Appartement P&V L'Amara

FrankrijkRhône - AlpsAvoriaz

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement P&V L'Amara voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 7 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 7 reviews
  • 9.7Inrichting
  • 9.7Ruimte
  • 9.7Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

7 Reviews over P&V L'Amara

• 10E25-02-2016

geweldig appartement

We hadden een mooi, modern ingericht 6 persoons appartement. Masterbedroom met eigen tv en mooie badkamer (met stortdouche) + nog een badkamer op de overloop met bad, 2 aparte wc's aanwezig. alles was zeer schoon. Slaapkamer met 2 1 persoons bedden en een slaapbank in de woonkamer met een goed matras ( ter verduidelijking: er lag iemand op met rugklachten). Gelegen in het rustige deel van Avoriaz (geen geluiden van buren of cafe/kroeg). Verwarmde ski lockers. Vrij gebruik van zwembad en sauna. Parkeren onder het complex. Skiën vanaf de deur naar de lift. Supermarkt en restaurantjes op loopafstand.

Avoriaz zelf is autovrij en zeer kindvriendelijk. je kunt door het hele dorp skiën en er is veel te doen. er waren veel gezinnen, maar ook studenten, ouderen noem maar op. toegankelijk voor een breed publiek, veel groene en blauwe pistes, maar zeker ook rood en zwart. prijzen in de horeca zijn niet overdreven duur. Kortom, een Top verblijf gehad.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Peter van Bavel28-01-2016

in 1 woord `geweldig`

Fantastisch appartement, vriendelijke service bij incheck. Wij waren er op een druk tijdstip maar werden er perfect geholpen. Parkeergarage (niet gratis) ook ideaal, auto´s buiten stonden volledig ingesneeuwd. Iets verder van centrum maar is te lopen, heel leuk alternatief is de arrenslee. Zwemparadijs in centrum is ook de moeite waard. Skigebied voor zowel beginners als gevorderden, vanuit appartement direct op de piste. Verwarmde skilocker ook een enorm pluspunt. Als uitbreiding Zwitserland niet bij je skipas inbegrepen zit dan is het gebied niet al te groot, dit is er wel bij te boeken. Apres-ski, voor Franse begrippen, ruime voldoende. Wij gaan regelmatig, via touroperator, naar P&V in Frankrijk maar dit is veruit het beste appartementen complex waar wij in geweest zijn. Dikke plus.

• 9mevrouw Rooze30-03-2015

Heel mooi complex

Mooi luxe appartement, moderne ruime badkamers. Rime slaapkamers, goede bedden.. Aardig en behulpzaam personeel

• 10Alice27-01-2015

In 1 woord Fantastisch

Het is een geweldige acccomodatie met super vriendelijk personeel, ligging is top je staat zo op de piste vanuit het appartement. heerlijk rustig s'nachts. super veel handdoeken bedden opgemaakt en zelfs badjassen aanwezig.

• 10Jeffrey28-10-2014

Geweldig

Het beste hotel in avoriaz. We hebben in verschillende hotels gezeten maar deze steekt er toch wel bovenuit.

• 10Eef10-02-2013

een echte aanrader!!

Wat een geweldig mooi appartment ! We zaten in gedeelte Sveta, een 10persoons app, Direct aan de piste!!Parkeren onder app. Service goed! Enige minpuntje dat er maar 1 radiator stond in een mega grote woonkamer,dat werd gecompenseerd door een elektrisch kacheltje die amper warmte afgaf! Mocht de pret nie drukken,een echte aanrader dit appartement!!!!

• 10dorbano09-01-2013

prachtige appartementen

Wij zijn avoriaz fan, al zo'n 15 jaar. Steeds andere appartementen en de perfecte nooit gevonden tot vorig jaar....L'amara.... helemaal nieuw vorig jaar en geweldig, parkeren onder het appartement dus voor het eerst geen gesjouw met koffers, broodjes service, spa, bubbelbad, zwembad. Had vorig jaar wel wat opstart probleempjes maar alle begin is moeilijk.... Over 2 weken weer.....heerlijk, zo'n zin in....

Appartement P&V L'Amara info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij