Reviews over Avignonet

We komen zeker terug!

H Koning,
    25-9-2018

Le Courtialet is een naturistencamping 30 km onder Grenoble. Een prachtige plek met een mooi uitzicht, waar je ook staat. De plekken zijn groot, niet overal is voldoende schaduw.Er is een klein maar fijn zwembad. Bij de receptie kun je brood bestellen. Voor de gasten wordt soms wat georganiseerd. Wij waren er tijdens het WK voetbal en samen naar de wedstrijden kijken leverde leuke contacten op. De camping wordt gerund door de leden, die bijzonder aardig zijn. We hadden pech met de auto en zijn toen goed geholpen. De Vercors is een prachtig gebied, waar je prima kunt wandelen, al moet je wel altijd even de auto in. Vanuit de camping kun je naar het nabijgelegen meer lopen, wat een leuk wandelingetje is. De avonden waren stil en donker, vol met sterren.

Het sanitair vonden wij wat minder, super schoon, maar wel wat verouderd.

Verder niets dan lof, we komen graag een keer terug en gaan dan weer eten bij het leuke eetcafé aan de overkant!

Wat een camping en wat een uitzicht.

André,
    22-8-2012

Camping Domaine Naturiste Le Courtialet is een schattige, kleinschalige naturistencamping waarbij de zaken worden geregeld door een gastendienst die zeer vriendelijk, bereidwilllig en deskundig is.

Het terrein ligt in de nabijheid van Grenoble(ongeveer op 60 km)

Een sinpele rustige Camping

Gustaf,
    28-8-2009

Is een eenvoudige rustige Camping was niet zo druk bezet wij zijn geweest de tweede helfd van augustus er waren veel nederlanders,Duitsers,Belgen,Engelse, spanse.

Avignonet scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews