Reviews over Baix (Ardeche)

Top vakantie!

Fam. van der Sluis,
    28-8-2018

Restaurant kun je wel reserveren. Op de kaart pizza, vlees, kindermenu's. Ook zijn er ijsjes te krijgen

Zwembad is erg leuk voor kinderen met de glijbanen. De bodem is ruig, hier kun je je voeten aan openhalen. Wel vinden wij de trappen van de glijbanen gevaarlijk en glad.

Mobile home 6-8 pers. was prima. Redelijk goede bedden, kleine toiletruimte.

Service is prima. Als er iets stuk gaat dan wordt het kosteloos vervangen.

Bij de receptie een Belgische meneer en bij de animatie een Nederlandse animatrice. Animatie voornamelijk op Fransen gericht. Dit zal waarschijnlijk komen omdat het overgenomen is door Fransen en er voornamelijk Franse gezinnen zijn. Wij storen ons er niet aan, we zijn tenslotte op vakantie in Frankrijk.

Uitstapjes minimaal 30 min. rijden.

Al met al hebben de kinderen en wij genoten van twee weken op Le Merle Roux!

Oke maar niet nog een keer

Annemarie Ras,
    9-8-2018

Fijn terras en lekker eten. Voorheen waren het hier voornamelijk nederlanders. Nu misschien 20%. Het voelt alsof ze hier liever alleen Franse mensen willen. De animatie spreekt weinig Nederlands maar betrekt de kinderen er wel bij. Voor oudwre jeugd is er weinig te doen. (16) Zwembad is groot en afwisselend. Een van de baden is echt aan vernieuwing toe. Tegels liggen veel los. Trappen bij glijbanen niet veilig. De camping ligt op een berg. Voor brood moet je erg ver naar beneden. Veel mensen halen brood met de auto. Veel te doen in de omgeving.

Leuke camping voor alle leeftijden.

Suzanne,
    29-7-2018

Zwembad heeft leuke glijbanen en verschillende baden, geschikt voor alle leeftijden. Luchtbedden en grote zwembanden mogen niet. Met een bal spelen wel. Geen/weinig toezicht bij de glijbanen maar wel controle op kinderen die wel/niet kunnen zwemmen en bijbehorende hulpmiddelen en kleuren bandjes.

Uitgebreide animatie (met Nederlands sprekend meisje) met elke avond wat te doen. Ook Nederlands sprekende man bij de receptie. Wij hadden een erg nieuwe mobile home (Habana top presta) met tv en vaatwasser. Volledig ingericht, wel klein ( 22 m2) maar dat wisten we vooraf.

Bij melding dat iets niet meer werkt (bv. warm water) werd dit meteen opgelost. 1 toiletgebouw gezien, douches leken vernieuwd. Toiletten erg smerig en afwasgedeelte erg verouderd. Maar hier dus geen gebruik van gemaakt. Nadeel: heel klein winkeltje, wat eigenlijk geen winkeltje is, waar soms bijna niets meer te verkrijgen is. Brood moet besteld worden dag vooraf.

Prima vakantie gehad, volgend jaar weer!

Edwin,
    29-5-2018

Prima camping, mooi overzichtelijk en niet al te groot. Na jaren bezoeken van mega-campings was dit toch echt een aanrader met een fantastisch uitzicht. Redelijk veel Nederlanders, voor alle leeftijden vertier! Restaurant is betaalbaar en prima. Voor elk wat wils. Over het sanitair kan ik weinig vertellen, we hadden een mobile home gehuurd. Fietsen thuis laten, de camping is te steil. Zwembaden zijn fantastisch!!! Wij gaan in ieder geval in 2018 weer!

Claessens,
    13-5-2018

Algemeen is het in orde sanitair kan wat opknapbeurt gebruiken

Baix (Ardeche) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 44 reviews