Bed and Breakfast Maison le Bonheur

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Maison le Bonheur
9,1

48 reviews over Bed and Breakfast Maison le Bonheur in het Nederlands

Fantastisch begin van de vakantie

Bart en Marian
23-10-2017

Op weg naar het zonnige zuiden voor de 2e keer overnacht bij Jos en Gerda. Het is top voor elkaar. Bij aankomst een hartelijk welkom en een bakkie koffie of meteen een borrel als je wilt. Perfecte kamers met prima bedden. een heerlijke maaltijd die helaas verstoord werd door een heftige onweersbui. Alles werd verplaats naar binnen en we hebben nog heerlijk getafeld. De volgende morgen een overheerlijk ontbijt buiten genuttigd. Echt een aanrader om zo je vakantie te beginnen. We komen zeker weer terug .

Fijne gastvrije plek voor tussenstop

Iris Hoes
13-8-2017

Top B&B voor tussenstop onderweg naar de zon. Het ontbijt is uitgebreid en goed geregeld. Heerlijk buiten eten aan grote tafels. Een hartelijk ontvangst. Bedden zijn heerlijk, douches prima en alles is schoon en verzorgd. Het is een aanrader om 's avonds aan te schuiven voor de maaltijd. Er wordt rekening gehouden met dieet en eetwensen. Eten en drinken os er ten overvloede!

Thuis komen bij derden

Ronny en Lucrèce
2-7-2017

Gastvrij onthaal, schitterend bed (een verademing na uren stil zitten in de wagen) en een prima keuken. Wakker worden door een fluitende merel maakt het plaatje volledig. Een plaats om te onthouden voor een volgende Noord-Zuid trek.

Geweldige Chambres d'Hôtes !

Joop en Marianne
1-7-2017

Wij zijn inmiddels al 4 keer hier geweest ; het is een bijzondere plek ! Jos en Gerda zijn zulke lieve mensen en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken !

De kamers zijn comfortabel , heerlijke bedden , luxe douche . De ontvangst is altijd hartelijk met een drankje in de tuin , en je s'avonds is er altijd een heerlijk 3 gangen menu , aan een lange tafel met de andere gasten waar de wijn rijkelijk wordt aangevuld er ook nog koffie of thee na. Echt heel gezellig en leuk om zo met de andere gasten te eten Na een goede nachtrust een uitgebreid ontbijt in de tuin , nou , dan ben je weer helemaal fit om verder te reizen en neem je eigenlijk met spijt afscheid en kom je zeker t volgende jaar terug !

Telkens weer fijn

Jaap Jippes
16-11-2016

Een absoluut persoonlijke benadering. Het is een gites vlak bij de snelweg richting Lyon. Mooie ruime kamers. Bijzonder is het eten. Er wordt gezamenlijk aan een lange tafel gegeten. Er is een menu waarbij wel rekening gehouden wordt met persoonlijke voorkeuren. Maar in principe valt er niets te kiezen. Eten wat de pot schaft. En Gerda en Jos eten ook mee. Soms zit je met zijn vieren aan tafel en soms met zijn twaalven. Altijd gezellig. Bij de prijs van het eten is ook onbeperkt drinken bij inbegrepen. Het kan dus flink laat worden! ;)

BB ligt dichtbij de snelweg maar toch heerlijk rustig. Ontvangst was zeer gastvrij. Voorafgaand aan het heerlijke diner kregen we nog een bijzonder apperatiefje. Het diner was verrukkelijk en gezellig. Kamers zijn goed en ruim.

Prachtige plek om even bij te komen (op doorreis)

Katja Thevissen
10-8-2016

Prachtige plek met mooie en comfortabele kamers. De eigenaren zijn zeer gastvrij en belangstellend. Bij aankomst in de namiddag mochten we meteen neerploffen in de mooie tuin en werden we verwend met een drankje.

's Avonds aperitief met huisgemaakte hapjes en aansluitend driegangenmenu. Heerlijke en gezellige avond gehad, samen met de andere gasten. Het ontbijt de volgende dag werd ook in de tuin geserveerd. Top!

Super gezellige mensen en heerlijk eten 😎

Sjuul en Juud
12-7-2016

Jos en Gerda zijn gezellige mensen die heerlijk rustige slaapplaats bieden met lekker eten op een mooie dag rijden van Nederland. Goede stopplaats op weg naar het verre zuiden. Aanrader! Er is echter geen vertier voor kleine kinderen.

Ge-wel-dig!

Danielle
        9-7-2016

Dit was voor ons nu het tweede jaar dat wij bij Maison Le Bonheur hebben overnacht, tijdens de reis naar Spanje. Het voelt als thuis komen.. Het vriendelijke/gastvrije onthaal, de prachtige locatie, ideale ligging, het heerlijke eten. Jos en Gerda doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Wij kunnen het echt iedereen aanraden! Lieve Jos en Gerda, bedankt voor de goede zorgen en tot volgend jaar!

Aanrader!

Barry
        5-7-2016

Eind juni 1 nachtje hier verbleven als tussenstop met jonge kinderen. Ligging is prima op slechts enkele minuten van de snelweg. Vriendelijk ontvangen met een welkomstdrankje en de kamer was goed en netjes. Het diner was heerlijk en gezellig! En ook het ontbijt was prima! Kortom een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison le Bonheur in Beaupont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison le Bonheur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maison le Bonheur scoort een 9.14 uit 10 op basis van 48 reviews.