Tijdelijk €25 aanbetaling

P&V Antares

We hebben de beste aanbieders voor Appartement P&V Antares voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 14 reviews

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over P&V Antares

• 6B.23-11-2022

Simpel, verwacht er niet te veel van! Uitzicht top

Geweest voor wintersport. Avoriaz is een mooi skigebied. Antares is een heel simpele verouderde accommodatie met kleine appartementen die de nodige gebreken hebben. We hadden wel prachtig uitzicht. Voor een paar dagen was dit te doen. Zou er niet te lang willen zitten.

• 6Ruimte
    • 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8MdJ18-02-2018

prima appartementen

De hoogst gelegen appartementen van Avoriaz. Maar prima te doen via de liften die zitten in het aangesloten appartement welke te bereiken is via een brug. Klein appartement, maar voor een weekje prima. Er waren wat dingen kapot, oa TV en vaatwasser, maar deze werden meteen gemaakt na melding. Prima ligging tov piste en lift. Echt ski in ski out. Al 3x naar Avoriaz geweest. Heerlijk gebied en leuke sfeer.

• 1Frank28-12-2017

Stinkend, vies appartement en slechte service

Toen we op onze kamer (groter is een 4 persoons-kamer niet) kwamen stonk het enorm. Verder was veel van het servies nog smerig. De service die we daarnaast kregen is ook onder de maat. In de lift staat duidelijk aangegeven dat de skirooms tot 8 uur open zijn. Wij hebben daar dus al onze spullen achter gelaten om een biertje te kunnen drinken. Toen we om half 8 die spullen eruit wilden halen zodat onze helmen en handschoenen kunnen drogen en opwarmen, bleek dat de skirooms toch al dicht waren. Na uiteindelijk de mensen van de receptie aan de lijn te krijgen bleken die toch niets voor ons te kunnen doen, terwijl er simpelweg een code voor nodig is om de deur op te krijgen. Doe in godsnaam niet zo moeilijk!!

• 2Ligging t.o.v. pistes
  • 8Maikel12-02-2014

Mooi appartement voor weinig geld

Winter periode: Wij hebben geboekt een 2 kamer app bij touroperator voor een gezelschap van 4 volwassenen. Volgens mij zijn deze 20 of 24 vierkante meter groot, maar als je alles een beetje opruimt en je er geen zooitje van maakt is dit gewoon te doen. Natuurlijk is groter beter, maar voor 2 nachtjes.... Het appartement zag er goed uit en was schoon. Er was 1 kamer met een 2 persoons bed en in de living stonden 2 slaapbanken. Verder was de keuken uitgerust met een koelkast, vaatwasser en een koffiezet apparaat. In de prijs zaten de schoonmaakkosten muv de keuken. Goed geregeld dus. Appartementen Complex 'Antares' is het hoogst gelegen app complex van Avoriaz.. Dit wil zeggen dat het onmogelijk is (bij sneeuw iig) om je bagage met de hand, lopend naar boven te doen. Dit doe je dan ook met een transportbusje of paard en wagen/slee. Bij touroperator geboekt en zeker daar nog eens boeken!!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9sebastiaan_hand03-02-2012

leuk appartementen

Deze reeds gerenoveerde appartementen zien er top uit, het is niet al te groot, maar dat zijn we gewend voor frankrijk, wel was het opvallend schoon, je voelde je er echt thuis! het uitzicht is werkelijk fenominaal! alleen de bedden zijn niet lekker .... die zijn bunker hard... maar verder.,... een aanrader!!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Daan17-03-2011

Ruime appartementen met mooi uitzicht

Residence Antares is het hoogst gelegen appartementencomplex in Avoriaz. Het via TO geboekte appartement is ruim als je vaker in Frankrijk een appartement hebt geboekt (43 m2) maar wie Oostenrijkse appartementen is gewend zal het krap vinden. De inrichting is efficiënt en modern (weer: voor Franse begrippen), de matrassen zijn lekker stevig. Wij hadden twee balkonnetjes waar je vanaf een uur of twee lekker in de zon kon zitten. Er loopt een piste langs het appartementencomplex, geen echte, maar zo'n besneeuwde weg die het dorp in loopt. Maar je klikt de ski's dus gewoon voor de deur onder en glijdt weg. Je kunt ook terug tot je voordeur skiëen. Ons appartement had twee badkamers, 1 met bad/douche + wastafel en 1 met douche + wastafel. Kortom: prima appartement en voor Franse begrippen erg ruim, modern en comfortabel. Dat je hoog zit, betekent niet dat je een klimtocht vanuit het dorp moet maken, de "ascenseur public" brengt je in twee etappes terug, alles vlak lopen dus.

• 7Paula11-01-2011

Mooie appartementen

De meningen die er staan zijn waar.

Nog een tip: als je naar de Ascenseur Publique naar beneden loopt, kom je eerst door de gang van een ander Maeva gebouw en bij die receptie kun je brood bestellen. dat scheelt een hoop tijd.

Verder wederom een fantastische vakantie gehad in avoriaz!!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7Nick Dijkstra21-07-2010

Goedkope optie

Appartementencomplex ligt bovenaan het dorp, maar door de liften in de geschakelde hotels is dat geen probleem. Appartementen zijn wat klein, maar daar betaal je ook voor. Tip voor de bezoeker; zorg dat je er op tijd bent (in/uitchecken), het verplaatsen van bagage naar de lobby is een beetje een gedoe als het druk is. De piste begint aan de voet van het complex en gaat richting het centrum en dan weer naar de liften.

• 7Arnold23-12-2009

Veel ruimte

Wij zaten in een appartement van 6 personen met ons 4 en hadden een zee van ruimte. Voor franse normen vonden wij dit een groot appartement. Het gebouw mag wel wat opgefrist worden. Avoriaz is auto vrij, hier kan je bij het inpakken best rekening mee houden. Je laadt je wagen uit aan het begin van het dorp en wordt dan met de slee of sneeuwbakken naar je appartement gebracht. Het dorp is vanuit het complex met liften te bereiken. Dus je moet niet altijd helemaal naar boven lopen. In het dorp zijn winkels en restaurants genoeg. Je kan best je brood in de supermarkt gaan halen. Het is verser, meer keuze en goedkoper. Met de lift ben je er zo.

• 7Jeroen18-04-2009

Lekker aan de piste

Dit verblijf was voor 1 weekje mooi (woonkamer ongeveer 30 m2) verder; hal, WC, 2 x badkamer, 1 niet afgesloten ruimte met stapelbed, 1 slaapkamer met 2 pers. bed. In de woonkamer twee banken (nog 3 slaapplaatsen) een eettafel, TV (huren voor 19 euro) en een keuken met vaatwasmachine, magnetron, koffiezetapparaat, ruim servies, koelkast en een vierpits keramische kookplaat. 2x een balkon direct aan de piste (wij zaten op de begane grond). Wel een stukje lopen naar het centrum maar via, via (met normale liften) alles te bereiken. 8 euro voor een ritje uit het centrum naar het appartement is misschien wat prijzig maar je komt er niet met al je spullen (tenzij je een echte uitdaging wilt) parkeren kan voor 78 euro per week (overdekt) of 43 euro niet overdekt of gratis maar dan moet je je auto parkeren in Morzine en met de gondel omhoog gaan. In het dorp zijn 2 supermarkten maar de prijs is veeel te hoog. Even naar Saint D'Eau Alps rijden en daar zit een lokale Champignon. Wat waren we uit

• 10Ligging t.o.v. pistes

Appartement P&V Antares info