Bed and Breakfast Au Moulin d'Antan

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Henrie, Erna, Mas

Een plek midden in de natuur!

Henrie, Erna, Mas
6-9-2018

Wat hebben Reint en Margot een heerlijke plek in Frankrijk. Echt een gevoel van vrijheid en natuur om je heen. Wij verbleven in de prachtige gîte Oléandre. Deze vernieuwde gîte is zeker een aanrader en is van alle gemakken voorzien. Heel sfeervol, ruim en netjes. Voor wandelaars is dit echt een top locatie. Margot en Reint kunnen je elke ochtend tips geven voor geweldige tochten in de bergen. We hebben onze ogen uitgekeken in deze bijzondere omgeving. En het avondeten gemaakt door Margot, heerlijk, echt complimenten voor deze kok! Ook heel gezellig met elkaar zijn deze avonden. We kijken met veel plezier terug op ons verblijf.