Sorteren

Reviews over Beaumont-en-Diois

Onvergetelijk!

Nicole Donders
    10-9-2018

Heerlijke week gehad! Margot en Reint doen er alles aan om je te laten genieten. Voor ons als wandelaars was dit een super locatie. Elke ochtend tijdens ontbijt kregen we nog tips en routes van geweldige tochten in de bergen en de bijzonder prachtige omgeving. Deze omgeving heeft voor iedereen iets te bieden. Na de wandeling was het genieten aan het mooie zwembad. Margot verzorgt 3x per week 's avonds een overheerlijke maaltijd en dit is echt een aanrader.

Wij hebben genoten! Margot en Reint....Bedankt en Tot ziens

Een plek midden in de natuur!

Henrie, Erna, Mas
    6-9-2018

Wat hebben Reint en Margot een heerlijke plek in Frankrijk. Echt een gevoel van vrijheid en natuur om je heen. Wij verbleven in de prachtige gîte Oléandre. Deze vernieuwde gîte is zeker een aanrader en is van alle gemakken voorzien. Heel sfeervol, ruim en netjes. Voor wandelaars is dit echt een top locatie. Margot en Reint kunnen je elke ochtend tips geven voor geweldige tochten in de bergen. We hebben onze ogen uitgekeken in deze bijzondere omgeving. En het avondeten gemaakt door Margot, heerlijk, echt complimenten voor deze kok! Ook heel gezellig met elkaar zijn deze avonden. We kijken met veel plezier terug op ons verblijf.

Zeer tevreden; we komen graag eens terug!

Sietse en Jenny Schaafsma
    17-8-2018

Heerlijk rustige en kleine camping met ruime plekken. Prima uitvalsbasis om te wandelen in de bergen. Op de camping is het uitzicht enigszins beperkt, maar de omgeving is schitterend! Mooie (Nederlandstalige) wandelroutes in de blokhut van de camping aanwezig. Vriendelijke Nederlandse beheerder waar je met al je vragen terecht kunt. Wij komen graag nog eens terug!

Héérlijk!

Annette Verkerk
    10-8-2018

Een héérlijk verblijf in een prachtige ambiance. Geweldige gastheer en gastvrouw die ook nog eens heerlijk kan koken.

De rust, de ruimte, het zwembad en dat alles in de prachtige omgeving van parc du Vercors. Daar waar ik het de eerste dag TÉ rustig vond, leerde ik die rust te waarderen. Het was héérlijk!!

En..........wat een geweldige sterrenhemel.

Rust en ruimte in een fantastiche omgeving.

Tiny en frans
    16-5-2018

Wat een heerlijke rustige camping in een schitterende omgeving. Een mooie uitvalbasis voor de mooie wandelingen die in de map beschreven worden.

Het toiletgebouw is netjes en schoon met heerlijke warme douches.

De beheerder komt 2 keer per dag langs en geeft goeie tips.

Wij hebben het prima naar onze zin gehad en komen graag nog eens terug.

Beaumont-en-Diois scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews