Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.3Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

96 Reviews over Le Gallo Romain

• 7Fam van Kasteren16-08-2022

Blijft mooie camping, in mooie omgeving

Voor ons de derde keer op deze camping, de eerste keer onder de vlag van de nieuwe Franse eigenaren. Hoewel het een mooie camping in een prachtige omgeving blijft, zijn wij wel geschrokken van de vele lege plekken op de camping. Wij stonden bijna twee weken alleen in een straatje. De rest van de plekken bleven leeg. En dat in het hoogseizoen! Het zag er maar triest uit. Dat het zo rustig was, was met name voor onze kinderen van 12 en 15 jaar wel erg jammer en anders dan voorgaande jaren op deze - toen - levendige camping. Ze hadden daardoor geen contact met anderen. Het sanitair was voorgaande jaren al oud, maar nu begaven diverse douches het. We hebben dat aangegeven maar tijdens ons verblijf is het niet opgelost, animatie was er zowel voor kids als af en toe in de avond. De nieuwe Franse eigenaren doen hun best, maar voor ons was het toch echt anders dit jaar en dat maakt dat we volgend jaar op een andere camping een plekje zoeken.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Wim en Marian28-07-2022

Prima camping als je van rust,natuur ruimte houdt.

Wij hebben bijna 3 weken op deze camping gestaan. Mooie grote plaatsen, gezellige sfeer. Frans echtpaar doet enorm haar best om het je naar de zin te maken. Toiletgebouw is schoon en wordt goed bijgehouden. Toilet papier aanwezig, als iedereen het zelf netjes houdt zoals thuis dan is er niets aan de hand. Heerlijk zwembad wat elke dag wordt schoongemaakt en water kwaliteit wordt regelmatig gecontroleerd. Restaurant is goed en keuze veranderd regelmatig. Sfeer op terras is gezellig en er wordt regelmatig iets georganiseerd zoals wijnproeverij, muziekavond, karaoke. Voor de jeugd is er voldoende te doen. Beekje bij camping is veilig en leuk en lekker koel schoon water. Onze hond vond het heerlijk om ook in beekje af te koelen. Op grote TV formule 1 en voetbal kijken voor iedereen toegankelijk. Spel computers voor de jeugd. Mooie omgeving voor te wandelen. Mooie vergezichten op de toertochten in de omgeving. Doen !!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Kirsten en Tibor21-07-2022

Prima camping en mooie omgeving.

Als reactie op de voorgaande reacties, niet geheel terecht. Wij staan hier nu een paar dagen en de camping is geweldig. Zeer mooie omgeving, fijn, simpel zwembad, prima sanitair. Dat laatste mag wat vaker schoongemaakt worden en sommige douches doen het niet, maar er is zat ruimte. De ontvangst was meer dan vriendelijk en ze spreken inderdaad alleen Frans maar een andere collega Engels, dus probleem opgelost. De opmerking dat bezoekers ook wel eens Nederlands willen spreken slaat natuurlijk nergens op. Er is een kids club, mooie plekken, zeer mooi uitzicht en geregeld wordt er iets geregeld met vaak een zeer goeie band met live muziek. Kortom, blijf lekker weg, zoek een camping met Nederlandse eigenaren, dat houdt deze camping heerlijk rustig.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Siem19-06-2022

Prima camping mooie ligging.

Wij kwamen hier ook in de veronderstelling dat de camping door Nederlanders beheerd werd. Waren dan ook zeer verrast dat die vertrokken waren zonder bericht aan de gasten die al gereserveerd hadden. Wij werden wel erg vriendelijk ontvangen door de Franse eigenaars, die alles zo goed mogelijk probeerde te laten verlopen. Wens ze dus ook veel succes!

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Joost18-05-2022

Franse camping geworden

Schitterende omgeving, mooie camping. Echter de sfeer die opgeroepen wordt op de site en de diverse filmpjes is er niet meer. In alle stilte is de camping in april 2022 verkocht aan een Frans echtpaar. Gevolg, een simpele menukaart, geen schoonmaakploeg, animatie van de zomer? Er wordt alleen Frans gesproken, Sommige gasten stellen het toch op prijs dat er Nl gesproken kan worden als het nodig is. De vorige eigenaren hebben gemeend om zelfs de gasten die al geboekt hadden hiervan niet op de hoogte te stellen! Gevolg veel gasten vertrekken eerder. Natuurlijk, sfeer is voor iedereen anders, maar pas in ieder geval de site aan. Het overigens zeer vriendelijke en enthousiaste echtpaar verdiend een betere start.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 10Lisa Noorloos08-12-2021

Een super fijn verblijf gehad. Een mooie camping op een prachtige locatie. Hele aardige mensen. Top vakantie gehad!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Stefan Schouten03-12-2021

Aanrader

Verblijf was goed, ligging voor verschillende uitstapjes was top. (steden bezocht, gewandeld en berg beklommen). Eigenaren en personeel zijn leuke mensen met een verhaal.

Verbeter puntje zijn lunch mogelijkheden.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Germy Sinke23-11-2021

Echt een aanrader deze prachtige camping.

Een prachtige omgeving, praktisch ingerichte stacaravan, schoon, gastvrije ontvangst, prijs kwaliteit uitstekend. Voor jong en oud mogelijkheden om te genieten.

• 9Eetgelegenheden
  • 6Les20-11-2021

Mwah...

We hebben over het algemeen een fijne tijd gehad. De omgeving is prachtig en de camping prima.. De eigenaren zoals hieronder geschreven zijn vriendelijk. Tot je een kritische vraag of opmerking hebt, dan wordt het contact meteen wat afstandelijk. Zo kon het personeel de drukte in het restaurant niet aan, waardoor je om de beurt zat te eten. Ook vonden wij het niet zo kindvriendelijk voor de allerkleinste. Veel gevaarlijke muurtjes om af te kunnen vallen bij zowel het sanitair als de speeltuin. Hier iets over zeggen of vragen viel niet in goede aarde. Eigenaar vooral erg vol van en druk met zijn eigen boek (en het proberen verkopen hiervan). Al met al een wat vreemde nasmaak, wij zoeken een ander plekje komend jaar...

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Bert Hinnen05-11-2021

Fantastische camping, genoten in voor- en najaar

Geweldige complete kleinschalige en toch meer dan complete camping in de overweldigende natuur van de Vercors. Zeer gastvrije Hollandse eigenaren, Heerlijk zwembad. Super restaurant. Fraaie ruime standplaatsen, aan de rand nieuwe comfortabele mobilhomes en safaritenten. Omgeving indrukwekkend. Zowel de bergen als het fietsen in het dal relaxen

• 10Eetgelegenheden

Camping Le Gallo Romain info

• BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

Entertainment