4,8

Matig

Kindvriendelijke Camping Capfun Le Merle Roux vind je in Frankrijk, midden in de groene natuur. De kinderen vinden op de camping vermaak in de zwembaden met glijbanen, bij de Nederlandstalige animatie en in de speelhal. Er zijn veel uitjes mogelijk zoals een bezoekje aan de Drôme, met kleine kinderen naar de krokodillenfarm of verder de Ardèche in.

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Merle Roux voor je op een rij gezet:

345 reviews over Camping Capfun Le Merle Roux in het Nederlands

Nooit meer?

Arend,
10-2-2019

Na 15 jaar hebben we de moed opgegeven ,we reserveren niet meer, voor een staanplaats. Het sanitair wordt met het jaar slechter ,onderhouden en schoongemaakt. We hebben 5 weken uitgezongen ,omdat we altijd van de camping en omgeving hebben genoten. In september schijnt het erbarmelijk geweest te zijn. Voor Vier bevriende stellen die ook al minstens 15 jaar komen,was dat de druppel die de emmer enz... Capfun alles voor de huisjes,niets voor de kampeerders.

Gereisd met partner in mei 2018

Ik zou hier nooit meer komen

Lars,
24-1-2019

Ik vond het een saaie camping er was niet veel te beleven en de wc’s waren vies er zaten op sommige zelfs ontlasting!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Kamperen wordt hier creperen! Wat een slechte service en slecht onderhoud. Als je probeert verhaal te halen krijg je te horen dat ze er niks aan kunnen doen en na je vakantie maar een enquete in moet vullen. Personeel rijdt hard in golfkarretjes over de camping met een blow en knallen tegen paaltjes aan. Tegels liggen los in het zwembad. Geen wc papier. Verlichting stuk en veel te weinig sanitair! Om maar niet te spreken over het onderhoud van het sanitair. Overstromende pisbakken en douche waar je tegen de muur moet staan om nat te worden. Enige fijne was het mooie weer. Alleen daar kon de camping niks aan doen. Voor dingen in de buurt eerst minimaal 45 in de auto. Nooit meer. Absoluut geen vier sterren camping. Ik zou hem zelfs sluiten als het sanitair zo is zoals nu!

Le Merle Roux, vergane glorie

EV,
11-9-2018

Ach wat moet je zeggen. Zeer slecht onderhoud of eigenlijk geen. De sanitair gebouwen verpauperen waar je bij staat. Tegels liggen los, schimmel, douches doen het niet. Gewoon slecht. Reserveren in het restaurant? Doe als Nederlander vooral geen moeite. Gelukkig was het houten toiletgebouw bij de trap naar de zwembaden wel goed schoon. De glijbanen zijn top en goed gebruikt door onze kinderen. Het zwembad zelf is prima, alleen mag ook hier onderhoud plaatsvinden. Nederlandse animatie is aanwezig, maar de voertaal is logischer wijs Frans. Helaas spreekt de Nederlandse animatie die taal niet waardoor ze er verloren bij staat. OF wij nog een keer terugkeren. Nee, wij komen niet terug. Sinds Capfun is er geen onderhoud, geen duidelijke leiding en is deze camping absoluut zijn vier sterren niet meer waard. 2 hooguit.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top vakantie!

Fam. van der Sluis,
28-8-2018

Restaurant kun je wel reserveren. Op de kaart pizza, vlees, kindermenu's. Ook zijn er ijsjes te krijgen Zwembad is erg leuk voor kinderen met de glijbanen. De bodem is ruig, hier kun je je voeten aan openhalen. Wel vinden wij de trappen van de glijbanen gevaarlijk en glad. Mobile home 6-8 pers. was prima. Redelijk goede bedden, kleine toiletruimte. Service is prima. Als er iets stuk gaat dan wordt het kosteloos vervangen. Bij de receptie een Belgische meneer en bij de animatie een Nederlandse animatrice. Animatie voornamelijk op Fransen gericht. Dit zal waarschijnlijk komen omdat het overgenomen is door Fransen en er voornamelijk Franse gezinnen zijn. Wij storen ons er niet aan, we zijn tenslotte op vakantie in Frankrijk. Uitstapjes minimaal 30 min. rijden. Al met al hebben de kinderen en wij genoten van twee weken op Le Merle Roux!

