Camping Des Nations

22 reviews over Camping Des Nations in het Nederlands

doortrekcamping.

charles
31-7-2019

Redelijke, maar sfeerloze doortrekcamping. Meer niet. Ligt direct aan de Route National (N7) ongeveer 20 km onder Lyon. Brood te bestellen. Grote plaatsen.

Echt een aanrader deze camping!

Mayke Herberts
16-7-2019

Deze camping hadden wij uitgekozen om op weg naar Zuid-Frankrijk alleen even te kunnen overnachten. Het ligt namelijk niet ver van de snelweg. Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Mooie ruime plekken. Het mooie zwembad was heerlijk voor een frisse duik! We hebben echt lekker gegeten in het eenvoudige restaurant. Het is een familiebedrijf. Allemaal vriendelijke mensen. Gemoedelijke sfeer. Hier komen wij zeker terug!

Gereisd Met partner in juli 2019

Leuke camping

Sander Arts
6-7-2019

Supper vriendelijk personeel leuk zwembad in af te koelen mooi schoon alles mooie sanitair kortom supper

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Aardige passantencamping.

Dirk
27-7-2017

De directe omgeving is niet bijster interessant. De wijnen van Condrieu zijn de moeite waard en de stad Vienne is een bezoek waard. Gratis Wifi, maar het werkte nauwelijks.

Gereisd Met partner in mei 2017

Voor tussenstop oké.

Frans van der Goot
29-5-2017

29 mei bij 30 graden geen water in het zwembad. Vooral Nederlanders arriveren tussen 14.00 en 18.00 Uur met bosjes. Bonjour en afrekenen. Geen mogelijkheid om plaats uit te zoeken. Kennelijk oké allemaal? Voor ons ook. Volgende dag weer verder.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima doortrek camping.

Piet Somers
29-4-2017

Mooie goed verzorgde camping. Zeer behulpzame mensen. 'S morgens besteld brood op een tafeltje Elf pakken. Prachtig, vernieuwd, sanitair. Bij afrit 11 op de A7 slechts twee kilometer rijden. Waren er voor de eerste keer. Enorm goed bevallen. Een camping direct achter Lyon dus komende vanaf Nederland de drukte van Lyon achter je laten. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in april 2017

Een rustige,gezellige camping. aardige mensen

Joke Heppe
26-7-2016

genoeg ruimte in zon of schaduw.we zijn 1 week gebleven.overdag lekker rustig, is ook fijne camping voor tussenstop.eenvoudige lekkere maaltijd,handig als je eind van de dag aankomt.fijn zwembad met ligstoelen.gratis wifi. komen zeker terug.

Nooooit meer......

Vosjes
24-7-2016

Oké, de locatie is super maar verder is het niet veel soeps. Sanitair is smerig, snackbar super traag. Iedereen wordt gestouwd op de camping, er staan zelfs mensen op het pad, voor het volle pond. Het zwembad is wel aardig, ligt tot laat in de zon. Wij komen hier nooit meer iig

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

mooie standplaatsen

Cornelis Viviane
19-6-2016

vriendelijke heel behulpzame uitbaters ,Mooie ,grote standplaatsen ,rustig en schaduwrijk

Gereisd Met partner in juni 2016

Prima doorgangs camping met vriendelijke eigenaar

ruperink
25-4-2016

Deze camping is zeer goed gelegen als doorgangscamping .De eigenaars doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Mooie grote plaatsen. De camping ligt meteen aan de route national.Wifi in het restaurant . Toiletten en douches zien er netjes uit. Chemische toiletplaats is voor verbetering vatbaar. Veel bomen. Als je een schotel hebt moet je even een goede plaats zoeken. Wij komen er zeker terug

Gereisd Met partner in april 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Nations in Auberives-sur-Vareze (Isere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Nations zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.