Tijdelijk €25 aanbetaling

• 5.3Ruimte
  • 8.5Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Cedrat & Les Alpages

• 5Marco02-03-2016

Centraal gelegen, maar beetje viezig en te klein

Voordelen: Perfecte ligging. Centraal gelegen t.o.v. centrum, piste etc. Erg goed. Perfect voor de wintersport liefhebber.

Nadelen: vieze keuken waarbij materialen niet aanwezig waren. Te weinig borden, bestek en glazen. Tevens erg kleine studio, zelfs voor 2 pers. Niet te doen om hier met 4 pers. in te moeten. Eindschoonmaak lijkt niet gedaan te worden: resten van vorige gasten nog aanwezig in studio.

• 5Erik Breuer08-01-2013

Alles voor het gebied!

We hebben er de afgelopen kerstvakantie een weekje doorgebracht. Gekozen omdat dit het goedkoopste was. Kamer bezet met vier snowboarders met allen eigen materiaal. Voor het gebied vind ik het het geld zeker waard, maar voor de accommodatie ga ik de volgende keer wat meer geld aan uitgeven.

Wij zaten in Alpages II op de tweede verdieping.

Positief: - Ligt midden in het centrum: Horeca, supermarkt etc. op loop afstand - Portes du Soleil is een mooi gebied! - Personeel klantvriendelijk zoals het hoort.

Negatief: - We hadden een studio. We gingen er vanuit dat het krap zou worden, maar het was ECHT krap. Je loopt elkaar snel in de weg. Weinig tot geen ruimte om je bagage uit je koffer te halen. - Skilockers zijn naar onze mening te klein om er één snowboard in te stoppen, laat staan vier. - Wij hadden geen balkon. - Oogt echt oud, mag weleens vernieuwd worden. - Geen bagagedepot + omkleedruimte

Al met al een prima vakantie gehad, maar prijs/kwaliteit ondermaats!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 4lamri rachid03-04-2012

pas adapte pour enfants

galere total pour les enfants notamment pour ceux inscrits a l ecole de ski Elognement+ cout transport a l interieur de la station: je ne referai pas

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 8TOURNESAC02-04-2012

recommandé

nous avons apprécié le logement accueil agréable très près des pistes vue merveilleuse calme les prix pourraient être à la baisse

• 7Laurent05-03-2012

Bonnes prestations

Résidence CEDRAT, excentrée par rapport au centre rapidement accessible, calme et très bien placée par rapport aux télésièges. Appartement bien agencé mais un peu trop "rafistolé" ; détail peu important au regard de sa bonne situation et tranquilité.

• 8Charlotte05-03-2012

Prijs-kwaliteit prima | ruimte viel 100% mee

In de duurste week van het jaar (voorjaarsvakantie) was dit de goedkoopste optie. Aangezien we met 4 personen een studio-appartement van 20m2 geboekt hadden, hadden we ons ingesteld op het ergste. De oppervlakte bleek gelukkig enkel de huiskamer (incl open keuken) te betreffen. Ruimte was praktisch ingedeeld, met een stapelbed in de hal en 2 slaapbanken in de woonkamer. Wat extra bergruimte had geen kwaad gekund. Balkon, vaatwasser en bad hadden we niet op gerekend, maar waren wel aanwezig.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 6BJK04-05-2009

Perfecte ligging

Appartement was wel vrij gedateerd maar verder prima. Ruimte genoeg en bakker en supermarkt etc allemaal dichtbij.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Meindert Crop27-02-2008

Zeer klein en eenvoudig appartement in Cedrat. Wel perfecte ligging tov liften, en zo aan het einde van de dag terug naar het appartement te skieen. Ski-gebied is top! dus als je niet teveel hecht aan luxe, zeer aan te raden.

• 7Fam. Siereveld en Fam. Joosse03-11-2007

Wij waren hier in januari 2006 en het was er niet schoon. Erg klein voor 5 pers en 3 honden maar goed het is gelukt. Kindvriendelijk was ons ap. niet want het balkon was kapot.De reling was op sommige plekken rot hier is niks aan gedaan toen wij er waren.Gelukkig hadden we toen nog geen kinderen. Als je een hele dag weg gaat is het er prima.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Koen29-03-2007

Zojuist teruggekomen van een weekje Le Cedrat in Avoriaz. De studio is voor 2 a 3 personen ok. Voor 4 personen vind ik het te klein. De studios zijn eenvoudig maar compleet een beetje gehorig, maar aanvaardbaar.Het heeft een directe toegang tot de skipistes wat ideaal is. Zeker tevreden over het geheel.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Appartement Cedrat & Les Alpages info