Vakantiehuis Au Moulin d'Antan

Meer vakantiehuis info

56 reviews over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan

• 2019
    9Jacqueline en Thom08-09-2019

Een paradijselijk oord in Frankrijk.

Top gastvrouw en gastheer. Persoonlijke benadering. Goede suggesties en tips over uitstapjes en wandelingen. Heerlijk eten door Margot verzorgd. Broodservice zorgde dagelijks voor lekker vers brood. Rusige en mooie omgeving. Conclusie: wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Arie en Yolanda02-09-2019

Wij komen zeker terug!

Voor het eerst hier op vakantie geweest in een gîte in plaats van een B&B, de B&B kamers zijn omgebouwd naar prachtige appartementen. Het verblijf in een gîte bevalt misschien wel beter als in een kamer, meer persoonlijke vrijheid, meer gebruiksgemak, meer ruimte. En ook in een gîte blijf je de gastvrijheid van Reint en Margot ervaren. Het is een heerlijk rustig vakantieverblijf, maar als je vertier wilt is er in de omgeving genoeg te vinden.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Marieke Hagenaars25-08-2019

Wauw!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Reint en Margot. Behalve een oase van rust en een prachtige omgeving bieden zij een fijne sfeer met persoonlijke betrokkenheid. De accommodatie zelf (wij hadden gîte Soleil) was tiptop in orde, de service uitstekend en de locatie is uitstekend. Er zijn veel wandelmogelijkheden, mooie stadjes om te bezoeken, veel goede restaurantjes en je raakt niet uitgekeken op de prachtige vergezichten en kabbelende bergbeekjes. Wij komen graag terug!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Hans en Philine Rouwen24-07-2019

Een fanatisch verblijf in een hele mooie omgeving.

Gedurende het verblijf van 2 weken hebben wij genoten van de gastvrijheid van Margot en Reint. Zij staan altijd voor je klaar om tips te geven om het optimale uit je vakantie te halen. Daarnaast verzorgen ze dagelijks een broodservice wat in een tasje aan de deurklink werd gehangen; hoe luxe wil je het hebben. De Gîtes liggen mooi gesitueerd met een fantastisch uitzicht over het zwembad en de bergen op de achtergrond. In de Gîte is aan alle keukengerei aanwezig om zelf een maaltijd te maken. Verder ligt er volop informatie voor wandel en fietsroutes of ideeën voor een leuk uitstapje of het bezoek aan een evenement. Speciale aandacht voor de diners die Margot en Reint ons 3 keer per week aanboden. Dit waren telkens culinaire hoogstandjes waar wij met volle teugen hebben genoten. Het was een heerlijke vakantie!

• 9Jurjan en Sifra11-07-2019

Heerlijke vakantie gehad!

We hebben het heerlijk gehad in de gîte Soleil, deze is prima voor 2 personen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en denken graag met je mee. Ook erg handig was dat zij activiteiten wilden reserveren (in het Frans). Wij hebben genoten van een kano tocht van Die naar Pontaix over de Drôme en ook mooie vergezichten gezien tijdens een rit op de (elektrische) mountainbike! Dit zijn ook echte aanraders. De accommodatie ziet er erg mooi en goed onderhouden uit. Het zwembad en de prachtige, rustige ligging maakt het geheel helemaal fijn af.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Caroline en Willem17-06-2019

Alle complimenten aan de gastvrouw en heer!

Au Moulin d'Antan kent geen B&B kamers meer.....Maar vooral Wel heerlijke Gites!!! We hadden heel graag L'Hirondelle willen huren, maar... die was al bezet. Toen overgegaan naar de spiksplinternieuwe gite Papillon. En nieuw was ie! Met veel zorg en gevoel voor detail (je hoeft zelf nog geen vaatwastablet te kopen, die liggen er al) hebben Margot en Reint het huisje ingericht. Papillon heeft twee slaapkamers met ieder ook een eigen badkamer. We hebben er heerlijk geslapen, het zwembad is ook top en de omgeving zeer rustgevend en verrassend. Een aantal wandelingen gemaakt, die ook door Margot en Reint tot in detail zijn beschreven. Wat een vergezichten! Echt een top verblijf gehad. De maaltijd die Margot maakte was ook heerlijk en wij vonden het echt super dat er een broodjesservice was!! Je kunt zelf opgeven wat je van de bakker in Luc en Diois wilt hebben en Reint haalt het in de vroege ochtend. Tasje aan de deur, heerlijk!!

• 10Paul en Ria16-06-2019

Heerlijk, een echte aanrader!

Wie van rust, stilte en natuur houdt moet naar hier komen! Wat een heerlijke plek met vriendelijke gastheren. Reint en Margot geven je graag wandel- en restauranttips! Wij komen zeker nog een keer terug!

• 2018
    10Nicole Donders10-09-2018

Onvergetelijk!

Heerlijke week gehad! Margot en Reint doen er alles aan om je te laten genieten. Voor ons als wandelaars was dit een super locatie. Elke ochtend tijdens ontbijt kregen we nog tips en routes van geweldige tochten in de bergen en de bijzonder prachtige omgeving. Deze omgeving heeft voor iedereen iets te bieden. Na de wandeling was het genieten aan het mooie zwembad. Margot verzorgt 3x per week 's avonds een overheerlijke maaltijd en dit is echt een aanrader. Wij hebben genoten! Margot en Reint....Bedankt en Tot ziens

• 10Henrie, Erna, Mas06-09-2018

Een plek midden in de natuur!

Wat hebben Reint en Margot een heerlijke plek in Frankrijk. Echt een gevoel van vrijheid en natuur om je heen. Wij verbleven in de prachtige gîte Oléandre. Deze vernieuwde gîte is zeker een aanrader en is van alle gemakken voorzien. Heel sfeervol, ruim en netjes. Voor wandelaars is dit echt een top locatie. Margot en Reint kunnen je elke ochtend tips geven voor geweldige tochten in de bergen. We hebben onze ogen uitgekeken in deze bijzondere omgeving. En het avondeten gemaakt door Margot, heerlijk, echt complimenten voor deze kok! Ook heel gezellig met elkaar zijn deze avonden. We kijken met veel plezier terug op ons verblijf.

• 9Annette Verkerk10-08-2018

Héérlijk!

Een héérlijk verblijf in een prachtige ambiance. Geweldige gastheer en gastvrouw die ook nog eens heerlijk kan koken. De rust, de ruimte, het zwembad en dat alles in de prachtige omgeving van parc du Vercors. Daar waar ik het de eerste dag TÉ rustig vond, leerde ik die rust te waarderen. Het was héérlijk!! En..........wat een geweldige sterrenhemel.

Vakantiehuis Au Moulin d'Antan info

• Balkon / terrasAanwezig