Baix (Ardeche)

Reviews over Baix (Ardeche)

Mooie omgeving

Fred,
    23-4-2014

In Baix is weinig te beleven als je zoekt naar disco's, bars en dat soort vertier.

Maar de omgeving is prachtig met beboste heuvels langs de Rhône vallei. Met bergstroompjes en grotere ruige bergbeken. Valence is een leuke stad dichtbij en ook Privas is gezellig en authentiek Frans.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Rustige maar wel mooie omgeving

Monique,
    20-8-2013

Baix zelf is een heel rustig maar mooi dorpje, niets te beleven. Dichtbij ligt dorpje Le Pouzin, hier wel winkeltjes, supermarkt, bank enz. Omgeving van Baix wel zeer mooi, aanrader zijn de ruines van de kastelen bij Cruas en Rochemaure, deze worden opgeknapt en weer bewoond! Ook het bergdorpje Mirmande is echt schitterend!!

Richting Privas hele grote HyperU (supermarkt), Lidl, Sport 2000 en andere winkels en een McDonalds. Wegen zeer goed aangelegd, veel vernieuwd de laatste jaren. Bij de HyperU ook goedkoop tanken, m.n Diesel aanzienlijk goedkoper (minimaal 10 cent) dan anderen in de omgeving.

Bij Montelimar veel grote warenhuizen, ideaal voor een regenachtige dag.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Weinig te beleven, véél zon en mooie vergezichten

Annemiek,
    29-7-2013

Als je lekker van de zon en het zwembad wil genieten is dit een prima plek. Weinig uitstapjes mogelijk die de moeite waard zijn of je bent al gauw 1 a 2 uur aan het reizen. Als je de moeite neemt dan is een ritje door de ardeche adembenemend mooi!

Gereisd familie in juni 2013

Laag seizoen

Scholten,
    22-4-2012

Wij komen er voor de schoolvakantie's in het voorseizoen , entertainment en toeristische activiteiten zijn dan nog niet zo volledig en uitbundig .

Maar we zijn er voor de vakantie ,en niet de drukte die alles met zich meeneemt .....

Gereisd met partner in juni 2011

mooie omgeving

postbusvanl,
    29-11-2011

geweldig om eens met de auto (of de sporters onder ons met de fiets) de rit van de camping naar villeneuf de berg te maken binnen door dus geen auto weg. zeer berg achtige weg soms echt maar ruimte voor 1 auto en moet je terug zetten om tegenligger te laten passeren

Gereisd met vrienden in januari 2010
Baix (Ardeche) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 44 reviews