Appartement Résidence Le Cassiopée

• 5.9Inrichting
  • 5.9Ruimte
  • 8.7Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

22 Reviews over Résidence Le Cassiopée

• 4Gunther12-02-2019

Kan er mee door voor de prijs

De appartementen zijn eenvoudig en gehorig De borg als je geen creditcard hebt kun je contant doen maar is omslachtig moet ook met pin kunnen Het gebied is mooi Maar duur voor eten drinken er word maar een prijs op gezet Om in te checken is omslachtig omdat iedereen moet wachten tot 16:00 en iedereen te gelijk komt. Dit kan beter gespreid worden

• 8Branco02-02-2019

Toppie

Goed verblijf en vriendelijk “Engels” sprekend personeel. Borg werd na afloop netjes terug gegeven en je zit aan de piste. Ski lockers waren aanwezig.

• 2Winters05-01-2018

ligging voor herhaling vatbaar. accomodatie bagger

Niet het geld waard.. niet schoon, te klein.. ligging perfect

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 4Rogier23-08-2017

Nooit meer

Nadat we in maart 2016 vanaf 3 uur s'nachts last hadden van dronken studenten op de bovenste verdieping dachten ze bij touroperator laten we die dronken en op de deuren bonkende studenten in 2017 op de middelste verdieping plaatsen zodat we zeker weten dat iedereen er last van heeft! Ben je student en wil je kotsend in de gang tussen de pizza dozen en vuilniszakken gevonden worden terwijl je maten de deuren intrappen omdat ze geen sleutel bij zich hebben en wil jij je mede vakantiegangers een klote vakantie bezorgen? Boek dan bij touroperator! Daar staat niemand je in de weg om er een grote tering zooi van te maken met je mede studenten! waarom doet touroperator hier niets aan? Trap die jongvolwassenen zoals deze losgeslagen pubers zichzelf noemen in een herberg 20km buiten het dorp, dan heeft niemand daar last van! Na 2 keer dit te hebben meegemaakt wil ik iedereen waarschuwen! Wat de hygiene betreft, kijk voordat je gaat koken eerst boven de kookplaten aan de onderzijde van de kast als het mee zit vindt je daar nog genoeg troep. Ik heb de dames van de schoonmaak gezien en die hebben volgens mij nog nooit een stofzuiger vastgehouden en nemen ze het aanrecht met hetzelfde doekje af als waarmee ze de wc schoonmaken...die hebben meer aandacht voor hun mobiel..

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Gerda01-07-2017

prima uitval basis

Als je met bus komt redelijk eindje lopen, maar dan zit je de rest van de week op de piste

• 8lavri13-04-2017

zeer centraal gelegen

Prima accommodatie wel kleine studio´s, goed voor 2 personen maar te klein voor meerdere personen. ski-lockers aanwezig. Centrale ligging, in centrum van Belle Plagne en ski-liften

• 6Arie18-03-2017

Uitgewoonde accomodatie, perfecte ligging

Perfecte ligging; 30 meter van middelstation cabine naar de Roche de Mio. Kamer compleet uitgewoond. Lompe houten banken als stoelen. Badkamer met rottende plinten en vieze leidingen. Keuen... tja, je kon er koken. Bedden ging nog, maar niet gebruiken als banken. Heel vriendelijk stelletje aan de balie. En; de Fransen waren vriendelijk!!! Wat is daar gebeurd ???

• 4Jc09-03-2017

Schoon is anders....

De locatie is prima van t gebouw midden in t dorp, Nederlandstalige receptie doet ontzettend zijn best maar het gebouw en het appartement zijn ons ontzettend tegengevallen. Niet zo zeer qua grootte van het appartement maar qua schoonmaak. Echt (professioneel) schoon wordt het niet gemaakt hooguit optisch. Viezige vloerbedekking,wanden, dekens, bankbekleding en uitgeleefd sanitair doen verhaal van heerlijke studentenvakanties die hier hebben plaatsgevonden. Vroeger konden we dit wellicht waarderen maar met kinderen moeten we dit niet meer willen. Onze strategie werd om zo min mogelijk in t appartement te zijn maar volgens mij niet helemaal de bedoeling van een geboekte vakantie. Daarnaast is er enkel WiFi in de receptie en t voorportaal wat de doorgang nogal tot een uitdragerij van WiFi-hangjongeren maakt. Kortom nooit meer voor ons...

• 8Ros08-01-2017

Heel erg goed bevallen!

Omgeboekt naar dit appartement: zaten met z'n 2en in een 6 pers. kamer. Wat met 4a5 personen ook goed te doen vanwege de mezzanine. De service is echt heel goed. Voorkeur voor appartement was vooraf al rekening mee gehouden. Toch wilden we wisselen van appartement, dit was allemaal geen probleem. Lamp was kapot en werd direct gemaakt. Receptie spreekt ook Nederlands. Vanuit het complex loop je zo het winkelstraatje in. De bakker zit op 25m. Ondanks weinig sneeuw maakte het appartement de vakantie helemaal goed.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 0Sacha04-04-2012

Goede locatie, kleine appartementen

De locatie is midden in het dorpje. Erg handig. Je kunt er zo heen skien en hoeft nauwelijks te lopen. De lockers voor de ski's zijn goed te bereiken. De appartementen zijn heel klein. Wij hadden en studio voor 3 personen en dan hou je ook echt maar 1 bank over. Er was 1 kast voor kleding. Het keukentje was prima. Er staat een koffiezetapparaat en er is een afwasmachine. De appartementen zijn niet enorm gehorig.

Appartement Résidence Le Cassiopée info

Facilities