Vakantiehuis Au Moulin d'Antan

Weer vandaag16°-2°
Vakantiehuis Au Moulin d'Antan
9,6

39 reviews over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan in het Nederlands

Het is zalig om terug een 'beetje thuis' te komen

Myriam en Mark
17-8-2015

2 jaar na mekaar huren wij bij Reint en Margot dezelfde gite. Na een druk voorjaar is het fantastisch hoe je door deze gastheer en -vrouw ontvangen wordt. Ondanks er in de omgeving genoeg mogelijkheden zijn om je sportief te ontspannen, kan je er ook eens echt tot rust komen.

Reint en Margot staan steeds klaar om je met raad en daad bij te staan voor wandelingen, uitstappen e.d.. Margot verwent je drie maal per week met haar culinaire kunsten en Reint is elke dag de bakker aan huis.

Het is een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

Wij zijn net terug van een geweldige (race)fietsweek in de Drôme. Wij verbleven in een keurige gîte au Moulin d'Antan. Zeer gastvrije eigenaren. 's Ochtends worden de verse broodjes aan je deur gehangen, helemaal top. Enkele keren per week kun je gezamenlijk eten. Niet alleen een prachtig gebied voor de racefietser met vele cols binnen bereik, ATB-ers kunnen hun hart hier ook ophalen. Wandelaars kwamen terug met enthousiaste verhalen over gespotte marmotten, wilde zwijnen en prachtige vergezichten. De eigenaar beschikt over routes en tips. Kortom een aanrader voor de actieve toerist.

Gereisd met partner in mei 2015

Fijn rustoord!

Minze
8-5-2014

Hier geweest om te fietsen... en dat kan geweldig! Met het ontbijt en diner geregeld door Margot kom je de tochten wel door. En ook met het diner in de lokale restaurantjes (aangeraden door Reint en Margot) val je niet van je fiets.

De accomodaties zijn prima voor elkaar, maar wel frissig in de tijd van het jaar dat wij er waren (meivakantie)... Gelukkig zijn daar verwarmingen voor uitgevonden. De bedden zijn voortreffelijk en de overige voorzieningen ook. Wij hebben ons nergens zorgen om hoeven maken, alles was dik voor elkaar en de gastvrijheid is weergaloos.

De ligging is wel een beetje mwah als je kijkt naar de bereikbaarheid, maar als je de instructies op de website van de accommodatie volgt, dan is het tip top in orde! :)

Wij komen weer, het is een erg goede omgeving om hoogtemeters te fietsen of te relaxen.

Gereisd met partner in januari 2014

Chambre d'hotes, table d'hotes en gites.

Al aantal keer chambre en table d'hotes mogen doen. Vorige week met vrienden 2 gites gehuurd en genoten van table d'hotes en ontbijt.

Reint en Margot zijn beide zeer toegewijd als gastheer en -vrouw! Margot haar kookkunsten zijn super !

Au Moulin d'Antan is heerlijk rustig gelegen in de mooie natuur van de streek de Drome. Je kan hier prachtige fietstochten en wandeltochten maken.

Bovendien zijn er vele leuke stadjes/dorpjes in de buurt die je kunt bezoeken.

Kortom, leven als God in Frankrijk is hier dubbel en dwars van toepassing !

Au bientot !

Gereisd met vrienden in april 2014

Genieten!

Maril
18-8-2013

heerlijke plek om te genieten van

Rust, ruimte, natuur

Vriendelijke en zorgzame gastheer en gastvrouw

Verrukkelijk eten samen met de andere gasten in een gezellige sfeer

Comfortabele gite waarin het zowel binnen als buiten prima vertoeven is

kortom : een geweldige plek voor een ontspannende, rustgevende vakantie!

Gereisd met partner in januari 2013

Echte aanrader!

Mari van der Velden
12-8-2013

Prachtig gelegen Chambres d'Hôtes in rustgevende omgeving. Zeer prettige gastvrouw en gastheer met aandacht voor hun gasten. Uitstekende table d'hôtes. Schone kamers en goed ingerichte gîtes. Goede prijs/kwaliteitverhouding!

Gereisd met partner in januari 2013

Fantastische plek, aanrader

Gerda en Harrie
11-11-2012

Prima accommodatie,rustig gelegen, nette kamers en perfecte service

Je wordt hartelijk ontvangen door Margot en Reint.

De omgeving is ideaal voor natuur liefhebbers, diversen wandel/fiets/auto-motor routes aanwezig.

Er wordt een paar keer per week voortreffelijk gekookt, en het ontbijt is ook zeer goed.

Kom je van een lange wandeling of route terug, is er een heerlijk zwembad met ligstoelen om bij te komen, perfect!

Voor mensen die van natuur en rust houden ie dit de ideale plek om te verblijven.

Wij gaan zeker nogmaals terug.

Gereisd met partner in augustus 2012

Gewoon gaan...

Hein en Annet
15-9-2012

Verrassend mooie plek. Warme ontvangst door Margot en Reint. Lekker eten, geven allerlei tips voor wandelingen e.d. Chatillon en Dios is een mooie plaatsje. En als je geluk hebt maak je het dorpsfeest vanBeaumont mee!

Voor de derde keer en zeker niet de laatste...

Gereisd met partner in juli 2011

Geweldige plek

Ineke
10-9-2012

Prima adres, vanuit de kamers schitterend uitzicht op de bergen en het mooie zwembad met ligstoelen. Veel tips gekregen voor uitstapjes van Margot en Reint. Zeer rustig gelegen in mini dorpje. Op loopafstand een fijn restaurant voor als er niet gekookt wordt door keukenprinses Margot. Het eten is erg goed. Schatten van mensen Reint en Margot Kugel!! Prijs kwaliteit verhouding is perfect!

Gereisd met partner in juli 2012

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Moulin d'Antan in Beaumont-en-Diois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.