Bed and Breakfast A l'ombre des Kiwis

Meer bedandbreakfast info

20 reviews over Bed and Breakfast A l'ombre des Kiwis

• 10Natalie05-08-2014

Fantasische b&b

Wij zijn er 5 nachten blijven slapen. Het was zalig! Margot de gastvrouw ontvangt je er met open armen. De kamers waren dik in orde en het bed was ongelofelijk goed om lekker in te slapen. De priveparking was overdekt wat prima is op een warme zomerdag. De grote stad Genève ligt op 20 min rijden van de b&b. Elke dag opnieuw iets te beleven. Het eten was er echt goed! Ontbijt was elke dag iets nieuws, een pannenkoek, poffertjes of wafel als extra'tje. Wij waren er met ons 1 jarig zoontje en had de tijd van zijn leven. Kortom: een top b&b om niet te vergeten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Glenn11-07-2014

Geweldige B&B, super gastvrij.

Super vriendelijke en gastvrije mensen, ook de kamers zijn super mooi. Het ontbijt is erg lekker, ze gebruiken hier voor eigen producten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 10D. H. Hommes19-06-2014

Heerlijk weekend

Zeer gastvrije, vriendelijke mensen. Komen graag een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9wim willem16-08-2013

zeker voor herhaling vatbaar

A lombre des kiwi is een heel rustig gelegen B&B maar toch slechts op 10 min rijden van het meer. De service, de kamers en vooral het ONTBIJT is er fantastis. Dikke pluim voor Margot en Michel.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10thea van den berg21-04-2012

Wat een hartelijke ontvangst!

Op de plek waar we onze auto moesten parkeren stond een bordje met onze naam. Fijn dat men echt op je rekent. Mw. Gillis verwelkomde ons allerhartelijkst. Ze liet onze kamer zien en we keken onze ogen uit. Wat sfeervol en gezellig. De tv was geprogrammeerd. Nederlandse zenders als eerste. De slaapkamer was geweldig. Er lag een schriftje met allerlei tips. Onze gastvrouw gaf ons aan wat we in de omgeving echt moesten zien. De kamers (we hadden een woonkamer beneden en een slaapkamer boven) waren super schoon. Na een heerlijke nachtrust hebben we genoten van een heerlijk ontbijt in de eetzaal, waar de houtkachel heerlijk brandde. De omgeving is prachtig, dicht bij Geneve, Yvoire en de wintersportgebieden.

Gereisd met partner in maart 2012

• 10Goyvaerts - Ost02-04-2012

schitterende vakantie!

A l'ombre des kiwis was voor ons een zeer aangenaam verblijf. De kamer was heel mooi en verzorgd. Het ontbijt was lekker en uitgebreid! Op aanraden van gastvrouw Margot en gastheer Michel hebben we enkele adembenemende plaatsen kunnen ontdekken. We hebben enorm van het verblijf genoten, daarom keren we zeker terug naar A l'ombre des kiwis. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2012

• 10fam.talboom-verschueren28-08-2011

fantastische ervaring

Alles was top vriendelijke gastvrouw heerlijke bedden mooie kamers en een zeer lekker 4- gangen menu!! Zelfs aan te raden voor een langer verblijf wij waren op doortocht naar de cote d'azur en hebben slechts 1 keer overnacht maar alles was top.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10fam van hecke25-07-2011

uit de duizend !!

heerlijk eten, hartelijke ontvangst, mooie en aangename kamers, goede ligging en de beste gastvrouw

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Decoene01-11-2010

Voor herhaling vatbaar keren zeker terug

Het onthaal,zelfs laat in de avond was zeer hartelijk. Michel en margot wilden niet dat wij ons reisschema veranderend om er vroeger te kunnen aankomen. Wij hebben dan samen genoten van een heerlijk avondmaal,klaar gemaakt door michel ( bijgestaan door margot aan de telefoon) Keren zeker nog terug

Zakelijk gereisd in april 2010

• 9Mieke25-08-2010

Een hartelijk ontvangst in een heerlijke omgeving!

De ontvangst/service was zeer hartelijk. De kamer was tot in de puntjes verzorgd. Zeer schoon en helemaal van deze tijd. Een goed ontbijt in een gezellige ruimte grenzend aan de gezellige tuin. Kortom een prima plek om te vertoeven en de betoverende omgeving rondom het meer van Geneve te bezoeken. Een dikke pluim!

Gereisd met partner in januari 2010

Bed and Breakfast A l'ombre des Kiwis info