We hebben een aantal aanbieders voor Aussois voor je op een rij gezet:

Reviews over Aussois

Aangenaam Frans dorpje

jaap wilgenburg,
    20-9-2013

Uitstekende bestemming voor bezoek aan de plaatsen in de Haut Maurienne. Elke plaats heeft prachtige wandelingen te bieden, van allerlei niveaus en door gevarieerd terrein

Ook Aussois zelf biedt mooi wandelterrein. Vooral een tocht langs de oude vestingwerken is hier erg de moeite waard.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Mooi plekje

Jason & Joyce,
    8-4-2013

Aussois is een heel rustig aangenaam dorpje. Helaas zijn niet alle bezoekers even vriendelijk. Uitzichten zijn mooi en er is ook vanalles te doen (snowtubing etc). Ze zouden wel eens mogen investeren in een nieuwe bakker en slager want dat zag er echt niet uit gelukkig zijn er wel nog fatsoenlijke supermarktjes -woekerprijzen- . Al bij al zou ik hier graag terugkomen.

Gereisd met partner in maart 2013

Uitstekend voor de wat oudere skiers

jailorsam,
    5-12-2011

Niet al te drukke wintersportplaats met leuke pistes. Vooral later in het seizoen is het er lekker rustig en kun je zonder lang te wachten in de lift stappen. Pistes zijn makkelijk bereikbaar, langer dan 5 minuten zit je niet in de auto of in de skibus. Appartementen of cabines zijn redelijk mild geprijsd en bieden echt waar voor hun geld. De omgeving is echt schitterend, het is echt nog een klein dorpje wat ook die gemoedelijkheid uitstraalt. Jammer alleen dat er een goed restaurant ontbreekt, men wil wel eens wat anders dan de eeuwige Crèpes. Toch gaan we er dit jaar weer naar toe, is dus goed bevallen.

Gereisd met partner in maart 2009

Prima wintersportplek voor kids tot 14 jaar

Fam. Hanssen,
    11-4-2010

Aussois is een authentiek, maar ingedut bergdorpje, prima geschikt voor gezinnen met kinderen tot ong. 14 jaar. Erg prettig is de bereikbaarheid: ook in de winter geen weg met 100 haarspeldbochten (zoals wel richting Valfrejus), maar goed berijdbaar en binnen een kwartier op de snelweg. In de Paasvakantie nog overal kerstversiering in het dorp... Wij konden tot 10 april nog tot in het dal skieën. Sneeuw boven was goed, in het dal matig. Skipas in naseizoen: bij 2 volwassenen 1 kind gratis! De bakker in het dorp vonden wij beter dan de bakker bij supermarkt Vival. Geen après-ski, maar het terras van "Delta" bij de piste heeft de hele dag zon en hier kun je prima terecht voor een drankje na afloop. Restauranttip: op 1) Le Barillon (kleinschalig en niet duur), op 2) L'Avalanche (crèperie in gewelvenkelder), op 3) Les Bouquetins (op dinsdag Franse chansonnier/gitarist). Op de piste natuurlijk de uitvalsbasis Le Montana en Le Panoramic. Beiden gezellige restaurants met authentieke sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Geweldige authentieke plaats, alleen geen sfeer.

Deborah,
    28-2-2010

Aussois is een prachtige plaats voor gezinnen met kinderen. Het skigebied is overzichtelijk en voorzien van alle kleuren pistes. Het uitzicht vanaf boven is fantastisch en boven in het restaurant 'Le Montana' hangt een goede sfeer.

Helaas is dit geen ideale plaats voor een wintersporter die Oostenrijk of Duitsland gewend is. De sfeer is hier totaal anders. Er wordt weinig muziek gedraaid en de gemiddelde Fransman/Francose is niet zo sociaal als verwacht.

Gereisd met vrienden in februari 2010
Aussois scoort een 7,8 uit 10, op basis van 16 reviews