Camping Les Voiliers

Camping Les Voiliers
3,3

Onvoldoende

6 reviews over Camping Les Voiliers in het Nederlands

Vuil, duur en onvriendelijk!

Jana
28-7-2019

De caming is totaal verouderd en zeer slecht onderhouden! Het zwembad is ook helemaal geen meerwaarde aangezien zowel het water als de omgeving er rond met ligstoelen naar onze mening te vuil zijn om gebruik van te maken! De sanitaire blok was gewoon te vuil voor woorden met oude franse toiletten en wasbakken in alle kleuren behalve wit. Duurder dan een 4-sterrencamping. We zijn hier dan ook onmiddelijk terug vertrokken!

Gereisd Met partner in juli 2019

Schandalig

mon bergmans
11-9-2018

slechte ligging, blok sanitair smerig, oude Franse toiletten al in eeuwen niet gereinigd, vuile douches en compleet verouderd, verlichting in toiletten en douches werkt niet (leuk 's nachts), toilet gehandicapten boordevol stront, bakken voor handwas onbruikbaar, duur! Absoluut af te raden!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima camping voor 1 nacht

Leon de Weerd
28-7-2017

Voor 1 nacht is dit een prima overnachtingscamping (ca. 30 euro voor gezin met auto , caravan , 4 personen en stroom). Lekker zwembad voor een verfrissende duik na een dag rijden. Als doorreis-camping prima voor herhaling vatbaar.

Waardeloze camping, afrader!

Sjaak Baart
8-7-2017

Eigenaar laat alles verwaarlozen, zwembad in juli niet beschikbaar. Vaste gasten zijn luidruchtig, laten in dronken bui in bijzijn van kinderen de broek zakken en de beheerders doen er niets aan. Doet bijna denken aan Fort Oranje. Wilden hier paar dagen staan maar zijn na twee dagen hals over kop weer vertrokken. Onvoorstelbaar dat dit een camping heet.

Zeer matig

Ivonne
20-8-2016

We waren op doorreis, voor 1 nacht was het okay. Ontvangst was niet erg welkom, we werden eerst genegeerd. Sanitaire voorzieningen redelijk. Camping met potentie, maar er wordt weinig van gemaakt. Met de Franse slag (ook schoonmaak).

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling vatbaar!

Johanna
14-8-2016

Alles gedateerd, niet schoon, geen 3 sterren waard. Van 1 douche bleef het warm water bijna continu lopen, kon niet gemaakt worden (?) Omdat de camping langs de fietsroute Via Rhona loopt, is het wel tamelijk druk. Fietsen langs Via Rhona is aanrader, deze camping niet.

Gereisd Met partner in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Voiliers in Beauchastel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Voiliers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.