Camping Domaine de Gilsterstersterster

8.3Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Aubenas (Ardeche)

8.3Fantastisch

• 7.2Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Domaine de Gil ligt direct aan de rivier de Ardèche. Een geschikte camping voor kleine kinderen. Het animatieteam verzorgt een minidisco. Ook is er een speeltuin en schoon zwembad. Op je veranda van je stacaravan heb je alle privacy en overdag veel schaduw. Een groene en kleinschalige camping. Montélimar is 55 minuten rijden.

Contact

390 reviews over Camping Domaine de Gil

• 9Familie Rensink06-01-2020

Een mooie, rustige en complete camping

Onze eerste keer in Frankrijk met onze 3 jongens (9, 7 en 4 jaar). We zijn een week geweest, maar wilden eigenlijk nog wel langer blijven. De stacaravan was schoon en compleet. De rivier en het zwembad vonden onze kinderen geweldig. Door de stumdam in de rivier is het een soort meertje. Ook de stroomversnelling (waar je na een klein stukje zwemmen kunt komen) en het touw waardoor je van de rots kunt springen was geweldig. Personeel spreekt prima Engels. Bij problemen (onze gasfles was leeg) komen ze je snel helpen. Tip: neem ligbedden mee voor bij de rivier. Er staan er wel een aantal, maar die zijn vaak al bezet. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de animatie, maar was er wel voldoende.

Ben je op zoek naar een rustige, gezellige en schone camping, dan kunnen wij deze camping zeker aanraden. Ook zeker met kinderen. Wij komen hier zeer zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    9Jan17-09-2019

Centraal gelegen in een mooie streek

De eerste keer in de Ardèche en geboekt nabij Aubenas een prima keuze. Aankomst op de camping voor de stacaravan een hartelijke ontvanst. De camping aan de (bijna nu nog) droge rivier maar erg leuk gelegen met goede uitgangspunt voor leuke trips, in ons geval met de auto. Maar ook fietsen is mogelijk alleen let wel op het soms drukke verkeer en het rijden op de weg voor alle verkeer. Zondag markt in het nabij gelegen plaatsje, erg leuk. Prachtige cabrio ritten gemaakt naar o.a. Pont de Arc (D104, D290, D86); en Privas (D104, D86), Super U dicht in de buurt (+/- 4 Km). Het personeel super vriendelijk en behulpzaam, ook aan het einde van het seizoen. Het campingwinkeltje is voor de EHBO eerste boodschappen niet erg groot/veel. Leuk terras bij het zwembad al was het water erg koud, dit zal in het hoogseizoen wel beter zijn verwachten wij. Deze camping is zeker een aanrader.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd in september 2019

• 8Ellen28-08-2019

Prachtige camping voor jonge gezinnen

Deze zomer was onze derde keer op deze camping (2016,2018,2019). De locatie is prachtig, direct aan de rivier. Ook is de camping niet al te groot en overzichtelijk. Er zit een Lidl vlakbij. Ook het park in het plaatsje Vals-les-Bains is leuk om eens doorheen te wandelen. Schone en nette Mobile home. Het zwembad is prima en het water heeft een aangename temperatuur. Voor gezinnen met jonge kinderen is het prettig dat er genoeg speeltoestellen zijn. Een super animatieteam! Ik kan me voorstellen dat de camping voor jongeren minder geschikt is. Verder vervelend om bij aankomst na een lange reis eerst een inventaris door te moeten nemen (aantal vorken, wasknijpers tellen etc). De eigenaresse oogt idd wel nors en streng. Tijdens onze eerste keer pizza besteld (bah) en een keer patat (mega zout). De bar is verder prima. Volgend jaar wel toe aan een andere vakantiebestemming, maar dat heeft niks met de camping zelf te maken:)

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Hidde27-08-2019

Sanitair kan beter. Locatie en bedoening was goed. Prijs mag lager.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 7Nelly27-08-2019

