Camping Domaine de Gil

Camping Domaine de Gil
8,1

15 tips over Camping Domaine de Gil

MackeyTK, 7-6-2016

Pont du Diable is een must, daar MOET je naartoe. Is een kwartiertje rijden vanaf de camping. Helder water en springen van de rotsen zo hoog je wilt. Klein rots strandje en met mooi weer is het een prachtig gezicht!

Op ongeveer een uur rijden zit cascades du sautadet, prachtig! Ook daar kun je van de rotsen springen en heb je een prachtig stukje rotsnatuur in combinatie met prachtig helder water.

Met iets oudere kinderen die van avontuur houden een succes! Best wel druk dus ga niet te laat.

kevin82, 11-8-2015
Vissen in de rivier. Zoek de stenen die in de stroming liggen: hieronder zitten kleine larven en beestjes, hier kan je prima mee vissen. Klimpark in jaujac. Deze is leuker dan in vals les bains. Kanovaren mag niet voor kinderen onder 7 jaar.
Mirjam, 25-8-2014
Een aanrader is om naar Cascade du Ray Pic, de rit is al erg leuk.

bert-susan, 17-8-2014
Vallon pont d'arc. Ponte Diable. Gorges de Ardeche. Balazuc.
Maartje12, 29-7-2013

De grote supermarkten zijn in Aubenas, is een kleine supermarkt in Vals les Bains. Er zit een Lidl in Labegude.

Vals les Bains is leuk, met een leuk restaurant in het park. Er is ook een speeltuin in het park schuin tegenover het restaurant. Je kan er heerlijk eten terwijl de kinderen spelen.

Marcel, 11-5-2013
Bezoek Vals les Bains, een erg leuk dorpje om de hoek.

Fjodor, 12-9-2012
Klimbos bij vals les bains
Sonja, 26-8-2012
Uitstapjes naar: Balazuc, Vogüé (met Nederlandstalige speurtocht in het kasteel), beklimmen van de Mont Gerbier de Jonc, waterfietsen op het lac d'Issarles, klimbos, kanovaren, markt in Vals-les-Bains, Aubenas, Pont d' Arc, duivelsbrug etc.
Francesco, 22-8-2012
De markt /braderie in Aubanas op woensdagavond is erg leuk. Voor een bezoek aan Pont D' Arc zou ik zeer vroeg heen gaan, anders sta je wellicht ook in de file. Verder zijn de plaatsjes Vogue en Balezuc leuk om te bezoeken.
Heleen, 15-8-2012
Een aanrader is Pont du Diable, een brug enkele km na Val le Bains. Geweldig helder water waar gezwommen kan worden en waar men ook van de rotsen en de brug afspringt.