Camping Les Framboisiers

18 reviews over Camping Les Framboisiers

• 2019
    9Erika Steensma04-09-2019

Mooiste camping van Frankrijk

Geweldige camping! Op een prachtige plek met adembenemende uitzichten. Waar je ook staat op de camping, je hebt overal vrij uitzicht. Sanitair is super super super schoon! Sophie en Christopher beheren de camping met heel veel liefde en dat voel je in alles!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Riet de kruijf12-09-2018

Mooie camping in een prachtige omgeving

Mooie kleine camping , mooie plaatsen , geweldig uitzicht op een prachtige omgeving. Een heerlijke rustige omgeving . 'S nachts heerlijk rustig en echt donker !!! Goed en schoon sanitair , vriendelijke en behulpzame eigenaren . Mooie omgeving om heerlijke wandelingen te maken of te fietsen Een heerlijke vakantie gehad

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 8John08-09-2018

Rust, natuur, gastvrij.... juweel van een camping!

Heerlijk rustige en goed verzorgde camping in een prachtige (wandel) omgeving. Vanaf de camping geweldige uitzichten op schitterende bergen en dalen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren die je bij aankomst persoonlijk rondleiden. Brood(jes) 's avonds bestellen en de volgende ochtend bij de receptie halen. Dorpje met cafe-restaurant op 2,5 km. Supermarkt, tankstation, bank en horeca op 12 km. Sanitair zeer schoon en goed functionerend maar wel enigszins gedateerd.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Mary-anne van den Broek14-08-2017

zeer rustige kleine camping met mooi uitzicht

ZEER vriendelijke eigenaar, erg behulpzaam! Wij hadden stukken met de auto, die moest voor een paar dagen naar de garage. Christoph heeft ons een lift gegeven naar de garage en heeft e.e.a. voor ons vertaald. Erg attent! De camping was klein, met merendeel tenten. En meest Nederlanders. Vlakbij zijn wat dorpjes waar je boodschappen kunt doen. Geen verkeer en in de nacht hoor je helemaal niks. Een aanrader als je zoveel rust zoekt..

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Lammert24-09-2015

Ook in het voorjaar goed

Dit keer in juni de camping bezocht voor een week. Gelukkig niet leeg zoals we verwacht hadden maar redelijk gevuld met voornamelijk Fransen. Enige nadeel was dat de broodservices nog niet werkte. Dus elke morgen naar Bellecombe en Bauges om brood te halen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Tjerk17-08-2015

Natuurcamping

Prachtig uitzicht, eenvoudige voorzieningen, kleine camping (24 plaatsen), vriendelijke beheerders, geschikt voor wandelaars, sportieve fietsers en natuurgenieters. Elke morgen vers brood maar voor boodschappen moet je toch echt op pad.

• 2Eetgelegenheden

• 9Cleij11-08-2015

fantastisch uitzicht

Heerlijke camping. Veel ruimte rond de tent. Fantastisch uitzicht. Rust

• 7Staat v/h sanitair

• 9Sep Schaffers30-07-2015

Wat een uitzicht!

Les Framboisiers ligt in en oase van rust en het uitzicht is fenomenaal. Helemaal na een flinke regen- en/of onweersbui. Dan hangen de wolken nog zo mooi laag in het dal, en is het alsof je naar een film zit te kijken vanuit je luie campingstoeltje. De ontvangst was bijzonder gastvrij, met veel tips over de omgeving. Prachtige ruime plekken, sanitair OK en de omgeving een paradijs voor wandelaars.

• 10Staat v/h sanitair

• 8M.C.Bus28-07-2013

Mooi gelegen en gastvrije camping

Deze zomer 12 dagen gestaan op deze camping. Kleinschalige camping met eenvoudig maar schoon sanitair. Camping is prachtig gelegen en rustig. Eigenaren zeer gastvrij en behulpzaam. We hebben vanuit de camping en tot op 20 km prachtige dagwandelingen gemaakt. Op ca. 8 km is een klein zwemmeertje waar het even lekker zwemmen is na een bergwandeling.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Dennis, Judith, Milan en Luka04-09-2012

wat een uitzicht

De laatste week van augustus hier een weekje gestaan. Al bij het neer zetten van de caravan werd ik gegrepen door het fantastische uitzicht vanaf onze standplaats. Het ontvangst door Christofe was uiterst vriendelijk en charmant. Hij wist ons goed te informeren over wat er zoal te doen was in de omgeving. Zowel voor ons als ook voor de kinderen. Nu kunnen we zeggen dat een week eigenlijk te kort is. Je kunt er heerlijk wandelen naar een boerderij op de alm waar tome de bauges kan worden gekocht (kaas) om vervolgens de klim te wagen naar de Roche de Boeuf met een schitterend uitzicht op de mont blanc. wielrennen en mountainbiken kan er ook perfect. Voor de kinderen ligt een plan 'd eau op 6 km afstand en lac 'd annecy is ook niet al te ver. De stilte was 's avonds oorverdovend (als onze nederlandse buren eindelijk stil waren). We vertrokken 's ochtends tijdens een flinke onweersbui. Christofe was niet te beroerd om te helpen en we kregen zelf koffie en chocomelk van hem. Kortom toppie!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012