Vakantiehuis Au Moulin d'Antan

Laatste review

Heerlijk plekje

T. van der Meij,
18-8-2017

Als je tot rust wilt komen is dit een heerlijke plek zonder kinderlawaai. Ontbijt goed verzorgd, de eigenaren bieden elke dag diverse opties aan voor uitstapjes/wandelingen. Prachtige natuur!

3 reviews over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan in het Nederlands

Heerlijk plekje

T. van der Meij,
18-8-2017

Fantastisch!

Yvette de Bruin
31-8-2016

Mooie tuin. Nette kamer, net huisje. Alles is aanwezig. Super rustig hier. Heerlijk vertoeven.

Margot en Reint zijn heel erg gastvrij.

In de omgeving kun je lekker wandelen. Mooie dorpjes.

Chambre d'hotes, table d'hotes en gites.

Al aantal keer chambre en table d'hotes mogen doen. Vorige week met vrienden 2 gites gehuurd en genoten van table d'hotes en ontbijt.

Reint en Margot zijn beide zeer toegewijd als gastheer en -vrouw! Margot haar kookkunsten zijn super !

Au Moulin d'Antan is heerlijk rustig gelegen in de mooie natuur van de streek de Drome. Je kan hier prachtige fietstochten en wandeltochten maken.

Bovendien zijn er vele leuke stadjes/dorpjes in de buurt die je kunt bezoeken.

Kortom, leven als God in Frankrijk is hier dubbel en dwars van toepassing !

Au bientot !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Moulin d'Antan in Beaumont-en-Diois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.