Appartement P&V Les Néréïdes

FrankrijkRhône - AlpsBelle Plagne

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement P&V Les Néréïdes voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 12 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 12 reviews
  • 8.4Ruimte
  • 9.6Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

12 Reviews over P&V Les Néréïdes

• 9Niels van Bockel14-10-2015

Prachtig uitzicht!

Wij verbleven hier in januari voor de 2e keer met een groep van ongeveer 16 personen. Allemaal op dezelfde verdieping. Keurige appartementen met alle benodigde voorzieningen. Bedden (matrassen) waren wel wat hard. Als je wat hoger zit (vanaf 6e verdieping) heb je een prachtig uitzicht over het dal van La/Belle Plagne! Slechts 100m. lopen naar de Spar. Het centrum is met een trap bereikbaar. Omdat het dorp op 2000m. ligt, is het een flinke klim. Wij hadden een lift ontdekt om weer boven in het dorp te komen. De auto parkeer je eenvoudig onder in de garage (a 76 euro p.w.). Vanuit de garage kun je met de lift naar de receptie. Eten in de diverse restaurants is prima verzorgd maar wel prijzig. Wij gingen s'middags terug naar app. om daar te lunchen. Je hebt toch ski in en ski out! Kortom: Prima appartement, goeie prijs/kwaliteit verhouding, super mooi gebied (met veel diversiteit aan piste's, leuk knus dorpje. Apres ski niet tot nihil. Maar dat is normaal voor Franse begrippen.

• 9Eno3513-01-2013

Exceptionnel

Tout simplement superbe. L'hotel est situé au pied des pistes. Propre, spacieux. Personnel très accueillant et à l'écoute. Rien à redire sur les prestations qui sont toutes de qualité

• 9Xander22-03-2011

Toplocatie!

Prima locatie, je stapt zo de voordeur uit de piste op!! De auto kun je parkeren onder de apartementen. Alle nodige voorzieningen zijn te vinden in het appartement en het uitzicht is prachtig. Alleen de ruimte is wat beperkt. Met 4 volwassenen in een 7 persoonsapartement is te doen. Meer personen is mij betreft geen aanrader.

• 8AnitaJ20-03-2011

Zeker voor herhaling vatbaar!

Alles wat je nodig hebt is er en de ligging is perfect!

• 9Anneke en Jaap04-02-2010

Voor herhaling vatbaar

Net terug van een fantastische week Les Nërëïdes in Belle Plagne. Bij aankomst 10.00 uur konden we gelijk in ons appartement - bijzonder. In Frankrijk is 17.00 uur meer regel dan uitzondering. Mooi schoon, ruim appartement; na 10 jaar Frankrijk dekbedden en een Tefal koekenpan. Voor ons kleinkind was alles aanwezig: kinderbed, kinderstoel, aankleedkussen, badje en buggy. Receptiepersoneel zeer vriendelijk en behulpzaam. Vanuit appartement zo óp en van de piste; uitzicht geweldig; winkel vlakbij, kortom een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

• 9JvG11-07-2009

Perfect!

Wij hebben kerst 2008 hier doorgebracht en hadden een 8 persoonsapp. en we waren met zijn 6en. Geweldig! Wat een ruimte! 3 slaapkamers, 2 badkamers waarvan 1 met toilet, nog een apart toilet in de hal, keuken en zitkamer en 3 balkons! Skieen tot aan de voordeur of halverwege het complex. Skischool voor de kids voor de deur, ideaal. Leuke winkels en goede supermarkt. Wij gaan aankomende kerst weer!

• 9Ron & Helga01-02-2009

Geweldig gebied, appartement is keurig!

Wij zaten op 12 hoog (v/d 14), geweeeeldig uitzicht! Je moet wel met de ene lift tot de 7e verdieping, dan het hele gebouw doorlopen en daar verder met een andere lift naar boven. Erg omslachtig met je skis. Je kan bijna binnenskien, helemaal goed. 1 dag werkte het liftje naast het appartement niet, dan heb je een probleem: klimmen met je skis! Appartement is keurig en vanalles voorzien. Receptie niet top, leer toch eens engels! Scheelt een hoop misverstanden. Maar gebied: Geweldig, zo groot. Wel misten we de gesloten stoeltjesliften, brrr.. Leuk dorp, erg sfeervol, leuke restaurantjes, barretjes, maar geen apres-ski-gehos. Parkeergarage onder het app. is een uitkomst, handig om de ski-kettingen om te leggen en geen gehannis met uitscheppen uit de sneeuw. Een aanrader!

• 9hbu01-02-2009

Prachtgebied!

• 10Luc Maeseele26-01-2009

Topper!

We zijn pas terug van een shortski in La Plagne en hebben in Les Nereides gelogeerd. De appartementen zijn heel mooi gerenoveerd en zeer comfortabel met 2 aparte slaapkamers, douche en bad en toilet van elkaar gescheiden. Handdoeken en lakens zijn in de prijs inbegrepen.

• 9De Eindhoven connection04-04-2008

Perfect app. goede ligging en mooi gerenoveerd. Schoon en alles was heel en aanwezig. 2 slaapkamers, een badkamer met bad, een badkamer met douche en een aparte toilet met goede afzuiging :) aparte keuken en woonkamer met 6 plaatsen aan de tafel. Efficient inchecken en uitchecken. Aparte skilockers. er staat verwarm maar dat is alleen de binnenkant van de schoen. Trappen vanuit het centrum 183 tredes. Maar dat heb je maar af en toe nodig :)

Appartement P&V Les Néréïdes info

Facilities