Camping Capfun Le Merle Roux

Camping Capfun Le Merle Roux

5.8Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Baix (Ardeche)

5.8Voldoende

• 5.5Eetgelegenheden
  • 4.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Kindvriendelijke Camping Capfun Le Merle Roux vind je in Frankrijk, midden in de groene natuur. De kinderen vinden op de camping vermaak in de zwembaden met glijbanen, bij de Nederlandstalige animatie en in de speelhal. Er zijn veel uitjes mogelijk zoals een bezoekje aan de Drôme, met kleine kinderen naar de krokodillenfarm of verder de Ardèche in.

389 reviews over Camping Capfun Le Merle Roux

• 2Natalie23-01-2020

nooit meer

Het is een zeer zeer matige camping. Alles is vies en smerig. De stroom valt 25 keer per dag uit. Het zwembad is veel te klein voor het aantal bezoekers van de camping. Er zijn ligbedjes, er zijn geen douches bij het zwembad, echt niet normaal. De Fransen die de camping beheren zijn uiterst onaardig en lui. De camping ligt ook ver van de mooie steden en activiteiten vandaan. NIET naartoe gaan.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
    7Laantje14-08-2019

Leuke nette camping

De camping heeft mooi zwembad - leuk voor jonge kinderen. Ligweide met kunstgras. Sanitair is gewoon netjes. Er is op de camping dus wel een kampwinkel en de eetgelegenheden zijn goed. Frans georiënteerd, maar er wordt wel - beperkt - Engels gesproken.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6van Dongen08-08-2019

Voor één keer ok!

Flinke klim naar stacaravan, wel prachtig uitzicht! Stacaravan niet heel schoon maar kon ermee door. Camping in het algemeen redelijk rommelig. Animatie alleen op Fransen gericht. De mascotte van capfun negeerde zelfs ons dochtertje van 5 toen ze in de gaten had dat ze geen Franse was. Keuken restaurant vanaf 14.00 gesloten tot 18.30u. Geen winkel bij de camping dus goed zorgen voor eigen voorraad. Voor restaurant en afhaal sowieso in de ochtend al reserveren anders geen plek.

Zwembad is leuk. Onze kinderen van 5, 10 en 12 konden zich er wel vermaken. Voor grotere kinderen is het denk ik al snel saai.

Al met al voor een weekje een prima camping maar niet voor herhaling vatbaar.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Joelle22-07-2019

prima camping

Camping stond op zoover niet al te best aangeschreven. Echter vonden wij dit niet terecht. Stacaravan die wij huurde was erg netjes en van alle gemakken voorzien. Het zwembad was voor onze kinderen 2/4/6 erg leuk. Zij konden zelfstandig van de meeste glijbanen gaan of met hulp van een volwassene. Brood op de camping was lekker. Je ziet dat er veel vernieuwd wordt op de camping. En ze hard aan het werk zijn. Er zijn veel hoogte verschillen dus fietsjes beter thuis laten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Arend21-07-2019

LMR Is weer zoals het was. TOP👍

Voor het 16e jr op rij toch weer 5 weken LMR ,na een lange mindere periode was het sanitair nu prima voor elkaar. De was/afwas gelegenheid compleet vernieuwd. 2018 was het restaurant voldoende,2019 8/5. De nieuwe leiding, en alle medewerkers doen hun stinkende best . Het nieuwe overdekte zwembad is geweldig. Kan niet wachten op mei 2020. Dan zeker weer 5 weken LMR.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Fordham Brigitte07-07-2019

fantastisch

Camping wordt iedere jaar verbeterd en mooier. Was aan vernieuwing toe maar er wordt heel hard gewerkt. De directie, restaurant houders en onderhoudspersoneel doen er alles aan om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken.

Prachtig uitzicht !!!!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Claessens17-06-2019

Heel mooi

Goed en wordt heel mooi daar ze een nieuw zwembad aan het plaatsen zijn

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 6Arend10-02-2019

Nooit meer?

Na 15 jaar hebben we de moed opgegeven ,we reserveren niet meer, voor een staanplaats. Het sanitair wordt met het jaar slechter ,onderhouden en schoongemaakt. We hebben 5 weken uitgezongen ,omdat we altijd van de camping en omgeving hebben genoten. In september schijnt het erbarmelijk geweest te zijn. Voor Vier bevriende stellen die ook al minstens 15 jaar komen,was dat de druppel die de emmer enz... Capfun alles voor de huisjes,niets voor de kampeerders.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 3Lars24-01-2019

Ik zou hier nooit meer komen

Ik vond het een saaie camping er was niet veel te beleven en de wc’s waren vies er zaten op sommige zelfs ontlasting!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2018
    3Ms30-12-2018

Camping om te sluiten, verschrikkelijk sanitair!

Kamperen wordt hier creperen! Wat een slechte service en slecht onderhoud. Als je probeert verhaal te halen krijg je te horen dat ze er niks aan kunnen doen en na je vakantie maar een enquete in moet vullen. Personeel rijdt hard in golfkarretjes over de camping met een blow en knallen tegen paaltjes aan. Tegels liggen los in het zwembad. Geen wc papier. Verlichting stuk en veel te weinig sanitair! Om maar niet te spreken over het onderhoud van het sanitair. Overstromende pisbakken en douche waar je tegen de muur moet staan om nat te worden. Enige fijne was het mooie weer. Alleen daar kon de camping niks aan doen. Voor dingen in de buurt eerst minimaal 45 in de auto. Nooit meer. Absoluut geen vier sterren camping. Ik zou hem zelfs sluiten als het sanitair zo is zoals nu!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018