Nooit meer!!

B,
19-8-2018

Wat een slechte camping! In het zwembad liggen tegels los, de wand van het zwembad laat los en de trappen bij de glijbanen zijn erg gevaarlijk. Ook het sanitair is vies of werkt niet. In het restaurant hebben ze alleen pizza's en als Nederlander kan je niet reserveren, je kan alleen een dure pizza meenemen. Voor ons nooit meer!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer een Capfun camping!

Simon,
13-8-2018

Wat een enorm slechte camping. Ik geloof best dat de mobile homes prima zijn. Maar ga hier niet kamperen. Het sanitair is goor, niet onderhouden, de helft (geloof mij) werkt niet en geen toiletpapier aanwezig omdat de Franse jeugd niet weet hoe ze hiermee om moeten gaan. Wees gewaarschuwd, ga hier niet heen om te kamperen!!! Het zwembad is prima, maar veel tegels liggen los. Wat een enorme teleurstelling, blij dat we maar 5 dagen geboekt hadden. Capfun, schaam je diep!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer helaas, viel echt tegen helaas

Michel mast,
12-8-2018

Daar gaan wij niet meer heen, echt een tegenvaller, slecht sanitair, vies, kranen die het niet doen douchekoppen die stuk zijn geen warm water. En dan de dutchbox, dat is ook een lachertje.. niks geen Nederlandse animatie, alles is in het Frans. In onze vakantie heel veel dingen die tegen vielen.. zwembad tegels die los lagen een grote speeltuin die levensgevaarlijk is voor kinderen, alles zit los.. er zit een hek omheen daar ging mijn dochter tegen aan staan, die viel zowat met hek en al naar beneden. Zwembad niet netjes onderhouden. Voor ons helaas nooit weer. We hoorden dat dit een goede camping was, helaas toen de Fransen het over genomen hebben 5 jaar geleden is alles veranderd.. de Franse slag noemend ze dat 😭

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Oke maar niet nog een keer

Annemarie Ras,
9-8-2018

Fijn terras en lekker eten. Voorheen waren het hier voornamelijk nederlanders. Nu misschien 20%. Het voelt alsof ze hier liever alleen Franse mensen willen. De animatie spreekt weinig Nederlands maar betrekt de kinderen er wel bij. Voor oudwre jeugd is er weinig te doen. (16) Zwembad is groot en afwisselend. Een van de baden is echt aan vernieuwing toe. Tegels liggen veel los. Trappen bij glijbanen niet veilig. De camping ligt op een berg. Voor brood moet je erg ver naar beneden. Veel mensen halen brood met de auto. Veel te doen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke vakantie, maar niet gastvrij

Fam. Veldhuizen,
7-8-2018

De zwembaden zijn top wij hebben hier volop gebruik van gemaakt. De toiletgebouwen waren verouderd en hebben sterk achterstallig onderhoud. Daar is sinds de overname voor Capfun niets meer meegedaan (nu 5 jaar geleden). Capfun mag en moet zich daarvoor schamen. Wat wel opgemerkt kan worden is dat de toiletgebouwen wel schoon waren. Natuurlijk waren er douchjes die het niet deden, maar het was schoon. De complimenten voor Anita die hier verantwoordelijk voor was. Er was animatie, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Ook onze jonge kinderen niet. De voertaal was frans (terrecht), maar het Nederlandse meisje van de animatie sprak dit niet en oogde onzeker. Bij het restaurant niet gegeten. De gastvrijheid daar was voor de Nederlanders ver te zoeken. De Fransen werden geholpen, maar "wij" Nederlanders deden er niet toe en konden wachten. Dit is wel het gevoel van deze camping. Wij voelde ons niet als klant behandeld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Merle Roux in Baix (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Merle Roux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.