Camping Domaine de Gil

Camping Domaine de Gil
8,2

Omschrijving
Camping Domaine de Gil ligt direct aan de rivier de Ardèche. Een geschikte camping voor kleine kinderen. Het animatieteam verzorgt een minidisco. Ook is er een speeltuin en schoon zwembad. Op je veranda van je stacaravan heb je alle privacy en overdag veel schaduw. Een groene en kleinschalige camping. Montélimar is 55 minuten rijden.

244 reviews over Camping Domaine de Gil in het Nederlands

Leuke camping, leuke omgeving!

Bakker,
24-2-2019

Leuke, kleine camping. Veel zorg voor het netjes houden van de plaatsen en het groen. Helaas wel veel last van luizenpoep op auto en tent, zeer moeilijk te verwijderen! Een gezellige, ietwat rommelige opzet staanplaats. Mooi zwembad! Helaas streng toezicht op dat de kinderen niet de jacuzzi in gaan. Sowieso erg streng toezicht op alles door de eigenaresse. Volgens haar omdat de Franse Overheid strenge regels heeft......

Leuke rivier waar je goed visjes kan vangen en er soms een slangetje voorbij komt! Leuk om van de hoge rots te springen.

Animatie stelde niet heel veel voor. De meiden deden waanzinnig hun best, maar kregen niet echt de goede mogelijkheden om er echt wat van te maken. ( lees; we moesten met de hele camping met wat losse blaadjes bingo spelen. We hebben er met de hand maar bingoblaadjes bijgemaakt :) )

Leuke omgeving met van alles te doen; grotten, mooie rivieren, Vallon pont d 'arc, klimbos, gezellige stadjes, waterval.

Heel aangenaam

fam de Jong,
19-1-2019

Leuke, kleine camping vol met Nederlandse gezinnen met jonge kinderen. Zeker een aanrader. De camping is zo klein dat alle kinderen zelf kunnen rondlopen en ze senl Nederlandse vriendjes maken. Mooi zwembadje, restaurant is prut, de rivier is een enorme plus. Neem een opblaasbedje of zwemband mee en natuurlijk waterschoenen ivm de steentjes. Veel te doen en te zien in de omgeving; wel druk. Dus beter vroeg in de ochtend of laat in de middag een uitstapje maken. Veel mooie stadjes in de omgeving, allemaal aan de rivier om lekker te zwemmen. De eigenaresse van de camping is echt vreselijk! Als je ook maar iets verkeerd doet (spullen buiten laat staan bij de mobile home of wanneer de man geen strakke zwembroek draagt) wordt ze woest en gilt ze de hele camping bij elkaar...

Leuke kleinschalige camping

Fam. Mateboer,
4-9-2018

Mooie kleinschalige camping. Hadden een mooie kampeerplek, aan de rand bij de rivier. Leuk zwembad, hebben de kinderen zich goed vermaakt. Ook in het speeltuintje. Animatie was leuk, met de mini club, splash dance en mini disco.

Sanitair was oké.

Kortom, we hebben een fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mensen bij de receptie kwamen niet behulpzaam/vriendelijk

Eelco,
30-8-2018

Mensen bij de receptie kwamen niet behulpzaam/vriendelijk over

Gereisd anders in augustus 2018

Fijne vakantie op gemoedelijke camping

Visscher, Oldenzaal,
29-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Domaine de Gil. Wij huurden een mobile home met 3 slaapkamers (type Ohara, nr. 34). Vanwege het hoogseizoen betaalden we de hoofdprijs, maar daar kregen we wel een ruime mobile home in zeer goede staat met een zeer volledige inventaris voor terug. Als"minpunten" zou je kunnen noemen dat er geen geschikte verlichting op de veranda aanwezig is om 's avonds te kunnen lezen en dat je geen mooi uitzicht hebt (daar staat echter wel veel privacy tegenover). Het zwembad is prima en groot genoeg voor het aantal gasten en er is een handig/fijn peuterbad bij. De animatie met Ashley en Annemarie was prima! Ze waren erg enthousiast en de kinderen gingen er met plezier naar toe. Een absoluut voordeel is wat ons betreft de directe ligging aan de Ardeche en het "privestrand" voor de campinggasten. Een ideale afwisseling met het zwembad! Slottip: uitcheck tijd z.s.m. vastleggen (deze kun je niet zelf bepalen!)

Fantastische camping.

Van der Spek,
29-8-2018

Kleinschalige, groene en schaduwrijke camping met fantastisch zwembad. Uitstekende camping voor gezinnen met jonge kinderen. Er waren voldoende en leuke activiteiten voor onze kinderen. Door de directe ligging aan de rivier de Ardèche kun je zelf kiezen waar je wilt zwemmen. Onze staplaats was direct nabij de waterval. Het ruisen van het water was aangenaam en dempte andere camping geluiden. Het sanitair is verouderd, maar redelijk/overwegend schoon. Het zwembad was brandschoon en geweldig. Ideaal voor hele kleine kinderen en voor de wat oudere kinderen.

Leuke overzichtelijke camping

Yvonne,
24-8-2018

Wij zijn in augustus 2 weken op deze camping geweest. De 6 persoons-caravan was netjes en ruim genoeg voor ons 5-en.

Wij vonden het een leuke overzichtelijke camping, waardoor ook onze jongste zoon zijn gang kon gaan op de camping, zonder te verdwalen. Er waren veel Nederlandse vriendjes om mee te spelen.

Het grootste pluspunt vonden wij de rivier bij de camping. Hier kun je heerlijk dobberen en spelen. Het zwembad is niet groot, maar prima omdat een deel van de campinggasten ook bij de rivier zit. En...het strakke zwembroekje voor de heren is verplicht.

Onze kinderen vonden het jammer dat je niet met banden etc. in het zwembad mag, maar gezien de afmeting van het zwembad wel begrijpelijk. De eigenaresse houdt alles streng in de gaten.

De animatie vonden wij matig, de activiteiten die ze organiseren zijn leuk maar de middelen die ze er voor hebben zijn minimaal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hele mooie knusse camping! Speels in opzet, mooie plekken en zeer goed onderhouden. Ligging in het groen aan de rivier maakt het tot een topcamping

Gereisd anders in augustus 2018

Erg genoten met mijn man en kind van 3 jaar!

Carleen,
21-8-2018

Overzichtelijke camping met mooi zwembad en leuk om in de rivier te kunnen zwemmen! Camping is schoon en heeft gezellige animatie!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Gil in Aubenas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Gil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.