Camping Les 3 Lacs

• Onvoldoende: 1 - 5

Leuke & mooie camping

Maarten
31-10-2017

Mooie rustige camping. Schoon sanitair. Mooi zwembad, vooral voor de kleintjes. Veel te doen in de omgeving. Mooie autoroutes.

geweldige camping!

fam. botermans
24-9-2017

De eigenaren zijn zo behulpzaam en hebben hard voor hun camping! Wij hebben best wat pech gehad met de tent. Nou hij was ingestort na een flinke bui die van smorgens tot de volgende dag duurde. De eigenaresse hielp mee met een oplossing bedenken en heeft kosteloos een tent van hun eigen aangeboden zodat wij die nacht droog konden slapen, en de volgende dag een nieuwe tent konden kopen in het stadje en zo onze vakantie Door konden vieren! Dat hebben wij gedaan op deze super camping. Animatie is hartstikke leuk voor de kinderen ( 9 en 4 jaar) kampvuur in het bos met marshmallows Hoe gaaf! Het zwembad is overzichtelijk en goed schoon! De omgeving prachtig. Wij zouden zo weer terug gaan omdat wij echt genoten hebben! Lieverd bedankt!

Gezellig, rustig, vriendelijk en goed eten

J.Steijn
4-9-2017

De ontvangst was hartelijk en de eigenaresse spreekt prima Engels.

Eerdere mail in het Engels werden ook netjes beantwoord.

Wij kwamen laat in de avond aan en de eigenaresse kwam speciaal van huis af om ons te woord te staan.

Het zwembad is goed, mooi en fijn. Heel prettig dat de glijbaan in een apart bad uitkomt. Zo heb je geen gespring op je nek in het grote bad.

Voldoende ligbedjes.

Het eten is prima in het restaurant en de pizza is geweldig!

De omgeving is heel veel te doen. Alle info ligt bij de receptie.

grote winkels op 10 minuten rijden afstand (supermarkt 2x en een Lidl en een Action)

Animatie is een vast weekprogramma. echt voor kids tot max 12 jaar. wel leuk.

Avond activiteiten voor de volwassenen ook gezellig.

Voor tieners staan er pinpong tafels, snookerbiljart en tafelvoetbal. ook een mooi sportveld beschikbaar

De indeling is willekeurig. Geen veldjes, maar plekken in het bos, aangepast aan de begroeiing

Minpuntjes:

De camping heeft bosgrond, dus na regen blijft het lang nattig. Het f-gedeelte is dan best zompig, maar die gebruiken ze alleen als ze super vol zitten.

Zoals in heel Frankrijk: geen toiletrol in de wc. ff zelf meenemen.

minder geschikt voor tieners tenzij ze zichzelf weten te vermaken in het zwembad, sportveld en de pingpong en tafelvoetbal. Er is geen animatie voor tieners.

Plus en minpunten.....

MHS
3-9-2017

Plus:

Mooie zwembaden en leuke glijbanen

Camping is niet te groot

Aardige eigenaars

Min:

Camping is "rommelig" qua opzet

1 Toiletgebouw zonder mogelijkheid tot handen wassen

Vooruit betalen i.p.v. bij vertrek? Had ik nog niet eerder meegemaakt

Grindvloer zwembad nou niet bepaald fijn aan de voeten

Camping heeft een paar vervelende plekken die lang drassig blijven na een bui

Restaurant kan echt beter.....

Fantasche vakantie gehad

Eddy kikkert
2-9-2017

Super leuke camping, in een geweldige omgeving. 5 minuten rijden en je zit direct in de bergen. Het meer aiguebelette is echt geweldig mooi, ligt op 15min rijden.

al met al een geweldige vakantie gehad.

Op 10minuten rijden kun je een lekker dagje karpervissen voor 12euro in romagnieu. Karper tot 30KG

Alweer geweldig!

Hedske
31-8-2017

Heerlijke camping met ruime plaatsen en verhuur accommodaties doorelkaar. Mooi (schoon) zwembad, leuke animatie, heerlijk verkoelend riviertje naast de camping.

Schoon toiletgebouw en afwasplaatsen.

Leuke sfeer, mede door de aanwezigheid van de eigenaren en hun gezin. Zij zijn echt de spil op de camping, zijn bij activiteiten aanwezig, heel makkelijk aanspreekbaar en staan dag en nacht klaar voor hun gasten. Wij hebben ons hier echt thuis gevoeld.

Valerie, owner, 2-9-2017

Hello

DANKJEWEL ....THANK YOU SO MUCH....MERCI BEAUCOUP

Nothing could make us more happy.....

Christian Valérie Floriane LIlian and all the team

Een fijne, overzichtelijke, rustige camping

Witterland
30-8-2017

Fijne en rustige camping.

Zeer overzichtelijk, vriendelijk personeel, ze spreken allemaal engels en 1 dame sprak Nederlands.

Sanitair schoon.

Mooi overzichtelijk zwembad voor kleine en grotere kinderen.

Kortom een heerlijke vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Leuk!

Karin
27-8-2017

We hebben hier 10 dagen in een huurtent doorgebracht. De tent was echt super netjes en van alle gemakken voorzien. De camping was leuk, maar een beetje rommelig. Er zijn geen veldjes, alles staat aan paden met grind. Wel grappig dat alles door elkaar staat, contact is zo gemaakt. Verder straalt de camping een beetje sober uit, het zwembad maakt alles goed. Die is netjes en groot. Restaurant als afhaal prima, niet om er te gaan eten. Vies bestek en smerige glazen, en totaal geen uitstraling op het terras. Omgeving is super; we zijn bij de 4 omliggende meren geweest. Annecy is een aanrader en ook sumbay (stoeltjeslift/rodelbaan) is de moeite waard te bezoeken. Bij helder weer zie je de Mont Blanc liggen bovenop de berg! In deze omgeving komen we vast nog eens terug, maar niet op dezelfde camping. Dat was leuk voor een keer.

Voor de 7e keer

Noor
26-8-2017

De titel zegt genoeg! Wederom naar deze prachtige camping geweest met dochters van 12 en 10!! Sfeervol, kleinschalig, leuk zwembad, riviertje waar ze op een luchtbed met de stroming meekunnen van de ene naar de andere kant van de camping, voor de kinderen zeer leuke activiteiten, iedere avond wat entertainment op het terras ( houten spelletjes, bingo, live muziek ect) en natuurlijk de betrokkenheid van Valerie en Cristian als eigenaren is top!

Hartstikke leuke camping

Familie Wiltjer
23-8-2017

We kregen een plek toegewezen die eigenlijk te krap was voor onze caravan, helaas konden we geen andere krijgen. Eigenaar heeft ons geholpen de caravan ertussen te krijgen en heeft de heg/struiken gesnoeid zodat in elk geval de tent ervoor kon. Niet blij met de plek maar we hadden weinig keus. Leuk formaat camping, niet te groot niet te klein. Prima sanitair, schoon ook. Zwembad is echt super, beekje/rivier ook. Pizza's in het restaurant vonden we heerlijk, de rest van het eten daar mag echt veel beter. Brood elke ochtend is prima, ook na 8 uur! Personeel is op alle vlakken zeer behulpzaam, echt complimenten. In de omgeving is ook genoeg te doen, voor ieder wat wils. Accro'lac Aiguebelette is een aanrader! Wij hebben er een leuke tijd gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Lacs in Belmont Tramonet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Lacs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les 3 Lacs scoort een 8.26 uit 10 op basis van 231 reviews.