vakantie Balbigny

Reviews over Balbigny

Mooie camping, maar waardeloze wifi

nelemans_2,
    20-6-2017

Camping zag er op zich goed uit. Wel simpel sanitair. Grote plekken. Echter waardeloze wifi, zelfs de wifi zone werkte slecht. Daar wij dit belangrijk vinden en op dit facet kiezen, vinden we dat ze niet moeten zeggen dat ze wifi 80-100%, terwijl ze dit niet bieden. We zijn de volgende dag vertrokken.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima camping

Pierre,
    11-9-2016

Zeer ruim opgezette camping. Niet echt afgezette plaatsen. Zeer rustig ondanks hoogseizoen. Prima zwembad(je) bij. Zeer vriendelijk. Goed sanitair en schoon. zorg wel voor voldoende lengte stroomkabel. Erg rustig. Stadje/dorp op redelijke afstand, kan eventueel op de fiets.

Restaurant(je) aanwezig, geen gebruik van gemaakt. Broodservice in de ochtend. Wifi aan de receptie.

Enige storende (komt vaker voor), veel familie en vrienden rondom de receptie. Leer dit nou eens af.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima doorgangscamping

Hans,
    6-9-2016

Vriendelijke ontvangst. Camping ligt aan de Loire.

Prima overnachtingscamping vlakbij de A89.

Ruime plaatsen.

Er is broodservice. Wifi op het terras.

Sanitair is gedateerd maar ruim voldoende en schoon. Voor één nacht betaalden we€21,60 incl. stroom.

Van het zwembad en restaurant hebben we geen gebruik gemaakt.

Gereisd met partner in juli 2016

overnachting

dick ,
    30-6-2015

Vriendelijke ontvangst, prima zwembad, sanitair schoon.Wij hebben geen gebruik gemaakt van de eetgelegenheid. Wifi point. Brood verkoop. Prima overnachtings camping.

Gereisd met partner in juni 2015

mooie doorgangscamping

Leo,
    9-8-2012

Camping la Route Blue is gelegen vlakbij de nieuwe snelwegen (in aanleg) A89 en bij de A72 Saint Etienne –Clermont-Ferrand. Wij waren op doorreis (binnendoor via N-route) naar de Loire vanaf het Zuiden. Camping is makkelijk te vinden. Heerlijk zwembadje en mooie ruime staanplaatsen. Toiletgebouw viel een beetje tegen,(beetje gedateerd) kon ook schoner en veel ongedierte in de kapconstructie. `s ochtends brood ,geen Wifi, verder prima camping

Gereisd met partner in juni 2012