Camping Domaine de Gil

Camping Domaine de Gil
8,1

217 reviews over Camping Domaine de Gil in het Nederlands

Heerlijke camping. Echt een aanrader!

F. van Nunen
7-11-2017

Wij zijn hier begin augustus 2017 ruim 2 weken geweest met onze kinderen van 4 en 6 jaar, met onze eigen caravan. Wat hebben we genoten!

De camping zelf is erg goed en netjes verzorgd. Er was constant iemand bezig met het vegen van de plaatsen en de weggetjes. Daarnaast werd het sanitair 1 a 2x per dag schoongemaakt.

Ook de plaatsen zelf zijn ruim en heel erg schaduwrijk.

Het zwembad is heel fijn en groot genoeg. Zeer mooi afgewerkt met leuke waterval enz.

Omdat de camping overzichtelijk is en het zwembad met speeltuin, restaurant en bar centraal liggen, konden we onze kinderen alleen over de camping laten gaan, zonder dat ze verdwaalden. Ideaal en voor ons erg belangrijk.

Restaurant, bar en animatie ook allemaal gezellig en goed verzorgd.

Achter de camping stroomt d'Ardeche met aan de overkant een adembenemende rotspartij.

De grote stad Aubenas ligt op 5 min rijden.

Op vrijdag is er een leuke markt in het typisch Franse dorpje L'Argentiere. Ongeveer 20 min rijden en absoluut de moeite waard!

Al met al echt een geweldige camping waar genoeg te doen is om je minimaal 2 weken lang heerlijk te kunnen vermaken!

Geen 4 sterren waard

Cornelis Mout
11-9-2017

ik vind deze camping heel netjes maar net geen 4 sterren waard.

het sanitair is schoon, warm water is prima, de douchehokjes zijn wat krap bemeten.

het restaurant is maandag en donderdag gesloten ? ? ?

Na 1 september helemaal gesloten ? ? ?

het terrein wordt keurig netjes bijgehouden

Zwembad is mooi en schoon.

Gezelligheid

Filip DEDEYNE
6-9-2017

Onze voor de 5 de maal een weekje op de camping geweest,nog steeds kraaknet op de camping,sanitair,enz.

De eigenaars staan steeds klaar om te helpen en zijn gemakkelijk in omgang.

De camping en omgeving straalt rust uit en dit is voor ons super belangrijk,het is een uitstekende uitvalbasis om eens de Ardeche te verkennen,wij kunnen deze camping enkel aanraden bij andere mensen,merci aan alle medewerkers van de camping voor de mooie vakantie

Mooie Locatie, fijne camping

jong kampeer-gezin
30-8-2017

Fijn zwembad voor de kleintjes, mooie river op een steenworp van de camping. Mooie staplaats voor onze grote tent

Prima uitvalsplek in de Ardeche

Sopranos
28-8-2017

Prima uitvalsplek in de Ardeche. Het dorp Aubenas viel tegen. Weinig te doen, op zondagavond om 20.45 midden in het hoogseizoen konden we nergens meer iets te eten krijgen. Dat verzin je toch niet...

fijne vakantie, aanrader

paul
27-8-2017

We zijn bijna 2 volle weken op deze camping verbleven. We hebben hier een geweldig fijne en gezellige vakantie gehad.

Camping beschikt over een mooi zwembad met voldoende ligbedden en kleine ligweide.

Fijne rivier met diepe en ondiepe plekken om te zwemmen, van de rots te springen. Ook leuk de is stroomversnelling. Er staan ligbedjes bij de rivier.

Bij de rivier is ook een groot activiteitenveld met fitnesstoestellen, pingpongtafels, voetbalkooi, volleybal/badminton veld, tennisbaan en basketbalveld. Dus voor oudere jeugd ook een leuke camping.

Sanitair wordt 2x per dag goed schoongemaakt, echter het zijn de campinggasten zelf die het ook schoon moeten achterlaten. Doucheruimte is erg krap, maar water is constant van goede temperatuur.

De eigenaren zijn vriendelijk, staan letterlijk bijna dag en nacht voor je klaar. Na vertrek wordt de plek goed schoongeveegd. Tussen 12 en 14 uur is de receptie gesloten, maar dit wordt ook goed van te voren aangegeven, hier moet je dus wel rekening mee houden. Maar je wordt netjes door de eigenaren ontvangen en naar je plek begeleid.

Animatie is voldoende geregeld, maar de programmering is vooraf vastgesteld lijkt het wel. Denk dat de animatie-teamleden zelf over voldoende creativiteit en ervaring beschikken om de programmering mee op te zetten en dit beter af te kunnen stemmen op de aanwezige groep jeugd/kinderen.

De campingplekken variëren qua grootte, dus is wel een tip om bij reservering duidelijk aan te geven hoe groot je kampeermiddel is of wat je nodig hebt, om teleurstelling bij aankomst te voorkomen.

Prijs/kwaliteit van restaurant/bar is goed, maar er is meer uit te halen.

Tip voor de camping, zorg voor een gratis wifi punt voor de jeugd. Dit zorgt ook voor een trefpunt voor de wat oudere jeugd.

Fijne camping

Marco DANCKAERTS
27-8-2017

Weer een fijn verblijf gehad op deze fijne camping. Nette staanplaatsen goed sanitair. En veel te doen in de omgeving.

Mooie camping en unieke ligging aan de rivier.

Fijne sfeer met name voor gezinnen met jonge kids

Voor het aantal sterren zeer sobere sanitaire voorzieningen die ook niet altijd schoon zijn, echt min punt.

Prima fijne camping!

Ralf HUMBEECK, VAN
23-8-2017

Het is niet handig als beide toiletgebouwen tegelijk dicht zijn om te poetsen.

Beetje teleurgesteld

Ellen
21-8-2017

- weinig vertrouwen in de gasten. (Iedereen moet persoonlijk een bandje komen halen, je mag niet zelf naar de plek rijden en moet uren wachten op een "gids")

- vies babysanitair

- kleine dichte ruimte om het chemisch toilet te legen

- sanitair lang dicht toen de middag

+ mooie schaduwplekken

+ fijn zwembad

+ fijne locatie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Gil in Aubenas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Gil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de Gil scoort een 8.13 uit 10 op basis van 284 reviews.