Bed and Breakfast Au Moulin d'Antan

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Au Moulin d'Antan
9,6

39 reviews over Bed and Breakfast Au Moulin d'Antan in het Nederlands

Een heerlijke twee weken genieten !!

Bram en Veronica Stienstra
8-8-2016

We zijn voor de eerste keer twee weken in gîte Hirondelle geweest. Een fijn ruim huis en heel gezellig ingericht, koel en met twee prima terrassen één voor met uitzicht op het zwembad en één aan het beekje ernaast.

Je kunt er zelf prima koken er ontbreekt niets.Margot kookt ook een heerlijke maaltijd 3 keer per week, deelname zeker aan te bevelen. Gezellig en lekker. Brood wordt in de ochtend in een tas aan de deur gehangen indien je dit wenst en 2 keer per week verschoning van handdoeken. In het huis een map met veel informatie over de omgeving.

Margot en Reint zijn zeer gastvrije mensen, aan wie je alles kunt vragen over de omgeving, wandelingen en bezienswaardigheden en andere zaken. Ze proberen het je echt naar je zin te maken, niet alleen de mensen in de gîtes, maar ook in de kamers, de extra voorzieningen voor hen zijn heel gezellig en ruim. Het terrein met veel bloeiende planten en groot grasveld is goed verzorgd en er is meer dan voldoende ruimte om te zitten en even af te koelen in het zwembad. Bovenal is er veel rust, heerlijk !! Ook in de nacht, want in al die weken geen mug gezien.

De omgeving is prachtig met o.a. de bergen, wijn- en lavendelvelden. De stadjes heel gezellig. We hebben mooie wandelingen gemaakt, maar het is ook heerlijk om aan de rivier de Drôme te zitten, erin te zwemmen of te kanoën.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Super genoten, warm ontvangst.

Henny van der linden
5-8-2016

We kwamen met 2 motoren, geen enkel probleem. Heerlijk genoten van Margot's culinaire diners. Mooie kamers, en gezellig contact met de andere gasten als je dat wilt. Genoeg mooie routes om te rijden. We voelden ons erg welkom en de gastheer en vrouw zijn vol passie bezig om het ons naar de zin te maken. We komen graag terug.

Geweldige vakantie op een toplocatie!

Arie en Yolanda
3-8-2016

Dit jaar voor de vierde keer naar Au moulin d'antan geweest bij Reint en Margot. Heerlijk rustige locatie, maar genoeg vertier te vinden in de nabije omgeving (kanoën, oude dorpjes met leuke markten, parapenten). Reint en Margot hebben prachtige wandelroutes beschikbaar, maar gewoon rondrijden in de omgeving is ook al een ervaring op zich. Het ontbijt is goed, en Margot maakt 3x per week een heerlijk diner klaar dat kan concurreren met de restaurants in de omgeving. Wij komen zeker vaker terug bij Reint en Margot!

Fantastische plek, geweldig onderkomen

Barbie Leijenaar
3-7-2016

Wij zaten in gite Hirondelle, een heel ruim, schoon en gezellig huisje. Lekker koel ook en dat bleef het de hele week ondanks de warmte. Mooie grote badkamer, ruime keuken met oven en alle benodigdheden om zelf een prima maaltijd te bereiden. Handig voor als Margot niet kookt. Bij voldoende gasten kookt ze nl.3 x in de week voor een zacht prijsje, en wij hebben er ook alle keren gebruik van gemaakt. Heerlijk en prachtig verzorgd! Het terrein is ook al zo goed verzorgd, een mooi zwembad met water dat in ons geval gewoon heerlijk was. Voldoende ligbedden en kleine tafeltjes.

De eigenaars zijn bijzonder aardige, behulpzame mensen, die oprecht hun best doen om het je naar de zin te maken.

Ze geven goede tips voor uitstapjes, er liggen een heleboel wandelroutes die je even kan lenen met prima beschrijvingen.

De omgeving is ontzettend mooi en er zijn veel leuke stadjes en dorpjes te bezoeken.

Wij hebben een topweek bij hen gehad!

Als ik 1 nadeel zou moeten noemen dan zouden het de vliegen zijn, maar doordat ze overal ventilatoren hebben hangen/ staan,heb je er niet heel veel hinder van. En dan.....,dat neem je daar zonder meer voor lief!!!

We hebben voor de 2e keer een heerlijke week gehad

Cees en Adri
28-6-2016

Au moulin d' Antan is een fijne plek om te verblijven. De omgeving is prachtig.

