Bed and Breakfast Le Troubadour

Bed and Breakfast Le Troubadour
9,8

17 tips over Bed and Breakfast Le Troubadour

ilona, 12-7-2015
Als het lichamelijk mogelijk is doe mee met de Canoying super gaaf!!
Diana Smeijsters, 28-6-2015
De tips van Roel en Marjan voor aktiviteiten, dorpjes, wandelingen ed in de buurt zijn super! De omgeving is fantastisch.
mariskaaben, 13-5-2015

Alle kamers zijn mooi !!

Of je nu met kinderen of zonder kinderen bent.

Tessa, 12-5-2015
Survivalen in de enorme tuin mét waterval.
Suzanne, 28-8-2014

Als je een mobiele provider hebt welke gebruik maakt van het KPN-netwerk moet je er rekening mee houden dat je geen bereik hebt. In het dal is het bereik overal prima maar op de berg is er geen bereik. Van de andere kant is het op vakantie wellicht ook wel prettig om eens niet bereikbaar te zijn ;-).

Er zijn veel trappen en hoogteverschillen in het huis en rondom het huis, de eigenaren vermelden dit ook op hun website, met kleine kinderen dien je hier wel rekening mee te houden.

robertherder, 10-8-2014
Eet 's avonds mee, als er gekookt wordt door Roel of Marianne.

karin, 27-7-2014
Canyoning met Samuel was een ervaring.
Jeroen, 30-9-2013
Als je met de hond op vakantie wil is dit "the place to be"! Niet alleen is Mistral (de hond des huizes) een zeer vriendelijke speelkameraad maar ook de omgeving is een waar paradijs voor sportieve baasjes/honden. Zo kun je vlakbij heerlijk zwemmen met je hond in een van de "wildwater-riviertjes" en raak je niet uitgewandeld in de prachtige omgeving!
Aime Eyssen, 19-8-2013
Laat je enthousiasmeren door Roel en Marjan over de omgeving op deze manier leer je deze nog intenser te beleven. En zeker het nabij gelegen plaatsje Asperjoc niet vergeten. Pas bij het derde verblijf hebben dit op je juiste waarde weten te ontdekken.
patrick weyers, 3-8-2013
Als men de suite of de chambre huurt dan is het wel verstandig om een elektrische koelbox mee te nemen.