Camping Domaine de Gil

Camping Domaine de Gil
8,2

Omschrijving
Camping Domaine de Gil ligt direct aan de rivier de Ardèche. Een geschikte camping voor kleine kinderen. Het animatieteam verzorgt een minidisco. Ook is er een speeltuin en schoon zwembad. Op je veranda van je stacaravan heb je alle privacy en overdag veel schaduw. Een groene en kleinschalige camping. Montélimar is 55 minuten rijden.

238 reviews over Camping Domaine de Gil in het Nederlands

Leuke kleinschalige camping

Fam. Mateboer,
4-9-2018

Mooie kleinschalige camping. Hadden een mooie kampeerplek, aan de rand bij de rivier. Leuk zwembad, hebben de kinderen zich goed vermaakt. Ook in het speeltuintje. Animatie was leuk, met de mini club, splash dance en mini disco.

Sanitair was oké.

Kortom, we hebben een fijne vakantie gehad!

Fijne vakantie op gemoedelijke camping

Visscher, Oldenzaal,
29-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Domaine de Gil. Wij huurden een mobile home met 3 slaapkamers (type Ohara, nr. 34). Vanwege het hoogseizoen betaalden we de hoofdprijs, maar daar kregen we wel een ruime mobile home in zeer goede staat met een zeer volledige inventaris voor terug. Als"minpunten" zou je kunnen noemen dat er geen geschikte verlichting op de veranda aanwezig is om 's avonds te kunnen lezen en dat je geen mooi uitzicht hebt (daar staat echter wel veel privacy tegenover). Het zwembad is prima en groot genoeg voor het aantal gasten en er is een handig/fijn peuterbad bij. De animatie met Ashley en Annemarie was prima! Ze waren erg enthousiast en de kinderen gingen er met plezier naar toe. Een absoluut voordeel is wat ons betreft de directe ligging aan de Ardeche en het "privestrand" voor de campinggasten. Een ideale afwisseling met het zwembad! Slottip: uitcheck tijd z.s.m. vastleggen (deze kun je niet zelf bepalen!)

Fantastische camping.

Van der Spek,
29-8-2018

Kleinschalige, groene en schaduwrijke camping met fantastisch zwembad. Uitstekende camping voor gezinnen met jonge kinderen. Er waren voldoende en leuke activiteiten voor onze kinderen. Door de directe ligging aan de rivier de Ardèche kun je zelf kiezen waar je wilt zwemmen. Onze staplaats was direct nabij de waterval. Het ruisen van het water was aangenaam en dempte andere camping geluiden. Het sanitair is verouderd, maar redelijk/overwegend schoon. Het zwembad was brandschoon en geweldig. Ideaal voor hele kleine kinderen en voor de wat oudere kinderen.

Leuke overzichtelijke camping

Yvonne,
24-8-2018

Wij zijn in augustus 2 weken op deze camping geweest. De 6 persoons-caravan was netjes en ruim genoeg voor ons 5-en.

Wij vonden het een leuke overzichtelijke camping, waardoor ook onze jongste zoon zijn gang kon gaan op de camping, zonder te verdwalen. Er waren veel Nederlandse vriendjes om mee te spelen.

Het grootste pluspunt vonden wij de rivier bij de camping. Hier kun je heerlijk dobberen en spelen. Het zwembad is niet groot, maar prima omdat een deel van de campinggasten ook bij de rivier zit. En...het strakke zwembroekje voor de heren is verplicht.

Onze kinderen vonden het jammer dat je niet met banden etc. in het zwembad mag, maar gezien de afmeting van het zwembad wel begrijpelijk. De eigenaresse houdt alles streng in de gaten.

De animatie vonden wij matig, de activiteiten die ze organiseren zijn leuk maar de middelen die ze er voor hebben zijn minimaal.

Hele mooie knusse camping! Speels in opzet, mooie plekken en zeer goed onderhouden. Ligging in het groen aan de rivier maakt het tot een topcamping

Erg genoten met mijn man en kind van 3 jaar!

Carleen,
21-8-2018

Overzichtelijke camping met mooi zwembad en leuk om in de rivier te kunnen zwemmen! Camping is schoon en heeft gezellige animatie!

De plekken waren heel privé, waardoor er niet veel automatische interactie met andere kampeerders was. Ligging van speelplekken bij de rivier vonden we niet gunstig. Zwembad was fantastisch. Polsbandjes vonden we nutteloos en bizar dat een klein kind dat ook om moest, zonder goede reden. Honden ten strengste verboden, maar vervolgens wel een hond in de bar aangelijnd. Animatie vonden we prima geregeld.

Net voldoende

Anoniem,
16-8-2018

Plaatsen niet gesnoeid, slordig sanitair en 1 toiletgebouw wat soms erg vies was. Bij hulp vragen zeer onvriendelijke eigenaresse.

Kan zoveel beter in het mooie Ardeche.

Mooie camping, maar nooit meer

Fam. v. Linder,
15-8-2018

De camping is mooi gelegen aan rivier Ardeche. Aan de rivier staan strandbedjes waar je gratis gebruik van kunt maken. Het zwembad is groot genoeg voor het aantal gasten. De plaatsen op de camping verschillen van afmeting maar zijn over het algemeen erg klein, er zijn ook plaatsen die achter een andere plaats zijn gemaakt (kijkt tegen de achterkant van ander tent aan). Zorg bij het boeken dat je de maat van je tent/caravan met luifel e.d. doorgeeft want anders gaat het niet passen. Douches erg klein. Helaas wordt het verblijf behoorlijk negatief bepaald door de camping eigenaresse, ze is lastig in de omgang en hanteert de regels erg steng. Zij is de reden dat wij er niet meer naar toe zullen gaan. De eigenaar daarentegen is veel schappelijker. De ingehuurde dames van de animatie willen wel maar worden door zuinigheid van de eigenaresse beperkt in materiaal (slechte kwaliteit, niet voldoende).

De eigenaresse kan wat bot reageren

Sven,
12-8-2018

De eigenaresse kan wat bot reageren. De andere meisjes bij de receptie waren heel vriendelijk.

Het restaurant vonden wij niet heel goed. Bediening ging niet goed en de kokkin was heel onaardig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Gil in Aubenas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Gil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.