Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Flocon d'Argent

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Les Flocon d'Argent voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 53 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

53 Reviews over Les Flocon d'Argent

• 9Martine09-03-2017

Heerlijke wintersport vakantie

Wij hadden een zes persoons appartement voor vier personen. Alles wat je nodig hebt is er en het was schoon. Vlakbij de piste en supermarkt, ski lockers op de eerste verdieping. Check in vanaf half 12. Heel aardige engels sprekende receptioniste, ons appartement was al klaar en konden er meteen in. Het centrum van Aussois is klein maar op loopafstand. Doordeweeks uitgestorven maar op vrijdagavond zijn alle restaurants gereserveerd. Wij vonden het een echte aanrader zeker gezien de prijs voor het appartement en de ski passen.

Enige minpunt zijn de korte bedden. Voor mij geen probleem maar zodra je langer dan 1.70m bent kan ik me voorstellen dat het niet comfortabel ligt.

• 6Ank uit Amersfoort19-06-2016

De omgeving is schitterend!

Voor de winter zijn de appartementen prima. Maar voor de zomer wordt ik er niet blij van. De appartementen staan erg kort op elkaar in een u vorm zodat je het uitzicht op je overburen hebt. Helaas geen mooi uitzicht op die prachtige bergen. Alleen als je aan de buitenkanten zit, maar die zullen wel voor de Fransen zijn. Verder netjes schoon, alleen de bedden zijn wel erg kort. Ik ben 1.75 m dus niet extreem lang en ik kan mijn benen niet languit strekken. Mijn man is 1,85m dus die is helemaal niet blij! Als we nog eens terug komen in dit gebied dan toch zeker een ander appartementsgebouw!

• 8Yvann19-01-2016

station familiale

points - : lits un peu petits, propreté de l'appartement a l'arrivée un peu juste, piscine trop petite points + : proche pistes et ESF

• 7gueville30-01-2015

bonn rapport qualité / prix

Nous avons passé bon séjour (hors periode scolaire) dans cette belle station d'Aussois. Cette résidence est située au pied des pistes, ce qui est ideale pour les amateurs de ski. Literie et équipements des appartements corrects. Quelques soucis avec le wifi dans les appartements... dommage pour un service payant. L'eau de la piscine est également un peu fraiche. la station est très sympa, village histohistorique, nombreuses animations, même hors période scolaire, et un domaine skiable accessible pour tous.

• 3van avermaet28-12-2014

plus jamais!

Location du 19/12/2014 au 27/12/2014 d un appartement 6pers;alors que nous étions 4.Quelle déception :appartement minuscule:pas de hotte,pas d'édredons,40uros pour la tv!aucun confort,lit trop petit pour les personnes de plus dun mètre 80;matériel de cuisine (même pas de paire de ciseaux),balcon trop petit pour 6; wifi payant ne fonctionne pas,bref résidence à déconseillé !! Appartements en carton!!!piscine trop petite ,pour le nombre de résident...remontées mécaniques piétons 50 euros la semaine

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Jason & Joyce08-04-2013

Zeker een aanrader

Mooi appartement met alle benodigdheden aanwezig. Direct aan de piste. Ons app. was zeer proper . Alles mooi betegeld, bad en douche aanwezig, voldoende opbergruimte, afwasmachine, leuke kitchenette helaas geen dampkap aanwezig... Heb hier ook iets gelezen van koud water... absoluut niet het geval. Ieder app bevat een eigen boiler. Je moet gewoon elke morgen in de elektriciteitskast langs een klein klokje een schakelaar omzetten van auto naar 1. Voor de rest een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij hebben alvast een leuke vakantie hier gehad !

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9van hoof06-04-2013

zeer goed en perfect aan de skipiste

heel leuke plaats voor beginnende skiers , we waren met 2 kinderen geweest van 7 en 8 jaar alleen 1 minpunt ik was voor de kleinste skibotten gaan huren die koste 21 euro had deze afgerekend en bij het inleveren van de botten moest ik opnieuw 21 euro betalen ze zijden dat ik het niet had betaald bij LEON SPORTS maar dat was het enige minpunt

• 8Roos07-01-2013

Prachtlocatie!

Met kinderen (5 en 8) hier geweest in week oud en nieuw. Heel gezellige sfeer en kinderen vonden het er fantastisch! Skileraar deed zijn best om paar woordjes Nederlands te spreken.

• 9robinschot06-01-2013

Top locatie! Volgend jaar zeker weer....

Aussois is een klein bergdorp met oude kern. Appartement ligt aan de voet van de piste, dus na afloop ski je tot de deur van de ruimte waar de lockers zitten (horen bij het appartement, erg handig!). Complex heeft een lift. Voor de auto hadden wij een plek in de parkeergarage bijgeboekt, zeker een aanrader! Ook de garage is met dezelfde lift te bereiken. Aanrijroute is super, het allemaal grote weg en alleen het laatste kwartiertje/half uurtje is het binnendoor. Appartement was schoon en basic, voldoet, maar comfort moet je niet verwachten. Voor ons de 1e keer met de kids op wintersport. Grote brede oefenweide, super om te leren! Groene afdaling aan het eind van de week was machtig mooi. Zwembad hebben onze kids niet eens gezien! Goedkoop skigebied, wij waren met z'n 5-en 570 euro kwijt aan liftpassen. Vertier hoef je hier niet te zoeken. Nadat de liften sluiten (16.45 uur) is het verrekte stil buiten. Wees dus voorbereid op lange avonden en neem een boek mee!

• 8trudy31-12-2012

Mooie locatie direct aan de piste

Afgelopen kerst zijn we met ons gezin in Flocon d' Árgent geweest we hadden een mooi gelegen appartement aan de piste. Het appartement is klein t.o.v. het aantal personen en erg doelmatig ingericht en met een "franse slag"schoongemaakt. de pistes zijn niet druk en heel gevarieerd de liften helaas erg verouderd, langzaam en zonder kappen. Voor de kinderen een leuk skigebied maar heeft geen extra's.......helaas, prijs technisch erg voordelig. Zwembad is erg klein en koud water, maar wel netjes. in het dorp zelf werd veel georganiseerd.......... we hebben genoten van een leuke vakantie

• 9Ligging t.o.v. pistes

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Route des barrages, F-73500