Camping Domaine de Gil

Met jonge kinderen

Leuke kleinschalige camping

Fam. Mateboer
4-9-2018

Mooie kleinschalige camping. Hadden een mooie kampeerplek, aan de rand bij de rivier. Leuk zwembad, hebben de kinderen zich goed vermaakt. Ook in het speeltuintje. Animatie was leuk, met de mini club, splash dance en mini disco.

Sanitair was oké.

Kortom, we hebben een fijne vakantie gehad!

Fijne vakantie op gemoedelijke camping

Visscher, Oldenzaal
29-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Domaine de Gil. Wij huurden een mobile home met 3 slaapkamers (type Ohara, nr. 34). Vanwege het hoogseizoen betaalden we de hoofdprijs, maar daar kregen we wel een ruime mobile home in zeer goede staat met een zeer volledige inventaris voor terug. Als"minpunten" zou je kunnen noemen dat er geen geschikte verlichting op de veranda aanwezig is om 's avonds te kunnen lezen en dat je geen mooi uitzicht hebt (daar staat echter wel veel privacy tegenover). Het zwembad is prima en groot genoeg voor het aantal gasten en er is een handig/fijn peuterbad bij. De animatie met Ashley en Annemarie was prima! Ze waren erg enthousiast en de kinderen gingen er met plezier naar toe. Een absoluut voordeel is wat ons betreft de directe ligging aan de Ardeche en het "privestrand" voor de campinggasten. Een ideale afwisseling met het zwembad! Slottip: uitcheck tijd z.s.m. vastleggen (deze kun je niet zelf bepalen!)

Fantastische camping.

Van der Spek
29-8-2018

Kleinschalige, groene en schaduwrijke camping met fantastisch zwembad. Uitstekende camping voor gezinnen met jonge kinderen. Er waren voldoende en leuke activiteiten voor onze kinderen. Door de directe ligging aan de rivier de Ardèche kun je zelf kiezen waar je wilt zwemmen. Onze staplaats was direct nabij de waterval. Het ruisen van het water was aangenaam en dempte andere camping geluiden. Het sanitair is verouderd, maar redelijk/overwegend schoon. Het zwembad was brandschoon en geweldig. Ideaal voor hele kleine kinderen en voor de wat oudere kinderen.

Leuke overzichtelijke camping

Yvonne
24-8-2018

Wij zijn in augustus 2 weken op deze camping geweest. De 6 persoons-caravan was netjes en ruim genoeg voor ons 5-en.

Wij vonden het een leuke overzichtelijke camping, waardoor ook onze jongste zoon zijn gang kon gaan op de camping, zonder te verdwalen. Er waren veel Nederlandse vriendjes om mee te spelen.

Het grootste pluspunt vonden wij de rivier bij de camping. Hier kun je heerlijk dobberen en spelen. Het zwembad is niet groot, maar prima omdat een deel van de campinggasten ook bij de rivier zit. En...het strakke zwembroekje voor de heren is verplicht.

Onze kinderen vonden het jammer dat je niet met banden etc. in het zwembad mag, maar gezien de afmeting van het zwembad wel begrijpelijk. De eigenaresse houdt alles streng in de gaten.

De animatie vonden wij matig, de activiteiten die ze organiseren zijn leuk maar de middelen die ze er voor hebben zijn minimaal.

Hele mooie knusse camping! Speels in opzet, mooie plekken en zeer goed onderhouden. Ligging in het groen aan de rivier maakt het tot een topcamping

Erg genoten met mijn man en kind van 3 jaar!

Carleen
21-8-2018

Overzichtelijke camping met mooi zwembad en leuk om in de rivier te kunnen zwemmen! Camping is schoon en heeft gezellige animatie!

De plekken waren heel privé, waardoor er niet veel automatische interactie met andere kampeerders was. Ligging van speelplekken bij de rivier vonden we niet gunstig. Zwembad was fantastisch. Polsbandjes vonden we nutteloos en bizar dat een klein kind dat ook om moest, zonder goede reden. Honden ten strengste verboden, maar vervolgens wel een hond in de bar aangelijnd. Animatie vonden we prima geregeld.

Mooie camping, maar nooit meer

Fam. v. Linder
15-8-2018

De camping is mooi gelegen aan rivier Ardeche. Aan de rivier staan strandbedjes waar je gratis gebruik van kunt maken. Het zwembad is groot genoeg voor het aantal gasten. De plaatsen op de camping verschillen van afmeting maar zijn over het algemeen erg klein, er zijn ook plaatsen die achter een andere plaats zijn gemaakt (kijkt tegen de achterkant van ander tent aan). Zorg bij het boeken dat je de maat van je tent/caravan met luifel e.d. doorgeeft want anders gaat het niet passen. Douches erg klein. Helaas wordt het verblijf behoorlijk negatief bepaald door de camping eigenaresse, ze is lastig in de omgang en hanteert de regels erg steng. Zij is de reden dat wij er niet meer naar toe zullen gaan. De eigenaar daarentegen is veel schappelijker. De ingehuurde dames van de animatie willen wel maar worden door zuinigheid van de eigenaresse beperkt in materiaal (slechte kwaliteit, niet voldoende).

We hebben het erg naar onze zin gehad

Johan
11-8-2018

We hebben het erg naar onze zin gehad. Vooral ons plekje was geweldig.

De camping is kleinschalig, kleine kinderen kunnen fijn spelen. Wij zaten in een stacaravan O'hara. De caravan is klein (zonder airco) maar prima ingedeeld. Wat ik wel vervelend vond is dat bij aankomst alle spullen op tafel stonden en je een uitgebreide inventaris lijst krijgt en dan alles moet checken of alles er is. Op de camping is een leuke speeltuin bij het restaurant met kunstgras en er is een speeltuin bij de rivier. Bij de rivier is ook een springkussen. Verder kun je er voetballen en is er schaduw genoeg om lekker in de schaduw te liggen. Bij de rivier kun je van alles doen. De kinderen van jong tot oud vermaken zich goed. Met bootje varen, met een opblaasbare band van de stroomversnelling, hagedissen vangen of vissen en van de rotsen springen. Pizza en patat is redelijk. Kinderanimatie is er ook. In de buurt zijn ook genoeg dingen te doen! Het zwembad is ook erg aangenaam. Geen handdoek leggen. Leuke camping dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Gil in Aubenas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Gil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.