Bed and Breakfast Le Troubadour

9,7

184 reviews over Bed and Breakfast Le Troubadour in het Nederlands

Hein & Tineke
20-6-2018

Zeer gastvrij, comfortabel en schitterend.

We waren weer helemaal thuis, super adres!

Jeroen, Patricia en onze Guus
17-6-2018

Het was weer heerlijk bij Roel en Marjan. Nog steeds is alles top en hebben we ons uitstekend vermaakt met wandelingen, heerlijk eten en een lekker relaxed potje pool. Hartelijk dank weer voor jullie goede zorgen Marjan en Roel (hier!), tot de volgende keer!

Marianne van der Veen
16-6-2018

Het is er super gezellig, Marjan is een heerlijke spontane gastvrouw en Roel is een superleuke komiek, niets is teveel en wordt goed voor je gezorgd

Super leuke uitbaters !

Peeters Monica
4-6-2018

Schitterende omgeving ....wat een super lieve mensen ... doen alles met een glimlach ... top service hier krijg je gewoon niet genoeg van ! Dank je wel lieve Marjan&Roel ... tot binnen 2 jaar !

Hier kom je terug

Wim Winant
4-6-2018

Authentieke B&B/ verhuur gites in een prachtig decor gerund door een koppel met hart voor zijn gasten. Zelfs als je de verkeerde kant van de berg, bij aankomst, neemt kom je terecht waar je moet zijn. Welkom gevoel komt reeds tot uiting bij de eerste (mail) contacten. Mei is nog een rustige maand dus minder gasten maar daarom niet minder betrokkenheid. Vakantiemaanden blijken een hit voor gezinnen met leute voor jong en oud en vriendschappen worden gesmeed. Een aangenaam concept gedragen door gedreven uitbaters die er alles aan doen om, op een hartelijk correcte manier, het de gasten naar hun zin te maken. De kamers-gites stralen karakter uit en uitgerust met al het nodige voor een aangename vakantie. 4 overnachtingen op terugreis van een geslaagde vakantie in Italië en dit als toetje was heerlijk. Plannen voor een volgend verblijf zijn gemaakt. Een absolute aanrader.

Thuis komen

Chris Jacobs
19-4-2018

Maar liefs voor de 9de keer naar le troubadour, dit keer niet tijdens de zomervakantie maar tijdens de paasvakantie.

Ook dit maal erg verrast.

Roel en Marjan hadden keihard gewerkt, de gite had een ware metamorfose ondergaan.

Geweldig wat ze allemaal gedaan hebben en dit altijd voor de gasten lekker te verwennen.

De natuur was anders maar ook nu prachtig.

We hebben weer genoten van alles!!!!

Roel en Marjan jullie blijven toppertjes, doe zo verder want we zouden niet weten waar we anders op vakantie kunnen gaan.

Tot volgend jaar😘😘😘

Top verblijf; fantastische locatie; top eigenaars!

Luc Arnouts
11-4-2018

Voor wie houdt van rust en schitterende natuur (gelegen tussen de drukkere toeristische strek van de Ardèche en de Haute-Ardèche), mooie kamers, dolce far niente, fijn eten (top ontbijt en mogelijkheid om 's avonds lekker te dineren), enorm fijne gastvrouw en -heer : één adres : De Troubadour !!!

Heerlijk ontspannen

Jeroen, Saskia, Zoë en Amy Verzijl
7-1-2018

Met onze dochters van 12 en 8 een heerlijke vakantie gehad. In eerste instantie leek het misschien iets moeilijk om onze draai te vinden tussen de vaste gasten, maar de klik was er snel. De kinderen hadden het geweldig naar hun zin, dus wij hoefden alleen nog maar te ontspannen bij het zwembad en ons te laten verzorgen! De omgeving is geweldig. Je kan er zelf op uit, of mee met de uitjes die Roel en Marjan verzorgen. In het schitterende landhuis kan je kiezen bij de groep te zitten, maar er is een zee van ruimte om je met een goed boek en een mooi uitzicht ergens terug te trekken.

We zijn nooit een tweede keer naar hetzelfde vakantieadres geweest, maar

voor aankomende zomer hebben we opnieuw geboekt!

Heerlijke vakantie in de Ardéche

Fabienne
14-11-2017

Super verblijf bij Roel en Marjan. Wij verbleven dit maal in appartement Entre-deux, netjes en ruim appartement. Twee weken heerlijk vertoefd in Zuid-Frankrijk. Aan iedereen aan te raden! Je bent pas echt ontstressed als je bij Roel en Marjan bent geweest!!

Wat een onvergetelijke vakantie !

René & Thessa
26-10-2017

Toen ik de recensies las op Zoover las dacht ik: 'zo'n hoog cijfer? jaja, eerst zien...'

We waren er nog nooit geweest en toch voelt het als thuiskomen.

Allereerst word je ontvangen met (letterlijk!) open armen. Roel en Marjan zwaaiden al van veraf. Daarna word je meteen meegenomen voor een drankje naar het terras om even bij te komen van de autorit. Zo een persoonlijk ontvangst hadden we nog nooit gehad. Ze hielpen zelfs met de koffers uit de auto sjouwen! (dat zal wellicht ook komen omdat we de eerste gasten van de herfstvakantie waren;) ). Maar het is om aan te geven hoe warm je wordt onthaalt.

De gite was erg mooi, schoon en vooral huiselijk. Geen standaard witte dekbedhoezen maar net als thuis, met een motief. De bedden sliepen heerlijk, het uitgebreide ontbijt met zelfgebakken brood en zelfgemaakte jam was lekker. En de gezamenlijke diners waar je je voor kan inschrijven zijn eveneens heerlijk!

De activiteiten werden in overleg georganiseerd en Roel en Marjan waren van de partij.

Ze hebben een prachtige grote tuin en omgeving waar de kids kunnen spelen en zich geen moment vervelen, zelfs zonder het zwembad. Die was helaas toch echt te koud om in te zwemmen in oktober...

Door de kleinschaligheid is er leuk contact met andere vakantiegangers. Mocht je hier geen behoefte aan hebben, dan kan je je er makkelijk aan onttrekken.

Kortom, TOP!!! Bedankt voor de fantastische vakanties. En de kids zeiden al direct dat dit de gaafste vakantie ever was. We komen terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Troubadour in Asperjoc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Troubadour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Troubadour scoort een 9.72 uit 10 op basis van 184 reviews.