Appartement P&V Avoriaz Sépia

7.6Goed

• 9.7Ligging t.o.v. pistes
  • 7.4Inrichting
  • 6.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Avoriaz Sépia voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement P&V Avoriaz Sépia

• 8Mirjam12-02-2017

Geweldige ligging!

Wat een mooie plek, direct aan de piste en boven een restaurant/bar, waar het gezellig is. Leuk detail is dat het terras van dat restaurant om 5 uur sluit.... en wat een rust dan in de avond! Tip: Neem met je bagage wel een taxi vanaf de parkeerplaats... kostte 13 euro voor 6 personen met alle bagage! Lopen is met je spullen echt te ver, Le Sepia ligt onderaan het dorp.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 7mevrouw Mulder14-03-2014

Eenvoudig appartement op top locatie

Was niet heel schoon. Eerst maar even zelf de stofzuiger gebruikt. Kinderen moeten in de woonkamer slapen. Eenvoudige inrichting. Maar toplocatie. Qua prijs/kwaliteit verhouding prima.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 8heer Kieboom14-03-2014

Super ligging, maar daar lever je in op ruimte

Apartement is te klein voor 5 man. Met 4 man dien je elkaar goed te kennen. Er was een bad aanwezig, watw eer heerlijk was en alle verdere nodige faciliteiten.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 7riadrommel02-04-2012

App. Sépia i.p.v. Résidence L'electra

Wij hadden met vrienden de nieuwe appartementen van P&V geboekt met de naam Résidence L'electra. Maar omdat de nieuwe complexen nog niet af zijn hebben we voor het app. Sépia gekozen. Dat bleek een goede keus te zijn geweest. De ruimte is beter dan andere appartementen. Omdat alles met codes werkt kunnen er ook geen ongenode gasten zomaar in en uit. Zorg dat je tussen 15.00 en 20.00 uur aankomt en dan zit er gewoon iemand bij de receptie. Anders heb je een aardige tippel voor de boeg naar het andere eind van het dorp, en dat wil je zeker niet! De boodschappen bij de supermarkt moet je ook verdelen want anders is het te zwaar en te ver.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 8Andre04-02-2012

Prachtige ligging in het skigebied

Appartement SEPIA is van de P&V keten en daarom is de receptie alleen bezet op wisselmomenten. Op zich geen punt maar als er tussendoor iets geregeld moet worden dan moet je naar Appartement Saskia en dat ligt aan de andere kant van het dorp. De ligging aan de piste is fantastisch, ski in and out en directe verbinding met alle belanrijke liften. Overdag is er voldoende activiteit qua eet -en drinkgelegenheid. Wij waren er buiten de drukte (3e week januari) en dan was de horeca in dit gedeelte van het dorp om een uur of 17 wel gedaan. Voor avondeten moesten we naar het Centrum, dat gaat goed door een handige publieke lift. Tegenvallend puntje was de uiterst kleine en onverwarmde skikluis in de kelder. Daar konden we de ski's maar net in kwijt dus de schoenen en de rest moesten mee naar boven en dat waren we al even niet meer gewend. Avoriaz is een geweldig leuk en autovrij dorp en Les Portes de Soleil een fantastisch skigebied met geweldige verbindingen. Zeker nog eens terug !

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Swaniek van der Woude18-01-2012

Kerst in Avoriaz

Wij hebben erg genoten in Avoriaz de afgelopen kerstvakantie. Wat een prachtig skigebied!En het dorp is heel gezellig,vooral 's avonds. Het appartement (Sepia) was in orde.Weinig luxe,maar voor ons prima. Fijn dat er 2 badkamers waren!Wij hadden met 4 personen een 3 kamer appartement en er was genoeg ruimte. Vanuit het appartement stap je zo op je ski's. Avoriaz is een autovrij dorp.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 6Marieke09-05-2005

Wij zaten met 5 personen in een 6 pers. appartement. Dit was wel aan de krappe kant. Wij waren niet enthousiast over de bedden (klein en met oude dekens). Badkamers ook matig. Hebben wel eens voor een soortgelijke prijs in Frankrijk in een ruimer en luxer chalet-appartement gezeten waardoor onze indruk is dat de prijs / kwaliteit verhouding niet geweldig is.

Gereisd in mei 2005

• 8mesdag23-01-2005

Prima gelegen aan de piste. Kleine verzorgde appartementen. Nieuw complex. Weinig enthousiast personeel. Mooi dorp. Centrum op loopafstand via openbare lift. Aanrader.

Gereisd in januari 2005

3 tips over Appartement P&V Avoriaz Sépia

• riadrommel, 03-04-2012 Rapporteren

Mocht je ski's huren en moeilijke voeten hebben, ga dan naar Skiset Mirfamose. Daar werkt al jaren een oudere man en die weet precies wat je nodig hebt. Zeker weten dat je geen pijn hebt.

• Andre, 04-02-2012 Rapporteren

Skiën naar Morzine en daar met de cabinelift naar beneden voor een lekkere lunch en een beetje shoppen, leuk !

• Swaniek van der Woude, 18-01-2012 Rapporteren

Er is een personen lift schuin tegenover Sepia. Dat scheelt een hoop geklauter!

0 vragen over Appartement P&V Avoriaz Sépia

Appartement P&V Avoriaz Sépia info