Sorteren

Reviews over Ballaison

Fantasische b&b

Natalie
    5-8-2014

Wij zijn er 5 nachten blijven slapen. Het was zalig! Margot de gastvrouw ontvangt je er met open armen. De kamers waren dik in orde en het bed was ongelofelijk goed om lekker in te slapen. De priveparking was overdekt wat prima is op een warme zomerdag. De grote stad Genève ligt op 20 min rijden van de b&b. Elke dag opnieuw iets te beleven. Het eten was er echt goed! Ontbijt was elke dag iets nieuws, een pannenkoek, poffertjes of wafel als extra'tje. Wij waren er met ons 1 jarig zoontje en had de tijd van zijn leven. Kortom: een top b&b om niet te vergeten!

Geweldige B&B, super gastvrij.

Glenn
    11-7-2014

Super vriendelijke en gastvrije mensen, ook de kamers zijn super mooi. Het ontbijt is erg lekker, ze gebruiken hier voor eigen producten.

Heerlijk weekend

D. H. Hommes
    19-6-2014

Zeer gastvrije, vriendelijke mensen. Komen graag een keer terug.

zeker voor herhaling vatbaar

wim willem
    16-8-2013

A lombre des kiwi is een heel rustig gelegen B&B maar toch slechts op 10 min rijden van het meer. De service, de kamers en vooral het ONTBIJT is er fantastis. Dikke pluim voor Margot en Michel.

Zeer mooie bed and breakfast

EEFJE
    19-4-2013

Voor kinderen minder geschikt en maar goed ook, mooi zwembad, mooie appartementen met alles erop en eraan. gastvrij, zeer goed verzorgd en hygienisch

Ballaison scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews