Hotel Club Med Avoriaz

• 8.6Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Club Med Avoriaz

• 2Barbara Baeten27-12-2015

Voor ons niet meer !

Hotel nodigt niet uit ! Inkom spreekt niet aan. Zeer oud gebouw. Kamers mini. Eten is beperkt in keuze en weinig varierend (telkens stoofpotjes en voor de rest alle dagen hetzelfde). Niemand in het ganse skidorp spreekt Nederlands, wat zeer moeilijk is voor Vlaamse kinderen. Animatie was miniem en Go en Ge waren nooit op tijdig klaar om aan dagelijkse programma te beginnen. Is niet ons eerste ervaring met Club Med. Vorig jaar Aime La Plagne gedaan en daar kregen ze op alle gebied een dikke pluim. In Avoriaz is er nog veel werk aan de winkel. Niet Club Med waardig. Prijs/kwaliteit zeker niet aan te raden. Voor deze grote som geld als je met 4 personen gaat, verwacht je toch veel meer. Ons zien ze hier niet meer terug, spijtig, want het dorpje is thans geweldig.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Fam denHoed26-03-2013

Prima locatie, zijn goed ontzorgen.Fijne vakantie

Vriendelijk en behulpzaam personeel, en chef de village was een manusje van alles spreekt zijn talen en is van s'morgens tot s'avond overal te zien! Werkelijk top! Skigebied lekker groot en voor ieder wat wils.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Maike16-01-2013

Absoluut nog een keer!

Club Med ligt super ten opzichte van de piste. Het is ook gewoon goed geregeld. Als je terug komt van skieen is het gezellig bij de bar en eigenlijk blijft dat zo totdat je gaat slapen. Ze doen er alles aan om een goede sfeer te creëren. Kamers zijn wel beetje oud en kan likje verf gebruiken maar daar ben je bijna niet. Bedden zijn wel heel goed. Ook top geregeld met de skiruimte etc. Eten zou iets meer variatie mogen hebben maar zeker goede prijs/kwaliteit verhouding. Het dorpje is echt helemaal fantastisch (en ook echt anders dan de andere dorpjes in Frankrijk, wat mede komt doordat het autovrij is) dus wij gaan zeker nog een keer een bezoek brengen! Als we gaan ook zeker terug naar Club Med!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 7Boris17-07-2012

Er zijn er betere

De club is vooral gericht op gezinnen. Kamers zijn verzorgd. Het eten is wansmakelijk en eentonig. Heb een hele week pizza gegeten. De ligging t.o.v. de pistes is goed maar niet voor snowboarders aangezien je een heel eind moet stappen voor je deftig kan vertrekken. Wil je terug naar de Club is het gegarandeerd een kwartier stappen vanaf de piste.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 7Daan06-04-2012

Super kinderopvang

Onze vakantie was super, mede omdat de kinderaccomodatie zo goed was. Aan de bar was een groot theater en ze konden dus niet ver weg. Je kon eventueel de kids bezig zien als je terug kwam van het skiën... Onze zoon (4 jaar) wilde heel de tijd blijven tot 17u. De juffen zijn ook super vriendelijk. Ze doen moeite om bepaalde zinnetjes of woorden in het nederlands te spreken. De kinderen (de beertjes) skiede 2x 1,5 uur per dag. Vermits hij graag skiet was dit dus mooi meegenomen. Na dag 3 gingen ze al op de groene pist !!! Op het einde ging hij met ons mee op de blauwe. Taal is dus geen barière. laat je bagage niet achter !!! Wij lieten onze bagage brengen van beneden naar het 5de verdiep (amper 15 min weg geweest) en onze i pad was gestolen !!! Ik dacht wel als je met club med ging, dat je daar iedereen kon vertrouwen. Niet dus !!! De kluis is ook te klein voor een lap top.

• 4vries27-02-2012

Avoriaz valt zwaar tegen

Club Med Avoraiz valt zwaar tegen. Dit jaar naar Avoriaz, bij aankomst was de kamer niet klaar en moesten we twee keer een uur langer wachten, de kamer van ons reisgezelschap was zelfs pas om 19:00 uur klaar (er staat 15:00 uur voor). Vervolgens was de kamer niet schoon met name de WC en badkamer waren zelfs goor. In de loop van de week werd het wel beter maar bleef het erg onder de maat. Bij aankomst wordt beloofd dat de bagage naar de kamer wordt gebracht en de bagage wordt gelabeld met de kamer nummer er op, dit is allerminst het geval want alles wordt gewoon op de gang bij de eerste de beste lift gezet met diefstal van dure goederen te gevolg. Bij klagen geeft Club Med. niet thuis! Eten is altijd goed bij Club Med echter is in Avoriaz het aanbod beperkt. Verder draait er alles om de alcohol dus als je van cocktails houdt bij je hier aan het goede adres.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 8Ellen30-03-2010

Prima ligging ten opzichte van de skipistes

Club Med Avoriaz is een prima hotel. De standaardkamers zijn niet erg groot maar hebben wel een heerlijke douche en een apart toilet. Het is een prachtig skigebied met heel veel lange afdalingen. De transfer vanuit Geneve (per taxi) duurt circa 1 uur en 3 kwartier. Het eten is heerlijk en erg afwisselend. In het restaurant kan het erg druk zijn maar er is ook een gedeelte van het restaurant waar je rustig kunt zitten eten. Ook kun je gebruik maken van het specialiteitenrestaurant (steengril en kaasfondue).

• 8Robert18-12-2009

perfect resort

Bezocht januari 2009 uitstekend resort, de ligging t.o.v.de pistes is goed. de All inclusive formule is goed verzorgd. Het eten voldoet inderdaad niet aan de kwaliteit van de rest van het hotel.

• 9lf noot20-01-2009

we voelden ons als god in frankrijk

super dit mede te danken aan het geweldige vriendelijke personeel het leek wel een grote happy fammely niks aan te merken alles even goed eten geweldig service geweldig een aanrader voor iedereen . wij hebben deze reis gewonnen en is betaald door DHL het kon niet mooiere

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 0caroline T14-12-2008

Truly fantastic !

Have stayed here twice at the end of January -(in 2006 and 2008) just before the busy half terms - this is a great time to visit. Club Med have got family ski holidays completely sorted - the staff are brilliant, the food and ambience fab - we had a great time, skied some fab places and would really recommend this place. Real Ski in Ski out hotel. The only hard bit of the week was the scrum of hiring boots and skis at the beginning of the week but other than this everything had been really well thought out and we truly all had a brilliant time.

Hotel Club Med Avoriaz info

Building information