteiten. Zwembad heerlijk en mooi schoon en er is altijd wel een ligbedje vrij! Ook het riviertje bij de camping is super, onze kinderen hebben er uren gespeeld en gevist. In de omgeving is genoeg te doen. Wij gaan niet snel naar dezelfde camping terug, maar denken er nu wel over na om volgend weer terug te gaan.

Top vakantie gehad.

Iwan Carpintero
17-8-2018

Mooie camping in een goede omgeving. Vriendelijk personeel en alles keurig netjes.

Mooi aan de rivier gelegen. Wel is het voor kinderen ouder dan 8 wat minder.

Geklaag over restaurant in andere beoordelingen snap ik niet, het is prima.

Uitstapjes naar de verschillende meren , watervallen, mont blanc, annecy zijn top.

Het waterskiën in de buurt is geweldig.

Leuke camping, div activiteiten. Aanrader!

Bezemer
17-8-2018

Genoeg te doen op de camping. Zwembad erg leuk en divers. De beek een zeer groot succes . Eigenaren erg vriendelijk en aardig. Hoorde rond ons heen wel verhalen dat als het over financiële zaken gaat ze kort en zakelijk zijn. Zelf hebben we daar niet mee te maken gehad. Iedere ochtend kan je verse broodjes kopen. Animatie genoeg te doen, de club in de ochtend is aan te raden om met kleinere kinderen mee te gaan. De knutsels zijn veelal te moeilijk voor kinderen onder de 8 jaar. Veel knippen vouwen en plakken. Wel leuke en originele knutsels. Op de camping trampoline, speeltuin, buiten fitness.

In de omgeving genoeg te doen en 3 grote supermarkten op ong 10 min rijden.

De paden zijn voor een buggy niet altijd even fijn, ons zoontje schudden alle kanten op. Camping is gezellig en speels ingericht. Douche en toilet 2x per dag goed schoon gemaakt. Eind vd dag vloer nog een x gedweild. Wieweet komen we over een paar jaar weer eens terug!

Goed te doen

Hof
11-8-2018

Jammer dat we geen overkapping hadden bij het buiten zitten, dat was echt een minpunt. Friet afhalen op de camping was ook teleurstellend.

Zwembad leuk voor de kinderen, beekje ook.

Verder genoeg in de omgeving te doen.

Super camping

Ester
11-8-2018

Wat een ontzettend gave camping! Op de camping zitten voornamelijk gezinnen met jonge kinderen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De animatie is super leuk, lief en begaan met de kids. Van alles te doen : zwembad, trampoline, de rivier, skelteren, voetbalveld, airhockey, kanoën .... In de omgeving is van alles te doen, winkels dichtbij. Elke ochtend vers brood. Voor ons een aanrader!

Het restaurant hebben wij maar 1x bezocht. Kaart is klein maar smaakte prima.

Gemoedelijke familiecamping

Maartje
7-8-2018

Een geweldige 2,5 weken op deze camping gestaan met onze meiden van 6,8 en 9 jaar. Staanplaats R3 was groot genoeg voor onze vouwwagen en lekker in de schaduw. Met een beetje zon. Leuk dat huurcaravans, huurtenten en staanplaatsen door elkaar staan. Sanitair altijd schoon, wel wat weinig maar daar eigenlijk nooit last van gehad. Zwembad en rivier zijn heel leuk voor de kinderen. 1 minpuntje vonden wij dat een paar avonden per week de muziek hard stond. Maar verder naar achter had je daar minder last van.

Ook leuk dat er veel Nederlanders zijn (50%) maar ook veel andere nationaliteiten.

Geweldig relaxte plek

Kitty
2-8-2018

Erg gezellige kleine camping. Zeer vriendelijke eigenaren. Proberen je echt te helpen zonodig. Leuk dat de standplaatsen en stacaravans door elkaar staan. Riviertje naast de camping is heerlijk. Kinderen genoten van het stroompje waar ze met banden vanaf konden. Zwembad is ook prima. Sanitair is schoon. Maar wel wat weinig toiletten in verhouding tot de gasten. Weinig leuke dorpjes in de omgeving, maar wel prachtige natuur. Aanrader: lac d’aiguebelette ( lekker warm meer), treintje de berg op in Saint Hilaire, stadje Chambery en de waterval van Saint meme. Lekker brood ‘s morgens te halen. Er werden leuke dingen georganiseerd. Zoals kampvuur( met marshmallows roosteren en zingen en dansen) en jeu de Boulewedstrijd. Supermarkt op nog geen 10 minuten rijden. Markt daar op maandag stelt helaas weinig voor.

Fantastische camping

Nicole
30-7-2018

We hebben in juli 2 weken op deze camping gestaan, in een sta-caravan van een tour operator. De caravan was erg netjes, met goede bedden en een fijne overkapping.

De camping heeft een erg leuk zwembad, waarin onze kinderen van 8 en 11 jaar zich erg goed hebben vermaakt. Ook het voetbalveld waar altijd wel iemand was om mee te voetballen viel erg in de smaak. Onze kinderen hebben zich ook prima vermaakt bij de trampoline, in de speeltuin en bij het riviertje naast de camping. Het eten in het (afhaal)restaurant was erg lekker, zeker de paella. De bediening was erg vriendelijk.

Ook de eigenaars en het andere personeel waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ze zorgen voor een erg prettig sfeer op de camping.

In de omgeving is erg veel te doen en te zien. Deze camping is zeker een aanrader. Het is dat was nooit 2x naar dezelfde camping gaan anders waren we volgend jaar zeker terug gekomen.

Fijne kleinere camping

Quivooij
23-7-2018

Fijne kleinere basic camping in een mooie omgeving. Fijne speeltuin en zwembaden. Animatie is matig. Wij miste enthousiasme, waardoor onze kinderen er niet heen wilde. We waren met 2 gezinnen met kinderen tot 8 jaar. Camping is klein genoeg om ze zelfstandig rond te laten lopen. Sanitair is prima, schoon en fijne douches. Wel wat weinig wc's voor het aantal mensen op de camping. Brood is heerlijk en prima van prijs. Restaurant vonden wij niks, en de cocktails waren slecht. Eigenaren waren super vriendelijk en spraken een goed woordje Engels. Omgeving is prachtig! Grot La Balme is erg mooi met Nederlandse begeleiding. Chambéry is een mooi stadje met op zaterdag een leuke markt. Op het meer d'Aiguebelette kun je leuke kanoën. Riviertje wat bereikbaar is via de camping is ook erg leuk. Dammetjes bouwen, beestjes zoeken etc. Al met al een fijne camping. Wij hebben hier 6 nachten gestaan met een tent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Lacs in Belmont Tramonet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Lacs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.