FrankrijkRhône - AlpsBelle PlagneAppartementen Belle PlagneAppartement Résidence Club mmv Le Centaure

Appartement Résidence Club mmv Le Centaure

FrankrijkRhône - AlpsBelle Plagne

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Résidence Club mmv Le Centaure voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 6 reviews

8FantastischScore uit 6 reviews
  • 8Waardering
  • 7.8Inrichting
  • 8Ruimte
  • 8.4Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Résidence Club mmv Le Centaure

• 9Paul Jackson03-04-2012

Excellent

Superb views, nicely located, very friendly helpful reception. The two double bedrooms, large dining area, very well appointed lounge and twin bathrooms were a pleasure to come back to and made for a very relaxing stay.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Naegelen02-04-2012

Bonne résidence mais sans charme particulier

L'appartement est plutôt grand par rapport à ce qui peut se faire chez d'autres. L'ensemble est très propre et la déco neutre. A noter les horaires d'ouverture de la réception qui sont peu étendus, l'espace bien être fermé le week end et une situation un peu excentrée. Bonne résidence mais la station manque de vie et de charme.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Benhur19-03-2012

Super vacances

Nous avons passés une semaine super au Centaure. L'accueil y est agréable et les appartements très sympas. Ils sont bien équipés. L'accueil au SPA était très chaleureux, d'ailleurs je remercie Aurélie pour sa gentillesse...La piscine n'est pas très grande mais il n'y avait pas trop de monde donc impeccable... Le seul petit point négatif, c'est de s'y retrouver pour aller d'un point à un autre avec tous les escaliers, ascenseurs qui communique avec toutes les autres résidences

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 7LiekeZ12-04-2009

Goede, nette accommodatie

Het was voor ons een vervangende accommodatie, omdat het gereserveerde appartement nog niet af was. accommodatie was prima, gratis gebruik zwembad en sauna. Alleen was de keuken iets aan de krappe kant door de enorme eettafel. Twee badkamers is luxe, als je het mij vraagt.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7Yvonne13-07-2005

Toen wij voor het eerst (7 pers.) naar Belle Plagne gingen zaten we daar. Bij aankomst hebben we het halve dorpje gezien omdat niemand ons een snelle weg naar Le Centaure kon vertellen. Het appartement was niet groot, met name de keuken, maar het is tenslotte Frankrijk en het gaat om het skiën. We mochten gelukkig heel snel het app. in. Het appartement was schoon. Prima voor een verblijf tijdens de wintersportvakantie.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 6Markus Mouton20-03-2005

Een zeer simpel complex alwaar een blind paard geen schade kan aanrichten. Mede door de ligging en het geweldige ski-gebied toch een ruime voldoende. De schoonmaak zou ZEKER beter moeten. Denk aan eigen bedlinnen indien je niet onder oude stoffige dekens wilt liggen. Ook het keuken gerei is aan vervanging toe en laat je niet gek maken doordat er in de reisgids staat dat er gerenoveerd zou zijn. NIET DUS, het was onze tweede keer dus we kunnen het weten.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 6Familie B.01-03-2004

Ik ben afgelopen Carnavalsvakantie(21-02-2004)naar Le Centaure geweest en ik niet erg te spreken over de mensen en de receptie! Ze gaan heel ongeorganiseerd te werk en zijn heel onredelijk zo is onze ervarig!Een tip voor de mensen die naar dit app.gaan geef u Creditkaart niet af, want ze houden er geld af voor de schoonmaak en dat krijgt u niet meer terug. Ook moeten mensen rekening houden met de hoogte van de auto, want u parkeerd uw auto in een grote garage en als u bijv. een Jeep+skiëbox heeft mag u de garage niet in vanwege de hoogte van uw auto. Belle Plagne en het skiëgebied is heel leuk en mooi en doet je al gauw alle ellende vergeten van het app.zelf!!

• 8Peep06-02-2004

Wij zijn er aanvang 2004 geweest en op de receptie na zijn we enorm tevreden. Grote fijn apaartementen met directe toegang tot de piste. De supermarkt ligt op 4 min. lopen en het centrum op 5 min. Skiën doe je vanuit 't app., dus aanrader voor degene die gewoon lekker op vakantie wil zonder al teveel toeters en bellen.

• 8Dennis01-11-2003

Mooi eenvoudig appartementencomplex direct aan de piste. Wij zijn in 2002 geweest, maar hebben inmiddels geboekt voor 2004. We gaan dus weer terug naar hetzelfde complex en dat wil wat zeggen. Kamer is prima maar niet groot en luxe. Het nodige is aanwezig. Vanuit de ski-locker room aan de piste die met een lift te bereiken is, is het kwestie van ski's aanklikken en naar beneden naar Plagne Bellecote om de eerste lift te pakken. Ski-in-ski-out dus. Supermarkt en "centrum" van Belle Plagne liggen niet ver weg en zijn goed te belopen. Verwacht hier niet te veel van. Het centrum is wel gezellig, maar ook erg klein. Een paar winkels, een supermarkt en een aantal ski-verhuur winkels. Ook wat cafe'tjes die tegelijkertijd restaurant zijn. Wel gezellig, maar geen Oostenrijk. Wil je flink stappen, dan kun je hier beter niet naar toe gaan; ga je voor het skien, dan zit je hier echt geweldig.

• 9M Versteegen06-09-2003

Ligt direct aan de piste! Er is getoverd met de beperkte ruimte in het appartement;wat echt nodig is, is aanwezig. Eenvoudig, doelmatig, geen luxe. In het gebouw is een omkleedruimte met douches en een grote bagageruimte voor de bus- en treinreizigers met vroege aankomst en laat vertrek op de wisseldagen. Het ski gebeid vinden wij geweldig; we gaan dit jaar voor de 6e keer! Minpuntje: receptie matig behulpzaam.

Appartement Résidence Club mmv Le Centaure info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij