Vakantiehuis Au Moulin d'Antan

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

56 reviews over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan

• 8Gijs03-05-2017

ontspanning, rust en prettig gezelschap

relaxte sfeer was prima. Schoon, confortabel

Gereisd met partner in april 2016

• 9Geert en Brigitte16-09-2016

Twee heerlijke weken rust en ontspanning.

Wij hebben twee weken verbleven in Gite Cigale. Een mooi ingerichte Gite met alles erop en eraan. Gastvrije ontvangst door Margot en Reint. Een aantal jaren eerder hebben we bij toeval een aantal nachten doorgebracht in een van hun beschikbare kamers. Dat was ook goed bevallen. Nu wilden we meer... en vooral langer. Een groot pluspunt vonden wij de afwezigheid van kinderen, een bewuste keuze van de eigenaren. We waren toe aan rust en echt even niets in een mooie omgeving. Dat hebben we gevonden en we weten nu al zeker dat we dit nog een keer over gaan doen.

• 10Paula de bruin07-09-2016

zoals altijd, weer fantastisch.

alles is altijd goed. Mooie omgeving. Fantastisch om te wandelen. Leuke oude stadjes etc

Alleen gereisd in augustus 2016

• 10Yvette de Bruin31-08-2016

Fantastisch!

Mooie tuin. Nette kamer, net huisje. Alles is aanwezig. Super rustig hier. Heerlijk vertoeven. Margot en Reint zijn heel erg gastvrij. In de omgeving kun je lekker wandelen. Mooie dorpjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Monique Nijssen28-08-2016

Top locatie, echt genieten!!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Alles is mogelijk, of je nu een actieve vakantie wilt of een rustige vakantie.

Omgeving is echt geweldig om te fietsen en/of te wandelen. Wij hebben veel gewandeld, of je nu een lichte of een zware wandeling wilt maken... het kan allemaal. Reint en Margot komen met goed advies en goede tips!

Reint en Margot zijn de perfecte gastheer en gastvrouw, heerlijk ontbijt en tijdens de tables d'hotes wordt super lekker gekookt door Margot. Het ontbreekt werkelijk aan niets.

Wij voelden ons helemaal thuis en gaan zeker nog een keer terug!

• 10Petra & Jan27-08-2016

Wat een super plek

Een heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in de gite hirondelle. Precies wat we zochten, veel rust en ruimte. Een prachtige accomodatie. Alles wat voor ons een huisje nodig heeft. In de omgeving veel gefietst. Dagtocht naar de ventoux en een alpen uitstapje met overnachting naar de alpe d'huez. Reint en Margot zeer attent en behulpzaam. Alles is mogelijk. We hebben geen gebruik gemaakt van de tables d'hotes. Na de dag van aankomst een pittige fietstocht gedaan van 90km via colle de pennes. Dat raadde reint ons ook af, nou dat hebben we geweten ;). Heerlijke tijd gehad!

• 10Carin Simons19-08-2016

Geweldige vakantie, top locatie, topservice!

Moulin d'Antan is een geweldige locatie om heerlijk te relaxen. Het huis van Margot en Reint ligt op een rustige plek omgeven door groen en bergen. Het is een echte plek om heerlijk te relaxen en uit te rusten. Margot en Reint doen enorm hun best om hun gasten het naar hun zin te maken. Een goed ontbijt hoort daarbij. Lekker sapje, croissantje, stokbroodje met volop beleg. En dat dan in een setting van zon, natuur en rust. Je kunt er heerlijk wandelen. Soms moet je daarvoor even in de auto stappen maar de wandelingen zijn altijd de moeite waard. Volop afwisseling en allerlei moeilijkheidsgraden. Margot kookt 3 keer per week voor haar gasten. Ook dan ontbreekt het aan niets. Wij gaan zeker een keer terug en raden het iedereen aan die even wil ontsnappen aan het drukke leven.

• 10Bram en Veronica Stienstra08-08-2016

Een heerlijke twee weken genieten !!

We zijn voor de eerste keer twee weken in gîte Hirondelle geweest. Een fijn ruim huis en heel gezellig ingericht, koel en met twee prima terrassen één voor met uitzicht op het zwembad en één aan het beekje ernaast. Je kunt er zelf prima koken er ontbreekt niets.Margot kookt ook een heerlijke maaltijd 3 keer per week, deelname zeker aan te bevelen. Gezellig en lekker. Brood wordt in de ochtend in een tas aan de deur gehangen indien je dit wenst en 2 keer per week verschoning van handdoeken. In het huis een map met veel informatie over de omgeving.

Margot en Reint zijn zeer gastvrije mensen, aan wie je alles kunt vragen over de omgeving, wandelingen en bezienswaardigheden en andere zaken. Ze proberen het je echt naar je zin te maken, niet alleen de mensen in de gîtes, maar ook in de kamers, de extra voorzieningen voor hen zijn heel gezellig en ruim. Het terrein met veel bloeiende planten en groot grasveld is goed verzorgd en er is meer dan voldoende ruimte om te zitten en even af te koelen in het zwembad. Bovenal is er veel rust, heerlijk !! Ook in de nacht, want in al die weken geen mug gezien.

De omgeving is prachtig met o.a. de bergen, wijn- en lavendelvelden. De stadjes heel gezellig. We hebben mooie wandelingen gemaakt, maar het is ook heerlijk om aan de rivier de Drôme te zitten, erin te zwemmen of te kanoën.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Henny van der linden05-08-2016

Super genoten, warm ontvangst.

We kwamen met 2 motoren, geen enkel probleem. Heerlijk genoten van Margot's culinaire diners. Mooie kamers, en gezellig contact met de andere gasten als je dat wilt. Genoeg mooie routes om te rijden. We voelden ons erg welkom en de gastheer en vrouw zijn vol passie bezig om het ons naar de zin te maken. We komen graag terug.

• 10Arie en Yolanda03-08-2016

Geweldige vakantie op een toplocatie!

Dit jaar voor de vierde keer naar Au moulin d'antan geweest bij Reint en Margot. Heerlijk rustige locatie, maar genoeg vertier te vinden in de nabije omgeving (kanoën, oude dorpjes met leuke markten, parapenten). Reint en Margot hebben prachtige wandelroutes beschikbaar, maar gewoon rondrijden in de omgeving is ook al een ervaring op zich. Het ontbijt is goed, en Margot maakt 3x per week een heerlijk diner klaar dat kan concurreren met de restaurants in de omgeving. Wij komen zeker vaker terug bij Reint en Margot!

Vakantiehuis Au Moulin d'Antan info

• Balkon / terrasAanwezig