Appartement Les Balcons de Belle Plagne

7.5Goed

• 7.5Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte
  • 8.2Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Balcons de Belle Plagne voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

52 reviews over Appartement Les Balcons de Belle Plagne

• 2019
    7marie13-04-2019

Jammer dat het dit jaar fout liep.

De dag van aankomst was lift defect.Niemand van de receptie bracht ons op de hoogte.Moesten met onze bagage via de trap naar vierde verdieping.Dit is zeker geen aangenaam karweitje.We zijn zestigers en dus verloopt dit uiteraard ook niet meer zo vlot.Achteraf( 2 dagen later) werd gezegd dat we hulp konden krijgen bij het naar boven brengen van onze bagage. De lift bleef defect t.e.m. woensdag.Vorig jaar was de lift ook enkele dagen buiten gebruik.Zouden misschien eens kunnen overwegen om nieuwe lift te plaatsen.Komen daar al vele jaren maar zien weinig of geen vernieuwingen of investeringen.Het wordt hoog tijd dat men daar iets aan doet want de accomadatie gaat er zeker niet op vooruit.Jammer want zeer goed gelegen.Als compensatie voor defect werd na veel aandringen toeristenbelasting kwijtgescholden .Povere tegemoetkoming voor het meerdere malen per da trappen lopen naar de vierde verdieping gedurende 5 dagen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Freek19-01-2019

Geweldig gelegen appartement in gezellig dorp!

Ideaal gelegen appartement in gezelligste variant van La Plagne! Binnen 2 mins vanuit voordeur op de piste, vanwaar je het geweldige gebied paradiski kan gaan verkennen. Verreweg mooiste/meest uitgebreide gebied van Frankrijk!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• Oude reviews

8Emile08-01-2017

Super ligging. Echt ski-on, ski-off!

We hadden een groot appartement met 3 slaapkamers voor een gezin van 5. Was best duur, maar groot genoeg. Inrichting etc een beetje op zn Frans, maar ok. Zwembad ok, maar iets te koud voor de wintersporter. We boekten halfpension, dan eet je bij het restaurant in hetzelfde gebouw. Prima eten, wel duur drinken (geldt voor het hele gebied).

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 6Stef01-01-2017

Prachtige skivakantie, appartement verouderd !

Net terug van weekje skiën in Belle Plagne ! Appartement vonden we wat vuil toen we eraan kwamen. Toen onze kleine een bubbelbad wilde nemen kwamen er heel veel zwarte schilfers uit de leidingen. Personeel is wel direct gekomen om leidingen te poetsten, maar daarmee was het nog niet opgelost. Uiteindelijk besloten om bubbelbad niet meer te gebruiken. De lift werkte ook niet altijd even goed ! Voor de rest wel vriendelijk onthaal ! WIj gaan zeker nog terug naar La Belle Plagne, maar we gaan wel een ander appartement nemen volgende keer !!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 4Natasja13-03-2015

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Apartementen zijn veel te klein voor het aangegven aantal mensen. Daarnaast is het hele complex aan renovatie toe. De slaapkamers en badkamers zijn buitenproportioneel klein en verouderd. Locatie en skigebied is fantastisch, maar te bedenken dat er niet veel te doen is ben je wel erg aangewezen juist op je accommodatie. Ik vind het geen aanrader

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 10karin clonen15-04-2013

Voor herhaling!

App Residence le balcons de Belle Plagne. Ongezien groot app voor Frankrijk! Zeer ruime slaapkamers, grote living, kleine compacte keuken met alles wat je nodig hebt. Via de lift sta je op de piste! Receptie was zeer behulpzaam. App was zuiver bij aankomst. Onderaan is een restaurant waar je kan onbijten mits reservatie idem dito voor avondmaal. Ideaal voor bij de aankomst, pizza's uithalen. Op 5 min wandelen via de parking, sta je in het kleine dorpje. Hier vindt je alles wat je nodig hebt, prijzige Spar! Wandelmogelijkheden zijn er niet of je moet op de weg blijven waar het zeer druk is met auto's en bussen. De accommodatie is kindvriendelijk en niet gevaarlijk.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 6Sven Van Bauwel18-02-2013

oud en versleten

In touroperator brochure omschreven als " voor de veeleisende wintersporter ...", daar hebben wij (2 families met elk 2 kinderen) toch een heel ander gedacht van. heel het gebouw is oud, versleten, appartementen idem, heel kleine keuken, oude lawaaierige toestellen, harde bedden enkel een matras op een houten plank!, oude bedsprei, geen douchegordijnen, heel slechte en zwakke verlichting, Geen verwarmde skilokkers, dus 's ochtends nog natte botten, WIFI zone wordt je buitengesmeten om 19u00, eerste avond in het restaurant gegeten > we zijn er nadien niet meer binnen geweest, ... . sluit af met de 2 enige positieve zaken, ligging in skigebied super en zwembad was proper en groot genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8BMD13-02-2013

Perfect gelegen en prima voor een heerlijke week.

We hadden 2 appartementen van 12 p. gehuurd. Het complex ligt aan de blauwe piste, wat letterlijk 'ski in/ski out' betekent en het geheel is goed onderhouden. De skilockers zijn jammer genoeg niet verwarmd. Je kunt vooraf een parkeerplek onder het complex reserveren. De appartementen waren functioneel prima ingericht. Schoon genoeg, maar kan altijd beter. Vriendelijke dames bij de receptie en gebreken werden snel opgelost. Enige kritiekpunt is ontbreken van een douchegordijn of -scherm bij het bad. De skiverhuur zit onder het complex. Het zwembad, bubbelbad en sauna zijn prima. Zeker geen 4-sterren complex, maar als je dat ook niet verwacht dan een uitstekende uitvalsbasis voor een mooie week winterpret in een prachtig gebied.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 6heer Boon13-02-2013

Verouderd appartement

Bedden zijn goed, weinig grote pannen voor groot gezelschap. Appartement is aan renovatie toe. Wel voldoende ruimte voor 7 personen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 7marthertgers08-11-2012

Prima ski locatie

Inmiddels 2 maal in dit complex verbleven. Beide keren een goede accomodatie voor groepen. Aparte slaapkamers en twee badkamers. Voldoende ingerichte keuken. Gebruik gemaakt van Maitre Kanter met ontbijt en diner. Verwacht geen haute cuisine, maar het is prima eten met een keuzemenu. Voor Franse begrippen best ruim. Neem wel marge zodat niemenad in de woonkamer hoeft te slapen. Het skigebied is echt helemaal top. Na het onbijt stap je zo op de ski's. Apres ski stelt in belle plagne niet veel voor. Wel leuke horeca op de pistes zelf.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Appartement Les Balcons de Belle Plagne info