Vakantiehuis Mas Belle Cour

16 reviews over Vakantiehuis Mas Belle Cour in het Nederlands

uniek

marijke en hans,
13-9-2018

rust, privacy, stilte en schoonheid, alles bij elkaar maakt dit een unieke plek, ongekend schitterend, om niet te vergeten en weer naar te verlangen, gastvrouw en gastheer voelen precies aan hoe je wilt verblijven, heerlijk!

Prachtige gite, op een heuvel met geweldig uitzicht en aan de wijnvelden. Superrustig. Van alle gemakken voorzien. Echt een toplocatie voor wandelaars en fietsers, en van liefhebbers van bubbelwijn (Cremant de Die).

Ffaannttaassttiisscchh

Si Mowes
24-8-2015

Wat een fantastische locatie. Dit pand, al eeuwenoud, wat een vredige plek. Maar werkelijk dan ook in alle opzichten goed vertoeven aldaar. Een superschone kamer. Een heerlijk bed. Uitgerust wakker, zonder muggen of ander ongedierte.

Een heerlijk ontbijt. Niet genoeg… gewoon even zeggen. Zalige biologische streek-producten.

Heerlijke wijn van de ‘buurman’. Ook ‘s-avonds zalig gegeten. Top-kokkin Mariëlle, wat doe je dat goed en niet te vergeten gastheer Robert.

In de omgeving ook veel te zien en te bezoeken, teveel om op te noemen, voor ieder wat wils. Wij genoten van Die. Maar ook even langs bij het zijderupsenmuseum. Leuk, een stukje historie.

Wat is Frankrijk toch mooi en zo groot, maar dit kleine stukje moet je echt gezien hebben.

Geweldige locatie!

Janny en Ab
14-8-2014

Onze indruk was in één woord: Super.

We hebben er 6 nachten gelogeerd en 2x meegegeten. De kookkunst van Maríèlle was uitstekend en we hebben gezellig met de andere gasten gekletst.

De omgeving en de locatie zijn op elkaar ingespeeld. Mooi oud huis tussen de wijnvelden.

Ideale uitvalbasis voor de Drôme

Jan Veenstra
10-8-2014

De prima gedoceerde gastvrijheid van Robert en Mariëlle in combinatie met een prima ingerichte en uiterst fraaie accommodatie maakt dat een weekje Mas Belle Cour voor ons een topvakantie werd. We kunnen het iedereen aanraden hier naar toe te gaan.

Ultiem genieten!

EA Janssens
3-8-2014

Twee heerlijke vakantie weken in de prachtige Drôme!We hebben gelogeerd in Chambre Clairette . Zeer mooie kamer. We gebben vier keer meegegeten met ' table d'hote',heerlijk bereid door gastvrouw Marielle. Dit is een stukje tekst met veel superlatieven, maar zo hebben we het ook echt ervaren. De omgeving is prachtig en nog niet te toeristisch. Er is zoveel te zien en te doen , we zijn nog lang niet uitgekeken en gaan volgend jaar terug naar deze fantastische plek!

Een echte aanrader!

Hans Vetter
1-8-2014

Eerder (2012) schreef ik over onze ervaringen in gite Montagne, vorige week hadden we het geluk nog een paar dagen te kunnen verblijven in gite Vignoble. Ik herhaal de lofzang: prachtig gelegen, magnifiek uitzicht over de wijnvelden, prima gite, goed geoutilleerd, fijn 'buiten', én een plezierige en behulpzame gastheer en gastvrouw.

Heerlijk vakantiehuis

de Vree-De Landsheer
22-7-2014

Zalig vertoeven in deze B&B, bij aankomst kwamen we meteen in een andere wereld terecht. Wat een prachthuis en wat een omgeving, gewoonweg super. De eigenaars Robert en Mariëlle waren meteen in de weer en heel vriendelijk. Het diner tijdens onze eerste avond was erg lekker. Het ontbijt overheerlijk. Veel variatie en meer dan voldoende .Er werd ook rekening gehouden met onze smaken, wat we wel of niet lustten.De bedden waren perfect, de slaap- en badkamer en toilet kraaknet. Kortom een echte aanrader voor een "rustvakantie" of wandelaars.

Boven verwachting

Gert van den Hul
10-6-2014

Vanuit vakantieadres aan de cote d'azur hebben we Mas Belle Cour gevonden. De ligging (rust), accomondatie en gastvrijheid van Robert en Marielle Mastenbroek hebben onze verwachtingen meer dan overtroffen. Alles is er ,,oprecht'' op gericht om gasten een optimaal verblijf te geven. Het vriendelijk welkom onder het genot van de locale wijn, Clarette de Die en het heerlijke ontbijt met vers uitgeperste jus d'orange waren perfect. Op onze 2e en laatste dag dacht ik de gastheer toch op een onvolkomenheidje te betrappen nl. geen zout bij het eitje... Tot ik een heel klein sierlijk zoutvaatje ontdekte :-) Een heerlijke locatie in een prachtige stile omgeving en toch dicht bij interessante bestemming en plaatsen. En..de bedden zijn ,,uitstekend! Met de overweldigende stilte gegarandeerd een perfecte nachtrust.

Super vakantiebestemming!

Smit
15-12-2013

Zeer net vakantiehuis met prachtig uitzicht over schitterende omgeving. We hebben hier ruim twee weken doorgebracht en ons geen enkel moment verveeld. Er zijn meer dan voldoende uitstapjes mogelijk in de directe omgeving.

De gastheer en gastvrouw zijn zeer gastvrij en bereidwillig.

Voor ons is dit een accommodatie om zeker nog eens naar terug te keren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas Belle Cour in Aurel (Drôme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas Belle Cour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.