Aubenas (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Aubenas (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Aubenas (Ardeche)

Leuk voor een middag, fijne winkels in CC

Fan. v. Linder
    15-8-2018

Aubenas heeft een centre commercial waar je prima boodschappen kunt doen, Intermarche, Lidl en Aldi. Verder een grote sportzaak en een aantal restaurants en fastfoodketens. In het centrum van Aubenas tref je een groot plein aan met terras, mooie gebouwen en heerlijk ijs.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fijne zonnige vakantie in ucel/ardeche

Fan.oomen
    30-7-2017

We zaten in t rustige gedeelte van de Ardèche in t plaatsje ucel op camping domeine de gil.hele mooie omgeving om te bezichtigen en te wandelen.de moeite waard is t plaatsje balazuc/grote markt in ruoms waar je vroeg naar toe moet gaan op vrijdagochtend/de duivelsbrug waar je kan wandelen en of zwemmen/ wandeling door de olijfbossen/kanovaren op de Ardèche wij hebben 24km kano gevaren!/de Ardèche route rijden waar verschillende mooie uitzichten zijn!hele mooie omgeving waar we 2,5week genoten hebben!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooie historische plek dichtbij de Ardeche

Kristy Terlaak
    15-7-2015

Oud en prachtig stadje met grote avondmarkt. Wij vinden dit gedeelte van de Ardeche iets nostaligischer en mooi, maar niet met dat hele drukke van Ruoms en Vallon Pont d'Arc. Dorpje Ucel is ook gezellig!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Leuke stadswandeling

Jan
    9-6-2015

Aubenas is een gezellige stad. Haal eerst bij het VVV een plattegrond van de stad. Die is er ook in het Nederlands. Alvorens de wandeling door de stad te maken is het leuk om aan de overkant van de straat bij het uitzichtpunt even te kijken naar het indrukwekkende uitzicht. De wandeling door de stad is leuk. Je komt o.a. langs het kasteel (effe binnen kijken) en langs tal van andere bezienswaardigheden. Leuke stad

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Grotere plaats.

bert-susan
    17-8-2014

Een plaats met een redelijk centrum. Kasteel is in gebruik als gemeentehuis. Centrum niet echt toeristisch. Een paar winkeltjes, restaurantjes. Wel op industrieterrein allerlei grote ketens. Leclerc, Intermarche, Carrefour, Mac Donalds, Grillrestaurants, Decathlon etc.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014
Aubenas (Ardeche) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 52 reviews