Vakantiehuis Au Moulin d'Antan

Weer vandaag7°-2°
Vakantiehuis Au Moulin d'Antan
9,6

39 reviews over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan in het Nederlands

Een fantastische omgeving en heerlijk verblijf.

Yvonne Brokaar,
11-7-2017

Alles was goed verzorgd, de kamer schoon, lekker slapen door goede bedden, prachtige omgeving, heerlijk eten en de oprechte aandacht van Reint en Margot, de eigenaren van Au Moulin D'antan, maakt dat de vakantie ook 100% vakantie is.

Rust met aangename verrassingen, top plezier.

Loes en Arjen van de Nadort,
4-7-2017

Gastheerschap staat hier met hoofdletters geschreven. Koele en aangename kamers voorzien van goed sanitair dat hier optimaal werkt. Technisch is hier aan alles gewerkt dat alles goed functioneert en je nergens aan kunt storen.

Uitstekend wandelgebied en veel goede info van de eigenaren.

Warme herinneringen hebben wij aan ons verblijf en de mensen.

Fantastisch, ultieme vakantiegevoel

Dick en Thea Wisselink,
28-6-2017

Voor de 3e keer te gast bij Margot en Reint en dat is voor ons echt een uitzondering. Maar de gastvrije Margot en Reint, hun prachtige accommodatie op deze geweldige plek maken dat wij graag een uitzondering maken. Ook dit jaar weer genoten van hun gastvrijheid, de heerlijke maaltijden, de prachtige omgeving. De wandelingen en daarna heerlijk uitrusten bij het zwembad en de rust geven ons het ultieme vakantie gevoel. Wij hebben weer genoten!

ontspanning, rust en prettig gezelschap

Gijs,
3-5-2017

relaxte sfeer was prima. Schoon, confortabel

Twee heerlijke weken rust en ontspanning.

Geert en Brigitte
16-9-2016

Wij hebben twee weken verbleven in Gite Cigale. Een mooi ingerichte Gite met alles erop en eraan. Gastvrije ontvangst door Margot en Reint. Een aantal jaren eerder hebben we bij toeval een aantal nachten doorgebracht in een van hun beschikbare kamers. Dat was ook goed bevallen. Nu wilden we meer... en vooral langer. Een groot pluspunt vonden wij de afwezigheid van kinderen, een bewuste keuze van de eigenaren. We waren toe aan rust en echt even niets in een mooie omgeving. Dat hebben we gevonden en we weten nu al zeker dat we dit nog een keer over gaan doen.

zoals altijd, weer fantastisch.

Paula de bruin
7-9-2016

alles is altijd goed. Mooie omgeving. Fantastisch om te wandelen. Leuke oude stadjes etc

Fantastisch!

Yvette de Bruin
31-8-2016

Mooie tuin. Nette kamer, net huisje. Alles is aanwezig. Super rustig hier. Heerlijk vertoeven.

Margot en Reint zijn heel erg gastvrij.

In de omgeving kun je lekker wandelen. Mooie dorpjes.

Top locatie, echt genieten!!

Monique Nijssen
28-8-2016

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Alles is mogelijk, of je nu een actieve vakantie wilt of een rustige vakantie.

Omgeving is echt geweldig om te fietsen en/of te wandelen. Wij hebben veel gewandeld, of je nu een lichte of een zware wandeling wilt maken... het kan allemaal. Reint en Margot komen met goed advies en goede tips!

Reint en Margot zijn de perfecte gastheer en gastvrouw, heerlijk ontbijt en tijdens de tables d'hotes wordt super lekker gekookt door Margot. Het ontbreekt werkelijk aan niets.

Wij voelden ons helemaal thuis en gaan zeker nog een keer terug!

Wat een super plek

Petra & Jan
27-8-2016

Een heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in de gite hirondelle. Precies wat we zochten, veel rust en ruimte. Een prachtige accomodatie. Alles wat voor ons een huisje nodig heeft.

In de omgeving veel gefietst. Dagtocht naar de ventoux en een alpen uitstapje met overnachting naar de alpe d'huez.

Reint en Margot zeer attent en behulpzaam. Alles is mogelijk. We hebben geen gebruik gemaakt van de tables d'hotes.

Na de dag van aankomst een pittige fietstocht gedaan van 90km via colle de pennes. Dat raadde reint ons ook af, nou dat hebben we geweten ;).

Heerlijke tijd gehad!

Geweldige vakantie, top locatie, topservice!

Carin Simons
19-8-2016

Moulin d'Antan is een geweldige locatie om heerlijk te relaxen. Het huis van Margot en Reint ligt op een rustige plek omgeven door groen en bergen. Het is een echte plek om heerlijk te relaxen en uit te rusten.

Margot en Reint doen enorm hun best om hun gasten het naar hun zin te maken. Een goed ontbijt hoort daarbij. Lekker sapje, croissantje, stokbroodje met volop beleg. En dat dan in een setting van zon, natuur en rust.

Je kunt er heerlijk wandelen. Soms moet je daarvoor even in de auto stappen maar de wandelingen zijn altijd de moeite waard. Volop afwisseling en allerlei moeilijkheidsgraden.

Margot kookt 3 keer per week voor haar gasten. Ook dan ontbreekt het aan niets.

Wij gaan zeker een keer terug en raden het iedereen aan die even wil ontsnappen aan het drukke leven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Moulin d'Antan in Beaumont-en-Diois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.