Bed and Breakfast A l'ombre des Kiwis

14 reviews over Bed and Breakfast A l'ombre des Kiwis in het Nederlands

Fantasische b&b

Natalie
5-8-2014

Wij zijn er 5 nachten blijven slapen. Het was zalig! Margot de gastvrouw ontvangt je er met open armen. De kamers waren dik in orde en het bed was ongelofelijk goed om lekker in te slapen. De priveparking was overdekt wat prima is op een warme zomerdag. De grote stad Genève ligt op 20 min rijden van de b&b. Elke dag opnieuw iets te beleven. Het eten was er echt goed! Ontbijt was elke dag iets nieuws, een pannenkoek, poffertjes of wafel als extra'tje. Wij waren er met ons 1 jarig zoontje en had de tijd van zijn leven. Kortom: een top b&b om niet te vergeten!

Geweldige B&B, super gastvrij.

Glenn
11-7-2014

Super vriendelijke en gastvrije mensen, ook de kamers zijn super mooi. Het ontbijt is erg lekker, ze gebruiken hier voor eigen producten.

Heerlijk weekend

D. H. Hommes
19-6-2014

Zeer gastvrije, vriendelijke mensen. Komen graag een keer terug.

zeker voor herhaling vatbaar

wim willem
16-8-2013

A lombre des kiwi is een heel rustig gelegen B&B maar toch slechts op 10 min rijden van het meer. De service, de kamers en vooral het ONTBIJT is er fantastis. Dikke pluim voor Margot en Michel.

Wat een hartelijke ontvangst!

thea van den berg
21-4-2012

Op de plek waar we onze auto moesten parkeren stond een bordje met onze naam. Fijn dat men echt op je rekent. Mw. Gillis verwelkomde ons allerhartelijkst. Ze liet onze kamer zien en we keken onze ogen uit. Wat sfeervol en gezellig. De tv was geprogrammeerd. Nederlandse zenders als eerste. De slaapkamer was geweldig. Er lag een schriftje met allerlei tips. Onze gastvrouw gaf ons aan wat we in de omgeving echt moesten zien. De kamers (we hadden een woonkamer beneden en een slaapkamer boven) waren super schoon. Na een heerlijke nachtrust hebben we genoten van een heerlijk ontbijt in de eetzaal, waar de houtkachel heerlijk brandde. De omgeving is prachtig, dicht bij Geneve, Yvoire en de wintersportgebieden.

schitterende vakantie!

Goyvaerts - Ost
2-4-2012

A l'ombre des kiwis was voor ons een zeer aangenaam verblijf. De kamer was heel mooi en verzorgd. Het ontbijt was lekker en uitgebreid!

Op aanraden van gastvrouw Margot en gastheer Michel hebben we enkele adembenemende plaatsen kunnen ontdekken. We hebben enorm van het verblijf genoten, daarom keren we zeker terug naar A l'ombre des kiwis. Een echte aanrader!

fantastische ervaring

fam.talboom-verschueren
28-8-2011

Alles was top vriendelijke gastvrouw heerlijke bedden mooie kamers en een zeer lekker 4- gangen menu!! Zelfs aan te raden voor een langer verblijf wij waren op doortocht naar de cote d'azur en hebben slechts 1 keer overnacht maar alles was top.

uit de duizend !!

fam van hecke
25-7-2011

heerlijk eten, hartelijke ontvangst, mooie en aangename kamers, goede ligging en de beste gastvrouw

Voor herhaling vatbaar keren zeker terug

Decoene
1-11-2010

Het onthaal,zelfs laat in de avond was zeer hartelijk.

Michel en margot wilden niet dat wij ons reisschema veranderend om er vroeger

te kunnen aankomen. Wij hebben dan samen genoten van een heerlijk avondmaal,klaar gemaakt door michel ( bijgestaan door margot aan de telefoon)

Keren zeker nog terug

De ontvangst/service was zeer hartelijk. De kamer was tot in de puntjes verzorgd. Zeer schoon en helemaal van deze tijd. Een goed ontbijt in een gezellige ruimte grenzend aan de gezellige tuin. Kortom een prima plek om te vertoeven en de betoverende omgeving rondom het meer van Geneve te bezoeken. Een dikke pluim!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast A l'ombre des Kiwis in Ballaison, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast A l'ombre des Kiwis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.