Géén boekingskosten

Vakantiehuis Mas Belle Cour

FrankrijkRhône - AlpsAurel (Drôme)
9.4FenomenaalScore uit 18 reviews

Meer vakantiehuis info

18 Reviews over Mas Belle Cour

• 9Wilfried Roelandt13-07-2022

Ronduit schitterend

Fijne gastvrouw en gastheer - attent en discreet-prachtige ligging -zeer rustig De Drômereis was een DROOM ! Er blijven ons alleen mooie herinneringen!

• 9Natuur
  • 10Maud en Frans27-09-2021

Prachtige omgeving en fantastische gîte.

Heel mooie en super schone gîte midden in de wijngaarden, heerlijk rustig en met spectaculair uitzicht. Prima locatie om de Drôme te verkennen en te genieten van alles wat deze te bieden heeft. Wat ons het meest bijblijft: de rust en de ruimte….impeccable!!!!

• 10Ruimte
  • 8marijke en hans13-09-2018

uniek

rust, privacy, stilte en schoonheid, alles bij elkaar maakt dit een unieke plek, ongekend schitterend, om niet te vergeten en weer naar te verlangen, gastvrouw en gastheer voelen precies aan hoe je wilt verblijven, heerlijk!

• 9Hans04-08-2017

Geweldige locatie, tussen de wijnranken.

Prachtige gite, op een heuvel met geweldig uitzicht en aan de wijnvelden. Superrustig. Van alle gemakken voorzien. Echt een toplocatie voor wandelaars en fietsers, en van liefhebbers van bubbelwijn (Cremant de Die).

• 9Si Mowes24-08-2015

Ffaannttaassttiisscchh

Wat een fantastische locatie. Dit pand, al eeuwenoud, wat een vredige plek. Maar werkelijk dan ook in alle opzichten goed vertoeven aldaar. Een superschone kamer. Een heerlijk bed. Uitgerust wakker, zonder muggen of ander ongedierte. Een heerlijk ontbijt. Niet genoeg… gewoon even zeggen. Zalige biologische streek-producten. Heerlijke wijn van de ‘buurman’. Ook ‘s-avonds zalig gegeten. Top-kokkin Mariëlle, wat doe je dat goed en niet te vergeten gastheer Robert. In de omgeving ook veel te zien en te bezoeken, teveel om op te noemen, voor ieder wat wils. Wij genoten van Die. Maar ook even langs bij het zijderupsenmuseum. Leuk, een stukje historie. Wat is Frankrijk toch mooi en zo groot, maar dit kleine stukje moet je echt gezien hebben.

• 9Janny en Ab14-08-2014

Geweldige locatie!

Onze indruk was in één woord: Super. We hebben er 6 nachten gelogeerd en 2x meegegeten. De kookkunst van Maríèlle was uitstekend en we hebben gezellig met de andere gasten gekletst. De omgeving en de locatie zijn op elkaar ingespeeld. Mooi oud huis tussen de wijnvelden.

• 10Jan Veenstra10-08-2014

Ideale uitvalbasis voor de Drôme

De prima gedoceerde gastvrijheid van Robert en Mariëlle in combinatie met een prima ingerichte en uiterst fraaie accommodatie maakt dat een weekje Mas Belle Cour voor ons een topvakantie werd. We kunnen het iedereen aanraden hier naar toe te gaan.

• 9EA Janssens03-08-2014

Ultiem genieten!

Twee heerlijke vakantie weken in de prachtige Drôme!We hebben gelogeerd in Chambre Clairette . Zeer mooie kamer. We gebben vier keer meegegeten met ' table d'hote',heerlijk bereid door gastvrouw Marielle. Dit is een stukje tekst met veel superlatieven, maar zo hebben we het ook echt ervaren. De omgeving is prachtig en nog niet te toeristisch. Er is zoveel te zien en te doen , we zijn nog lang niet uitgekeken en gaan volgend jaar terug naar deze fantastische plek!

• 10Hans Vetter01-08-2014

Een echte aanrader!

Eerder (2012) schreef ik over onze ervaringen in gite Montagne, vorige week hadden we het geluk nog een paar dagen te kunnen verblijven in gite Vignoble. Ik herhaal de lofzang: prachtig gelegen, magnifiek uitzicht over de wijnvelden, prima gite, goed geoutilleerd, fijn 'buiten', én een plezierige en behulpzame gastheer en gastvrouw.

• 10de Vree-De Landsheer22-07-2014

Heerlijk vakantiehuis

Zalig vertoeven in deze B&B, bij aankomst kwamen we meteen in een andere wereld terecht. Wat een prachthuis en wat een omgeving, gewoonweg super. De eigenaars Robert en Mariëlle waren meteen in de weer en heel vriendelijk. Het diner tijdens onze eerste avond was erg lekker. Het ontbijt overheerlijk. Veel variatie en meer dan voldoende .Er werd ook rekening gehouden met onze smaken, wat we wel of niet lustten.De bedden waren perfect, de slaap- en badkamer en toilet kraaknet. Kortom een echte aanrader voor een "rustvakantie" of wandelaars.

Vakantiehuis Mas Belle Cour info

• CafeNiet beschikbaar