Camping Municipal Saint Martin

Meer camping info

25 reviews over Camping Municipal Saint Martin

• 2018
    9Sietse en Jenny Schaafsma17-08-2018

Zeer tevreden; we komen graag eens terug!

Heerlijk rustige en kleine camping met ruime plekken. Prima uitvalsbasis om te wandelen in de bergen. Op de camping is het uitzicht enigszins beperkt, maar de omgeving is schitterend! Mooie (Nederlandstalige) wandelroutes in de blokhut van de camping aanwezig. Vriendelijke Nederlandse beheerder waar je met al je vragen terecht kunt. Wij komen graag nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Tiny en frans16-05-2018

Rust en ruimte in een fantastiche omgeving.

Wat een heerlijke rustige camping in een schitterende omgeving. Een mooie uitvalbasis voor de mooie wandelingen die in de map beschreven worden. Het toiletgebouw is netjes en schoon met heerlijke warme douches. De beheerder komt 2 keer per dag langs en geeft goeie tips. Wij hebben het prima naar onze zin gehad en komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Saskia Houtekamer03-09-2017

Heerlijke rustige camping met vele gemakken.

Kleine, schone camping in een prachtig gebied van Frankrijk. Camping ligt een stukje van de hoofdweg vandaan, en is dus heerlijk rustig. Mooie plekken met schaduw. Blokhut met Wi-Fi en leesvoer. Goede broodservice. Nederlandse campingbeheerder gaf duidelijke uitleg over de gang van zaken op de camping en vertelde enthousiast over de omgeving. We waren van plan om maar 3 nachten te blijven, maar dat dat zijn er 11 geworden.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Kees&Laura17-08-2017

Om tot rust te komen

Zelden gaan we met de camper terug naar een camping maar dit adresjezullen we onthouden. Zijn hier (voor ons een unicum) een hele week blijven hangen. De rust en de natuur hebben ons goed gedaan. Kleine camping met proper en robuust sanitair. Uiterst vriendelijke (Nederlandse) beheerder, die,als je dat wilt 's ochtends je brood onder je luifel neerlegt.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Femke11-07-2017

Genoten van deze mooie plek!

Deze camping is heerlijk rustig en klein maar fijn. Het biedt precies dat wat je nodig hebt en de broodservice is echt geweldig. De omgeving is echt fantastisch om te wandelen. Op de camping is een map met vele mooie wandelroutes en er zit er altijd een geschikte bij.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Klaas en Ingrid N04-07-2017

Heerlijk en ontspannen!

Wij zochten naar een rustige én gezellige camping. En met deze camping hebben we dat écht gevonden. Meestal trekken we na een paar dagen weer verder naar een andere camping, maar dit keer hadden we daar helemaal geen behoefte aan. Zó relaxed hadden we het! WiFi bij de blokhut, een heerlijk restaurantje op de berg en vele wandelmogelijkheden. Super! We hebben een top vakantie gehad op jullie camping! Heerlijk!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Ruud&Monique04-09-2016

Een heerlijke vakantie bij Camping Saint Martin !

Veel langer dan gepland zijn wij op deze (gemeente) camping gebleven, want evenals de andere reviewers hebben wij ook genoten van de omgeving en de rust op de camping. Zo lang er bed & breakfast gasten waren bezorgde Reint ons heerlijke verse broodjes van de plaatselijke bakker bij de tent. Reint is een zeer vriendelijke en klantgerichte beheerder die nuttige informatie en tips geeft over bijv. de omgeving, marktjes, weersveranderingen of andere belangrijke informatie (bijv waarschuwen voor een pinautomaat die tijdelijk buiten werking zou zijn). De camping is zeer rustig gelegen, in de buurt kun je prachtig wandelen of bergen beklimmen. Diverse routes en beschrijvingen kun je vinden in de blokhut. Het sanitair is schoon, maar eenvoudig. In september heb je pas laat de zon op de plaatsen ivm de ligging in een vallei. Reint, bedankt voor alle informatie en voor de broodverzorging. We komen absoluut nog een keer terug en raden iedereen aan die van rust houdt om deze camping te bezoeken!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Fam. Boonekamp20-08-2016

Een mooie en rustige camping

We hebben 2 weken genoten op deze mooie en rustige camping. Het sanitair was uitstekend, netjes en heel solide. Het brood werd op je plek gebracht, heel luxe! Onze kinderen van 3 en 4 jaar hebben zich uitstekend vermaakt met het beekje die langs de camping stroomt. Ze hebben zich geen moment verveeld. Wij hebben genoten van de omgeving en de rust op de camping. Zeker de moeite waard om nog eens te terug te keren!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 10Familie Joosten23-07-2016

Perfect

Prachtige kleine en rustige camping met uitstekende faciliteiten in een geweldige omgeving. Reint is een aangename gastheer met bruikbare tips als je daar behoefte aan hebt.

Gereisd met partner in juli 2016

• 7MarcoenCiska14-09-2015

Prachtig gebied

Zeer klantgerichte beheerder die veel kan vertellen over de omgeving. Een prachtig wandelgebied waarvoor je routebeschrijvingen kunt lenen. De camping zelf is zeer rustig gelegen. Wel kleine plaatsen en verouderd sanitair. In september heb je pas laat zon op de plaatsen ivm de ligging in een vallei. Prijzen zijn zowel in voor- als naseizoen gelijk. Wij vonden 16 euro 'forfait' wat aan de hoge kant voor deze camping in september.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015