Bed & Breakfast Maison le Bonheur

+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 48 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

48 Reviews over Maison le Bonheur

• 9Bart en Marian23-10-2017

Fantastisch begin van de vakantie

Op weg naar het zonnige zuiden voor de 2e keer overnacht bij Jos en Gerda. Het is top voor elkaar. Bij aankomst een hartelijk welkom en een bakkie koffie of meteen een borrel als je wilt. Perfecte kamers met prima bedden. een heerlijke maaltijd die helaas verstoord werd door een heftige onweersbui. Alles werd verplaats naar binnen en we hebben nog heerlijk getafeld. De volgende morgen een overheerlijk ontbijt buiten genuttigd. Echt een aanrader om zo je vakantie te beginnen. We komen zeker weer terug .

• 8Iris Hoes13-08-2017

Fijne gastvrije plek voor tussenstop

Top B&B voor tussenstop onderweg naar de zon. Het ontbijt is uitgebreid en goed geregeld. Heerlijk buiten eten aan grote tafels. Een hartelijk ontvangst. Bedden zijn heerlijk, douches prima en alles is schoon en verzorgd. Het is een aanrader om 's avonds aan te schuiven voor de maaltijd. Er wordt rekening gehouden met dieet en eetwensen. Eten en drinken os er ten overvloede!

• 9Ronny en Lucrèce02-07-2017

Thuis komen bij derden

Gastvrij onthaal, schitterend bed (een verademing na uren stil zitten in de wagen) en een prima keuken. Wakker worden door een fluitende merel maakt het plaatje volledig. Een plaats om te onthouden voor een volgende Noord-Zuid trek.

• 10Joop en Marianne01-07-2017

Geweldige Chambres d'Hôtes !

Wij zijn inmiddels al 4 keer hier geweest ; het is een bijzondere plek ! Jos en Gerda zijn zulke lieve mensen en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken ! De kamers zijn comfortabel , heerlijke bedden , luxe douche . De ontvangst is altijd hartelijk met een drankje in de tuin , en je s'avonds is er altijd een heerlijk 3 gangen menu , aan een lange tafel met de andere gasten waar de wijn rijkelijk wordt aangevuld er ook nog koffie of thee na. Echt heel gezellig en leuk om zo met de andere gasten te eten Na een goede nachtrust een uitgebreid ontbijt in de tuin , nou , dan ben je weer helemaal fit om verder te reizen en neem je eigenlijk met spijt afscheid en kom je zeker t volgende jaar terug !

• 9Jaap Jippes16-11-2016

Telkens weer fijn

Een absoluut persoonlijke benadering. Het is een gites vlak bij de snelweg richting Lyon. Mooie ruime kamers. Bijzonder is het eten. Er wordt gezamenlijk aan een lange tafel gegeten. Er is een menu waarbij wel rekening gehouden wordt met persoonlijke voorkeuren. Maar in principe valt er niets te kiezen. Eten wat de pot schaft. En Gerda en Jos eten ook mee. Soms zit je met zijn vieren aan tafel en soms met zijn twaalven. Altijd gezellig. Bij de prijs van het eten is ook onbeperkt drinken bij inbegrepen. Het kan dus flink laat worden! ;)

• 10Andre29-08-2016

Gastvrijheid, gezelligheid geweldig, goede lokatie

BB ligt dichtbij de snelweg maar toch heerlijk rustig. Ontvangst was zeer gastvrij. Voorafgaand aan het heerlijke diner kregen we nog een bijzonder apperatiefje. Het diner was verrukkelijk en gezellig. Kamers zijn goed en ruim.

• 9Katja Thevissen10-08-2016

Prachtige plek om even bij te komen (op doorreis)

Prachtige plek met mooie en comfortabele kamers. De eigenaren zijn zeer gastvrij en belangstellend. Bij aankomst in de namiddag mochten we meteen neerploffen in de mooie tuin en werden we verwend met een drankje. 's Avonds aperitief met huisgemaakte hapjes en aansluitend driegangenmenu. Heerlijke en gezellige avond gehad, samen met de andere gasten. Het ontbijt de volgende dag werd ook in de tuin geserveerd. Top!

• 9Sjuul en Juud12-07-2016

Super gezellige mensen en heerlijk eten 😎

Jos en Gerda zijn gezellige mensen die heerlijk rustige slaapplaats bieden met lekker eten op een mooie dag rijden van Nederland. Goede stopplaats op weg naar het verre zuiden. Aanrader! Er is echter geen vertier voor kleine kinderen.

• 10Danielle09-07-2016

Ge-wel-dig!

Dit was voor ons nu het tweede jaar dat wij bij Maison Le Bonheur hebben overnacht, tijdens de reis naar Spanje. Het voelt als thuis komen.. Het vriendelijke/gastvrije onthaal, de prachtige locatie, ideale ligging, het heerlijke eten. Jos en Gerda doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Wij kunnen het echt iedereen aanraden! Lieve Jos en Gerda, bedankt voor de goede zorgen en tot volgend jaar!

• 9Barry05-07-2016

Aanrader!

Eind juni 1 nachtje hier verbleven als tussenstop met jonge kinderen. Ligging is prima op slechts enkele minuten van de snelweg. Vriendelijk ontvangen met een welkomstdrankje en de kamer was goed en netjes. Het diner was heerlijk en gezellig! En ook het ontbijt was prima! Kortom een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.

Bed & Breakfast Maison le Bonheur info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar