Vakantiehuis Au Moulin d'Antan

Tonen op kaart

50 reviews over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan

• 2019
    9Joan van der Salm01-11-2019

Fantastische plek, de eigenaren is niets te veel.

De gites staan op een zeer rustige plek en zijn gezellig en volledig ingericht. Het gedeelde zwembad is fijn om nog even te zwemmen aan het einde van de dag of gewoon om te luieren met een boek. Iedere dag werd het brood bij de gite bezorgd door de eigenaar en 3x per week was er de mogelijkheid om aan te schuiven bij het voortreffelijk verzorgd diner samen met de andere gasten, erg gezellig.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Joop25-09-2019

right time, right place

Afgelopen zomer hebben we heerlijk een weekje doorgebracht bij Au Moulin d'Antan. Eigenlijk was alles zo als je het zou willen. ‘s avonds kijk je uit over de bergen met een prachtige grote maan voor je en het geluid van de krekels. Overdag zie je een mooie bloementuin met een heerlijk zwembad. Wat ons vooral opviel was het oog voor detail van Reint en Margot. Aan alles is gedacht. Typerend vond ik dat er zelfs een eierwekker in de keukenla ligt. We sliepen in de Papillon, een mooie gite met een ruime woonkamer en twee slaapkamers met, heel handig, eigen wc en douche. Iedere ochtend hadden we lekker verse broodjes en als we wilden weten waar we het beste konden gaan wandelen dan gaf Reint altijd goede tips.

• 10Nicole en Leon Donders10-09-2019

Super locatie met fantastische eigenaren.

Voor de 2e keer onze vakantie doorgebracht bij Au Moulin d'Antan. Wij zijn verbleven in de nieuwe gite Papillon. Het betreft hier een van alle gemakken voorziene en een zeer ruime gite. Een mooie keuken voorzien van alle apparatuur (vaatwasser, oven, koelkast, koffiezetapparaat enz.) De gite is zeer sfeervol ingericht met comfortabel meubilair en TV. Op de 2e verdieping zijn twee ruime slaapkamers voorzien van elk hun eigen badkamer. Voor de gite een eigen gemeubileerd terras met schitterend uitzicht over het zwembad en de nabij gelegen bergen. Een oase van rust omringt door mooie natuur. Een prima uitvalsbasis voor wandelingen, fietsen en cultuur. Margot en Reint zijn goed bekend met de omgeving en kunnen je van de nodige informatie voorzien. Na een dagje actief bezig te zijn geweest nodigt het mooie (goed onderhouden) zwembad je uit voor een frisse duik. Margot en Reint doen er alles aan om het hun gasten naar hun zin te maken.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Agnes en Luc08-09-2019

Topvakantie op een topplek!

Au Moulin d’ Antan is een paradijs in een geweldig mooie streek. Gites zijn van alle gemakken voorzien, schoon, netjes en comfortabel. Reint en Margot zijn geweldige gastheer en gastvrouw die altijd goede tips weten voor mooie bestemmingen. Daarnaast kan Margot fantastisch koken en maken zij en Reint er gezellige avonden met de andere gasten van. Echt een aanrader voor wie in deze bijzonder mooie streek prettig wil verblijven!

• 9Jacqueline en Thom08-09-2019

Een paradijselijk oord in Frankrijk.

Top gastvrouw en gastheer. Persoonlijke benadering. Goede suggesties en tips over uitstapjes en wandelingen. Heerlijk eten door Margot verzorgd. Broodservice zorgde dagelijks voor lekker vers brood. Rusige en mooie omgeving. Conclusie: wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Arie en Yolanda02-09-2019

Wij komen zeker terug!

Voor het eerst hier op vakantie geweest in een gîte in plaats van een B&B, de B&B kamers zijn omgebouwd naar prachtige appartementen. Het verblijf in een gîte bevalt misschien wel beter als in een kamer, meer persoonlijke vrijheid, meer gebruiksgemak, meer ruimte. En ook in een gîte blijf je de gastvrijheid van Reint en Margot ervaren. Het is een heerlijk rustig vakantieverblijf, maar als je vertier wilt is er in de omgeving genoeg te vinden.

• 10Marieke Hagenaars25-08-2019

Wauw!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Reint en Margot. Behalve een oase van rust en een prachtige omgeving bieden zij een fijne sfeer met persoonlijke betrokkenheid. De accommodatie zelf (wij hadden gîte Soleil) was tiptop in orde, de service uitstekend en de locatie is uitstekend. Er zijn veel wandelmogelijkheden, mooie stadjes om te bezoeken, veel goede restaurantjes en je raakt niet uitgekeken op de prachtige vergezichten en kabbelende bergbeekjes. Wij komen graag terug!

• 10Hans en Philine Rouwen24-07-2019

Een fanatisch verblijf in een hele mooie omgeving.

Gedurende het verblijf van 2 weken hebben wij genoten van de gastvrijheid van Margot en Reint. Zij staan altijd voor je klaar om tips te geven om het optimale uit je vakantie te halen. Daarnaast verzorgen ze dagelijks een broodservice wat in een tasje aan de deurklink werd gehangen; hoe luxe wil je het hebben. De Gîtes liggen mooi gesitueerd met een fantastisch uitzicht over het zwembad en de bergen op de achtergrond. In de Gîte is aan alle keukengerei aanwezig om zelf een maaltijd te maken. Verder ligt er volop informatie voor wandel en fietsroutes of ideeën voor een leuk uitstapje of het bezoek aan een evenement. Speciale aandacht voor de diners die Margot en Reint ons 3 keer per week aanboden. Dit waren telkens culinaire hoogstandjes waar wij met volle teugen hebben genoten. Het was een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jurjan en Sifra11-07-2019

Heerlijke vakantie gehad!

We hebben het heerlijk gehad in de gîte Soleil, deze is prima voor 2 personen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en denken graag met je mee. Ook erg handig was dat zij activiteiten wilden reserveren (in het Frans). Wij hebben genoten van een kano tocht van Die naar Pontaix over de Drôme en ook mooie vergezichten gezien tijdens een rit op de (elektrische) mountainbike! Dit zijn ook echte aanraders. De accommodatie ziet er erg mooi en goed onderhouden uit. Het zwembad en de prachtige, rustige ligging maakt het geheel helemaal fijn af.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Caroline en Willem17-06-2019

Alle complimenten aan de gastvrouw en heer!

Au Moulin d'Antan kent geen B&B kamers meer.....Maar vooral Wel heerlijke Gites!!! We hadden heel graag L'Hirondelle willen huren, maar... die was al bezet. Toen overgegaan naar de spiksplinternieuwe gite Papillon. En nieuw was ie! Met veel zorg en gevoel voor detail (je hoeft zelf nog geen vaatwastablet te kopen, die liggen er al) hebben Margot en Reint het huisje ingericht. Papillon heeft twee slaapkamers met ieder ook een eigen badkamer. We hebben er heerlijk geslapen, het zwembad is ook top en de omgeving zeer rustgevend en verrassend. Een aantal wandelingen gemaakt, die ook door Margot en Reint tot in detail zijn beschreven. Wat een vergezichten! Echt een top verblijf gehad. De maaltijd die Margot maakte was ook heerlijk en wij vonden het echt super dat er een broodjesservice was!! Je kunt zelf opgeven wat je van de bakker in Luc en Diois wilt hebben en Reint haalt het in de vroege ochtend. Tasje aan de deur, heerlijk!!

Gereisd met partner in juni 2019

3 tips over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan

• Minze, 08-05-2014

Vraag Reint en Margot naar leuke wandelingen, fietstochten, etc. Ze hebben er verstand van... en als je van lekker eten houdt. Laat je dan verwennen en adviseren over restaurantjes!

• Tanja, 05-05-2014

Als er geen table d'hotes is dan kan je heerlijk eten even verderop in het dorpje bij L'arbre à miel (op loopafstand)

• Hein en Annet, 15-09-2012

Nieuwste gite is ook de moeite waard!

0 vragen over Vakantiehuis Au Moulin d'Antan

Vakantiehuis Au Moulin d'Antan info