Hotel Club Med Avoriaz

Hotel Club Med Avoriaz

7.2Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Avoriaz

Op vakantie geweest naar Club Med Avoriaz?

7.2Goed

• 8.6Ligging t.o.v. pistes

• Animatie
  • Kinderopvang

12 reviews over Hotel Club Med Avoriaz

• 2Barbara Baeten27-12-2015

Voor ons niet meer !

Hotel nodigt niet uit ! Inkom spreekt niet aan. Zeer oud gebouw. Kamers mini. Eten is beperkt in keuze en weinig varierend (telkens stoofpotjes en voor de rest alle dagen hetzelfde). Niemand in het ganse skidorp spreekt Nederlands, wat zeer moeilijk is voor Vlaamse kinderen. Animatie was miniem en Go en Ge waren nooit op tijdig klaar om aan dagelijkse programma te beginnen. Is niet ons eerste ervaring met Club Med. Vorig jaar Aime La Plagne gedaan en daar kregen ze op alle gebied een dikke pluim. In Avoriaz is er nog veel werk aan de winkel. Niet Club Med waardig. Prijs/kwaliteit zeker niet aan te raden. Voor deze grote som geld als je met 4 personen gaat, verwacht je toch veel meer. Ons zien ze hier niet meer terug, spijtig, want het dorpje is thans geweldig.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 8Fam denHoed26-03-2013

Prima locatie, zijn goed ontzorgen.Fijne vakantie

Vriendelijk en behulpzaam personeel, en chef de village was een manusje van alles spreekt zijn talen en is van s'morgens tot s'avond overal te zien! Werkelijk top! Skigebied lekker groot en voor ieder wat wils.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8Maike16-01-2013

Absoluut nog een keer!

Club Med ligt super ten opzichte van de piste. Het is ook gewoon goed geregeld. Als je terug komt van skieen is het gezellig bij de bar en eigenlijk blijft dat zo totdat je gaat slapen. Ze doen er alles aan om een goede sfeer te creëren. Kamers zijn wel beetje oud en kan likje verf gebruiken maar daar ben je bijna niet. Bedden zijn wel heel goed. Ook top geregeld met de skiruimte etc. Eten zou iets meer variatie mogen hebben maar zeker goede prijs/kwaliteit verhouding. Het dorpje is echt helemaal fantastisch (en ook echt anders dan de andere dorpjes in Frankrijk, wat mede komt doordat het autovrij is) dus wij gaan zeker nog een keer een bezoek brengen! Als we gaan ook zeker terug naar Club Med!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Boris17-07-2012

Er zijn er betere

De club is vooral gericht op gezinnen. Kamers zijn verzorgd. Het eten is wansmakelijk en eentonig. Heb een hele week pizza gegeten. De ligging t.o.v. de pistes is goed maar niet voor snowboarders aangezien je een heel eind moet stappen voor je deftig kan vertrekken. Wil je terug naar de Club is het gegarandeerd een kwartier stappen vanaf de piste.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 7Daan06-04-2012

Super kinderopvang

Onze vakantie was super, mede omdat de kinderaccomodatie zo goed was. Aan de bar was een groot theater en ze konden dus niet ver weg. Je kon eventueel de kids bezig zien als je terug kwam van het skiën... Onze zoon (4 jaar) wilde heel de tijd blijven tot 17u. De juffen zijn ook super vriendelijk. Ze doen moeite om bepaalde zinnetjes of woorden in het nederlands te spreken. De kinderen (de beertjes) skiede 2x 1,5 uur per dag. Vermits hij graag skiet was dit dus mooi meegenomen. Na dag 3 gingen ze al op de groene pist !!! Op het einde ging hij met ons mee op de blauwe. Taal is dus geen barière. laat je bagage niet achter !!! Wij lieten onze bagage brengen van beneden naar het 5de verdiep (amper 15 min weg geweest) en onze i pad was gestolen !!! Ik dacht wel als je met club med ging, dat je daar iedereen kon vertrouwen. Niet dus !!! De kluis is ook te klein voor een lap top.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 8Ellen30-03-2010

Prima ligging ten opzichte van de skipistes

Club Med Avoriaz is een prima hotel. De standaardkamers zijn niet erg groot maar hebben wel een heerlijke douche en een apart toilet. Het is een prachtig skigebied met heel veel lange afdalingen. De transfer vanuit Geneve (per taxi) duurt circa 1 uur en 3 kwartier. Het eten is heerlijk en erg afwisselend. In het restaurant kan het erg druk zijn maar er is ook een gedeelte van het restaurant waar je rustig kunt zitten eten. Ook kun je gebruik maken van het specialiteitenrestaurant (steengril en kaasfondue).

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Robert18-12-2009

perfect resort

Bezocht januari 2009 uitstekend resort, de ligging t.o.v.de pistes is goed. de All inclusive formule is goed verzorgd. Het eten voldoet inderdaad niet aan de kwaliteit van de rest van het hotel.

Gereisd in december 2009

• 9lf noot20-01-2009

we voelden ons als god in frankrijk

super dit mede te danken aan het geweldige vriendelijke personeel het leek wel een grote happy fammely niks aan te merken alles even goed eten geweldig service geweldig een aanrader voor iedereen . wij hebben deze reis gewonnen en is betaald door DHL het kon niet mooiere

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2009

• 10eveknokke22-04-2008

Supervakantie, lekker eten, hele toffe G.O's. alles super

Gereisd met vrienden in april 2008

• 8dirk en conny06-04-2008

onderdeel van een goede organisatie en dat merk je onmiddelijk ! wij hebben reeds meerdere club-med bezocht en steeds is het een overdaad aan comfort en luxe ! minpuntje in dit hotel/club is dat het restaurant niet in verhouding is met de grote van het hotel en de kwaliteit van het eten is ook niet meer van het niveau dat we gewoon zijn in andere club-med hotels, resto is evenééns erg rumoerig en chaotisch ...

Gereisd met familie in april 2008

Hotel Club Med Avoriaz info