Géén boekingskosten

Meer appartement info

11 Reviews over P&V Avoriaz Sépia

• 4Edwin25-01-2022

Niet voor 25+ en gezinnen

Positief: Direct aan de piste. Negatief: Veel jonge (engelse, dronken) tieners met veel lawaai, ook 's nachts. Geen receptie in het gebouw. Aftands appartement.

• 5Natuur
  • 3Paul22-01-2022

Alleen voor feestjongeren

Toen we aankwamen was de receptie gesloten. We moesten de sleutel eigenlijk ergens anders gaan halen, 700 meter bergop. Fijn dat de dame van Sunweb zo vriendelijk was om ons de sleutel te brengen. Toen we daarop wachtten liepen er drommen bezopen Engelse pubers met bier en wodka het complex in. Je kunt je indenken hoe "rustig" het 's nachts was. Het was de vooraankondiging van een skitrip met weinig slaap. Ga hier heen als je wilt skien en feesten. Ga hier niet heen als je ook nog wilt slapen. De kamers zijn klein en uitgewoond. De ligging is ver lopen van het centrum maar perfect t.o.v. de pistes, daar ligt het niet aan.

• 1Natuur
  • 8Mirjam12-02-2017

Geweldige ligging!

Wat een mooie plek, direct aan de piste en boven een restaurant/bar, waar het gezellig is. Leuk detail is dat het terras van dat restaurant om 5 uur sluit.... en wat een rust dan in de avond! Tip: Neem met je bagage wel een taxi vanaf de parkeerplaats... kostte 13 euro voor 6 personen met alle bagage! Lopen is met je spullen echt te ver, Le Sepia ligt onderaan het dorp.

• 7mevrouw Mulder14-03-2014

Eenvoudig appartement op top locatie

Was niet heel schoon. Eerst maar even zelf de stofzuiger gebruikt. Kinderen moeten in de woonkamer slapen. Eenvoudige inrichting. Maar toplocatie. Qua prijs/kwaliteit verhouding prima.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8heer Kieboom14-03-2014

Super ligging, maar daar lever je in op ruimte

Apartement is te klein voor 5 man. Met 4 man dien je elkaar goed te kennen. Er was een bad aanwezig, watw eer heerlijk was en alle verdere nodige faciliteiten.

• 7riadrommel02-04-2012

App. Sépia i.p.v. Résidence L'electra

Wij hadden met vrienden de nieuwe appartementen van P&V geboekt met de naam Résidence L'electra. Maar omdat de nieuwe complexen nog niet af zijn hebben we voor het app. Sépia gekozen. Dat bleek een goede keus te zijn geweest. De ruimte is beter dan andere appartementen. Omdat alles met codes werkt kunnen er ook geen ongenode gasten zomaar in en uit. Zorg dat je tussen 15.00 en 20.00 uur aankomt en dan zit er gewoon iemand bij de receptie. Anders heb je een aardige tippel voor de boeg naar het andere eind van het dorp, en dat wil je zeker niet! De boodschappen bij de supermarkt moet je ook verdelen want anders is het te zwaar en te ver.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Andre04-02-2012

Prachtige ligging in het skigebied

Appartement SEPIA is van de P&V keten en daarom is de receptie alleen bezet op wisselmomenten. Op zich geen punt maar als er tussendoor iets geregeld moet worden dan moet je naar Appartement Saskia en dat ligt aan de andere kant van het dorp. De ligging aan de piste is fantastisch, ski in and out en directe verbinding met alle belanrijke liften. Overdag is er voldoende activiteit qua eet -en drinkgelegenheid. Wij waren er buiten de drukte (3e week januari) en dan was de horeca in dit gedeelte van het dorp om een uur of 17 wel gedaan. Voor avondeten moesten we naar het Centrum, dat gaat goed door een handige publieke lift. Tegenvallend puntje was de uiterst kleine en onverwarmde skikluis in de kelder. Daar konden we de ski's maar net in kwijt dus de schoenen en de rest moesten mee naar boven en dat waren we al even niet meer gewend. Avoriaz is een geweldig leuk en autovrij dorp en Les Portes de Soleil een fantastisch skigebied met geweldige verbindingen. Zeker nog eens terug !

• 8Swaniek van der Woude18-01-2012

Kerst in Avoriaz

Wij hebben erg genoten in Avoriaz de afgelopen kerstvakantie. Wat een prachtig skigebied!En het dorp is heel gezellig,vooral 's avonds. Het appartement (Sepia) was in orde.Weinig luxe,maar voor ons prima. Fijn dat er 2 badkamers waren!Wij hadden met 4 personen een 3 kamer appartement en er was genoeg ruimte. Vanuit het appartement stap je zo op je ski's. Avoriaz is een autovrij dorp.

• 8Ivonne05-02-2011

prima app met perfecte ligging

vandaag teruggekomen van een weekje in Avoriaz. Sepia appartement was super! We hebben wel een 2-5 app genomen met zijn tweetjes want de ruimte is in franse locaties altijd erg beperkt. meteen aan de piste en liftjes, baguette om de hoek, 5 minuten lopen naar het centrum. wij keken op de piste, erg leuk. goed matras, bed alleen niet erg lang dus vanaf 1.85m kan je niet languit. keukentje compleet. we waren erg tevreden. schoon. aanrader.

superlekker gegeten bij Fontaine Blache, niet goedkoop maar wel supergoed.

• 6Marieke09-05-2005

Wij zaten met 5 personen in een 6 pers. appartement. Dit was wel aan de krappe kant. Wij waren niet enthousiast over de bedden (klein en met oude dekens). Badkamers ook matig. Hebben wel eens voor een soortgelijke prijs in Frankrijk in een ruimer en luxer chalet-appartement gezeten waardoor onze indruk is dat de prijs / kwaliteit verhouding niet geweldig is.

Appartement P&V Avoriaz Sépia info

• CafeNiet beschikbaar