Vakantiehuis Au Moulin d'Antan

Laatste review

Onvergetelijk!

Nicole Donders,
10-9-2018

Heerlijke week gehad! Margot en Reint doen er alles aan om je te laten genieten. Voor ons als wandelaars was dit een super locatie. Elke ochtend tijdens ontbijt kregen we nog tips en routes van geweldige tochten in de bergen en de bijzonder prachtige omgeving. Deze omgeving heeft voor iedereen iets te bieden. Na de wandeling was het genieten aan het mooie zwembad. Margot verzorgt 3x per week 's avonds een overheerlijke maaltijd en dit is echt een aanrader.

Wij hebben genoten! Margot en Reint....Bedankt en Tot ziens

39 reviews over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan in het Nederlands

Onvergetelijk!

Nicole Donders,
10-9-2018

Wij hebben genoten! Margot en Reint....Bedankt en Tot ziens

Een plek midden in de natuur!

Henrie, Erna, Mas,
6-9-2018

Wat hebben Reint en Margot een heerlijke plek in Frankrijk. Echt een gevoel van vrijheid en natuur om je heen. Wij verbleven in de prachtige gîte Oléandre. Deze vernieuwde gîte is zeker een aanrader en is van alle gemakken voorzien. Heel sfeervol, ruim en netjes. Voor wandelaars is dit echt een top locatie. Margot en Reint kunnen je elke ochtend tips geven voor geweldige tochten in de bergen. We hebben onze ogen uitgekeken in deze bijzondere omgeving. En het avondeten gemaakt door Margot, heerlijk, echt complimenten voor deze kok! Ook heel gezellig met elkaar zijn deze avonden. We kijken met veel plezier terug op ons verblijf.

Héérlijk!

Annette Verkerk,
10-8-2018

Een héérlijk verblijf in een prachtige ambiance. Geweldige gastheer en gastvrouw die ook nog eens heerlijk kan koken.

De rust, de ruimte, het zwembad en dat alles in de prachtige omgeving van parc du Vercors. Daar waar ik het de eerste dag TÉ rustig vond, leerde ik die rust te waarderen. Het was héérlijk!!

En..........wat een geweldige sterrenhemel.

Fantastische gîte op een geweldige plek.

Johan & Joan,
22-9-2017

In één woord fantastisch. Wij verbleven in de gîte Hirondelle, heel knus, van alle gemakken voorzien met heerlijke bedden.

We hebben genoten van de rust, de natuur, het mooie terrein en van de gastvrijheid van Margot en Reint.

Een aanbeveling.

Een droom in de drome!

Joep en Andrea,
20-9-2017

Fantastisch adres voor rustzoekers die toch van goed gezelschap houden en bourgondisch eten!! Margot is een topkok. Gastvrij ontvangst door Reint en we verbleven in goed ( zeer gezellig hik oeps..) gezelschap. Heerlijke plek in de natuur. Mooi zwembad, een ydillische plek om terug te keren. Schone kamers, goede bedden. Gewoon voor ons perfect.

rustig en mooie omgeving

michel en martine,
31-8-2017

We hebben een zalige tijd beleefd bij Margot en Reint .

De B&B is goed verzorgd .Het ontbijt was lekker .De kamer was proper. Het eten van Margot was heerlijk .Ook de andere gasten waren super we hebben tot laat genoten.

Heerlijk plekje

T. van der Meij,
18-8-2017

Als je tot rust wilt komen is dit een heerlijke plek zonder kinderlawaai. Ontbijt goed verzorgd, de eigenaren bieden elke dag diverse opties aan voor uitstapjes/wandelingen. Prachtige natuur!

Ideale plek voor een rustige vakantie.

Beels,
3-8-2017

Heel rustig gelegen b&b, mooie natuur. Ideale plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers en ook voor wandelaars.

Margot en Reint doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Veel tips voor wandelingen en uitstapjes.

3x per week kan je genieten van lekker eten.

Wij hebben alvast genoten!

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving

A. Wever,
1-8-2017

Zeer rustgevend verblijf en veel mogelijkheden om in de omgeving te wandelen of per auto uitstapjes te maken. Echt vakantiegevoel.

De Nederlandse eigenaren, Reint en Margot, zijn perfecte gastheer en gastvrouw, en niets is hen te veel om je verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Prima ontbijt en 3x per week een geanimeerde en goed verzorgde table d'hôte.

Perfecte B&B

J Bausch,
30-7-2017

Een rustige aangename vakantie kunt u hier houden.

Zonder kleine kinderen.

In en prachtige omgeving

Wij hebben deze B&B al enkele jaren geleden ontdekten komen met plezier hier weer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Moulin d'Antan in Beaumont-en-Diois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.