Bed and Breakfast Le Troubadour

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Le Troubadour
9,7

188 reviews over Bed and Breakfast Le Troubadour in het Nederlands

Wat een super toffe vakantie!

Fam de Juncker
8-8-2018

Dit was een vakantie die we niet snel zullen vergeten. Als we weer naar Frankrijk op vakantie gaan zullen we hier zeker weer naar toe gaan. Niets is te gek voor Roel en Marjan. Het gezamenlijke eten en de uitjes (canyoning en wandeltochten) die georganiseerd worden. Veel activiteiten waarbij je de overige gasten goed leert kennen, maar meer dan voldoende ruimte om je eigen plan te trekken met de tips die gegeven worden! Verder heb je de fantastische ligging in een mooie omgeving en het heerlijke zwembad waar je lekker kunt vertoeven. Roel en Marjan, bedankt voor de heerlijke vakantie!

Paradijs op aarde ❤️

Joke Tanghe
21-7-2018

Lieve lieve Marjan en Roel, Wat hebben wij een fantastische reis gehad. Jullie hebben ons zoveel gegeven om van deze reis iets onvergetelijks te maken. De wandelingen langs de rivier, de maanwandeling, de tocht in de bergen, het boomklimmen (wat was dat bij momenten echt spannend om vanaf de grond gade te slaan 😉), het vuurwerk, het bouwen van een dam met de jongens, de pizza's, de BBQ, de lekkere paëlla, de supergezellige avonden bij jullie en de andere gasten, ... te veel om op te noemen. Wij voelden ons meteen thuis bij jullie . Het is een feit, wij zijn dus nu ook verslaafd aan jullie en Le troubadour. We moesten toch slikken bij het vertrek deze morgen. Jullie zwaaiden ons uit tot we uit het zicht verdwenen waren. Het was heel stil in de auto met triestige gezichtjes en daarom ... komen we volgend jaar gewoon terug. Dikke dikke merci en vele groeten en knuffels, Lowie, Emiel, Johan en Joke

Een heerlijke herinnering!

Leida & Jac
25-6-2018

Het was genieten vanaf het eerste moment. De plek op de berg , de Entre Deux, het uitzicht, het eten, de andere gasten. Maar vooral de gastvrijheid van MarJan (ik krijg nog recepten) en Roel. Yin en Yang.

L'endroit pour profiter!

Chris en Greet
24-6-2018

Al de vierde keer een weekje troubadour . Hier kom je echt thuis , Marjan en Roel zijn top gastheer en gastvrouw . Weer genoten van de sfeer , omgeving , wandeling , enz ........ Dit is de place to be voor mensen die houden van mooie plekjes in kombinatie met een ontspannen sfeer en veel plezier !!!!!!

Hein & Tineke
20-6-2018

Zeer gastvrij, comfortabel en schitterend.

We waren weer helemaal thuis, super adres!

Jeroen, Patricia en onze Guus
17-6-2018

Het was weer heerlijk bij Roel en Marjan. Nog steeds is alles top en hebben we ons uitstekend vermaakt met wandelingen, heerlijk eten en een lekker relaxed potje pool. Hartelijk dank weer voor jullie goede zorgen Marjan en Roel (hier!), tot de volgende keer!

Marianne van der Veen
16-6-2018

Het is er super gezellig, Marjan is een heerlijke spontane gastvrouw en Roel is een superleuke komiek, niets is teveel en wordt goed voor je gezorgd

Super leuke uitbaters !

Peeters Monica
4-6-2018

Schitterende omgeving ....wat een super lieve mensen ... doen alles met een glimlach ... top service hier krijg je gewoon niet genoeg van ! Dank je wel lieve Marjan&Roel ... tot binnen 2 jaar !

Hier kom je terug

Wim Winant
4-6-2018

Authentieke B&B/ verhuur gites in een prachtig decor gerund door een koppel met hart voor zijn gasten. Zelfs als je de verkeerde kant van de berg, bij aankomst, neemt kom je terecht waar je moet zijn. Welkom gevoel komt reeds tot uiting bij de eerste (mail) contacten. Mei is nog een rustige maand dus minder gasten maar daarom niet minder betrokkenheid. Vakantiemaanden blijken een hit voor gezinnen met leute voor jong en oud en vriendschappen worden gesmeed. Een aangenaam concept gedragen door gedreven uitbaters die er alles aan doen om, op een hartelijk correcte manier, het de gasten naar hun zin te maken. De kamers-gites stralen karakter uit en uitgerust met al het nodige voor een aangename vakantie. 4 overnachtingen op terugreis van een geslaagde vakantie in Italië en dit als toetje was heerlijk. Plannen voor een volgend verblijf zijn gemaakt. Een absolute aanrader.

Thuis komen

Chris Jacobs
19-4-2018

Maar liefs voor de 9de keer naar le troubadour, dit keer niet tijdens de zomervakantie maar tijdens de paasvakantie.

Ook dit maal erg verrast.

Roel en Marjan hadden keihard gewerkt, de gite had een ware metamorfose ondergaan.

Geweldig wat ze allemaal gedaan hebben en dit altijd voor de gasten lekker te verwennen.

De natuur was anders maar ook nu prachtig.

We hebben weer genoten van alles!!!!

Roel en Marjan jullie blijven toppertjes, doe zo verder want we zouden niet weten waar we anders op vakantie kunnen gaan.

Tot volgend jaar😘😘😘

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Troubadour in Asperjoc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Troubadour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Troubadour scoort een 9.72 uit 10 op basis van 188 reviews.