Ik vindt als je een plaats reserveert voor caravan of tent dat het niet uit maakt of er nog tentjes voor de kinderen erbij staan. We moesten extra betalen voor een tentje erbij te zetten, wat ik overbodig vond. Je betaald voor de plaats en personen en niet nog eens extra voor een tentje. ( dit vindt ik een min punt)

• 9Aalbert27-08-2019

Fijne camping aan de ardeche

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaars. Nette rustige camping Hele fijne vakantie gehad.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Anoniem21-08-2019

fantastisch

Nette camping , vriendelijk personeel. Voor de tieners die zich goed vermaken met zwemmen rivier een prima camping. In de omgeving zijn zeer veel activiteiten voor de kids De eigenaresse hebben wij totaal niet als streng ervaren , was juist flexibel en in overleg veel mogelijk. Ook aan de receptie is men bereid je in alle opzichten te helpen

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jan B.15-08-2019

Fijne camping

Prachtige camping . Netjes, schoon en prettige sfeer. Qua ligging perfect. Nette Mobile home, schoon en ruime schaduwrijke plaatsen. Iedereen, doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Zeker een aanrader.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Joris vd bongaardt09-08-2019

Hangt een gemoedelijke sfeer op de camping, we hebben genoten!

• 7Staat v/h sanitair

• 8Katja09-08-2019

Fijn verblijf bij domaine du gil

Sanitair wat verouderd. Familiedouche zou welkom zijn. Dames toiletten worden extra snel vies doordat iedereen die in het zwembad zit, de dichtst bijzijnde wc’s gebruikt (en dat zijn de damestoiletten). Enthousiast animatieteam! Fijn dat ze Nederlands spraken.

• 6Staat v/h sanitair

15 tips over Camping Domaine de Gil

• Maartje12, 29-07-2013

De grote supermarkten zijn in Aubenas, is een kleine supermarkt in Vals les Bains. Er zit een Lidl in Labegude. Vals les Bains is leuk, met een leuk restaurant in het park. Er is ook een speeltuin in het park schuin tegenover het restaurant. Je kan er heerlijk eten terwijl de kinderen spelen.

• gerard en truus, 12-08-2011

bekijk de video van de camping. Aubenas is een leuke stad. Goede supermarkten in de buurt. Waterval Ray Pic

• Fjodor, 12-09-2012

Klimbos bij vals les bains

31 vragen over Camping Domaine de Gil

• Marjolein, 15-05-2018

Plattegrond? En plek nog onbekend?

Ik heb de campingeigenaar gevraagd of ik een plattegrond kon krijgen, maar helaas kreeg ik er geen. Heeft iemand er 1? Daarnaast had ik gevraagd of er nog keuze was in plekken en welke plek ze ons nu toebedeeld heeft, maar dit was nog niet bekend en het was te druk voor een keuze. Anderen hier ervaring mee?

Kitty, 16-07-2018

Beetje late reactie, maar nee geen problemen mee gehad. Ik heb overlegd over de plek en kreeg ook een plattegrond via de mail.

• Marleen, 10-09-2017

Ligging

Hallo' wij hebben nog steeds dezelfde vraag. Camping ligt aan een weg en naast een autobedrijf heb je hier hinder van? Qua geluid en drukte?

Frank van Nunen, 11-11-2017

Hoi, wij zijn in augustus daar geweest en lagen vrij dicht langs de weg. Je hebt er geen last van. Het is een bochtige weg dus er kan niet echt gas gegeven worden. Je hoort wel iets maar niet vervelend. Van het autobedrijf ernaast helemaal geen overlast gehad. Wij kwamen er pas na anderhalve week achter dat die er ligt.. Haha Je kunt met een gerust hart naar deze camping gaan!

• Koning, 31-12-2016

Ligging langs grote weg

De camping ligt pal langs een D weg, is dit een drukke weg? En hoor je het verkeer op de camping? ('s nachts?)

Camping Domaine de Gil info

• Aantal sterrensterstersterster