Voor mensen die graag wandelen of fietsen een waar walhalla!

Reint en Margot hebben veel tips voor een actieve vakantie.

Zij zijn een goed gastheer- vrouw en Margot kookt heerlijk.

Wij verbleven in gite du soleil en dat is ons prima bevallen

Het was erg gezellig.We komen zeker terug.

Prima uitvalsbasis voor prachtige wandelingen!

Johanna Visser
18-6-2016

Reint en Margot zijn zeer gastvrij en geven goede tips om de mooie omgeving te verkennen. We hebben prachtige wandelingen gemaakt.

Dit is pas écht vakantie!

Marion
17-6-2016

Als je aan komt op het terrein, krijg je meteen een soort rust over je heen. Een sfeervol, groot, goed bijgehouden terrein (mét zwembad) met mooie huisjes erop. De zon en het warme onthaal van Reint en Margot zorgen voor de rest.

Wij zaten in gîte Cigale. Ruim, sfeervol en van alle gemakken voorzien. Een gezellig zitje buiten met zicht op het zwembad.

We hebben vooral veel gewandeld in de directe omgeving. Reint heeft een dikke map klaar liggen met diverse duidelijke wandelroutes, die je gewoon even eruit mag halen. Hij is altijd bereid om nog meer tips en toelichtingen te geven.

Met de auto zijn we naar diverse stadjes in de buurt gereden: Châtillon-en-Diois, Die en La Motte Chalancon, waar het vooral leuk is als er weekmarkt is.

Met gewone stadsfietsen (7 versnellingen) is het goed te doen om naar het naburige plaatsje Luc-en-Diois te fietsen (half uurtje).

Margot heeft 2 avonden heerlijk 3 gangen gekookt. Gezellig om op zo'n avond ook meer kennis te maken met de andere gasten.

Helaas hadden we minder weer in de week dat we er waren (koud en veel regen), maar ondanks dat hebben we een geweldige vakantie gehad en kunnen we het iedereen aanraden. Tenminste: als je van rust en van wandelen houdt.

Enige nadeel, wat ook al door anderen is genoemd, zijn de vele vliegen (vooral buiten) omdat er schapen in de naastgelegen wei staan.

Wij danken Margot en Reint voor alle goede zorgen.

Een hele mooie locatie. In de omgeving veel te zien en te doen. Terrein is erg rustig. Eigenaren zijn erg vriendelijk, tonen belangstelling maar zijn niet te nadrukkelijk aanwezig (voor ons precies goed). Fijn dat je elke ochtend je broodjes aan de deur krijgt, dat scheelt een ritje naar de bakker. Wij zaten in het huis Hirondelle. Fijn ruim huis (ook badkamer en keuken zijn lekker ruim). Huis van alle gemakken voorzien. Ligging subliem naast het beekje. Tuin en terrein zijn mooi en alles straalt rust uit. Huis bleef binnen ook met hoge temperaturen (35 o C) redelijk koel als je ramen en deuren dicht hield overdag. Terras naast beekje naast huis erg fijn. Als je hier nog geen vakantiegevoel krijgt weet ik het ook niet meer. Twee keer goed gegeten met andere gasten. Was ook gezellig. Zwembad is heerlijk, voldoende stoelen en ligbedden. Concept 18 jaar en ouder zorgt voor heerlijke rust. Enige nadeel dat ik kan bedenken waren de vele vliegen buiten. Voor de rest alleen maar lof.

Ik wil hier niet meer weg.....

KristineM
30-8-2015

Voor ons was het verassend wat de omgeving rondom Au Moulin d'Antan bracht. Prachtige landschappen, pitoreske dorpjes en marktjes met lokale producten als walnotenolie en Clairette de Die. We hebben ons geen dag verveeld.

Het verblijf was super. We verbleven in de gite Hirondelle. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Een goed bed, ruime douche en meerdere zitjes buiten waaronder naast een beekje. In de ochtend werden de broodjes bezorgt door Reint en we kregen om de drie dagen schone handdoeken. Heerlijk!

We raden met name de deelname aan de Table d'hote aan. Margot kan heerlijk koken. Samen met Reint zorgt zij voor een gezellige sfeer waar je het aan niets ontbreekt.

Genieten

Thomas en Elisabeth
18-8-2015

Heel vriendelijk, super service, gezellige gîte, leuke omgeving,...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Au Moulin d'Antan in Beaumont-en-Diois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Au Moulin d'Antan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.