Bed and Breakfast Le Troubadour

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

271 reviews over Bed and Breakfast Le Troubadour

• 10Chris29-09-2020

Voor de derde keer op rij een geweldige vakantie!

Het was weer een zalige vakantie! Van het moment dat je aankomt, valt alle stress van je af. De omgeving is prachtig, het uitzicht van op Le Troubadour is fenomenaal. De Gite is van alle comfort voorzien. op het domein en aan het zwembad zijn er zalige plekjes om tot rust te komen. Terwijl gastheer Roel een lekker drankje brengt, zorgt Marjan voor een heerlijke maaltijd. Het avondmaal samen met de andere gasten is altijd gezellig. En de avonden op Le Troubadour... legendarisch! Marjan en Roel zorgen ervoor dat iedere gast zich meer dan welkom voelt. Kortom, voor ons is dit een paradijsje op aarde!

Gereisd met partner in september 2020

• 10Dennis26-09-2020

Adembenemend mooi

Hartelijk ontvangst, uitermate gastvrij met verrassend leuke uitjes waarbij gastheer en gastvrouw meegingen.

Alleen gereisd in september 2020

• 9Rob & Marjan25-09-2020

Een droom die uitkwam

De Troubadour is een oud wijnhuis met meerdere gites, prachtig gelegen in een heuvelachtig gebied, met een zwembad voor de deur. Vanuit de gites kun je, eventueel samen met de gastheer en overige gasten, prachtige wandelingen maken. Het napraten kan onder het genot van een drankje plaatsvinden aan de grote tafel op het terras . Bijzondere waardering krijgen de gastheer en gastvrouw voor de goede en gezellige sfeer waar zij voor zorgen. Tenslotte zijn, twee of drie keer per week, de gezamenlijke maaltijden zeer aan te raden.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Niels Ponse05-09-2020

Super gezellig

Wij zijn hier van 29 augustus tot 5 september geweest en hebben een prachtige en super gezellige vakantie gehad. De ligging van het huis is erg mooi en voorzien van onder andere een zwembad en pool tafel. In de buurt zijn leuke wandelingen te maken en is veel natuur te bewonderen. Kortom alleen maar positieve dingen.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Stephanie29-08-2020

Geweldig!

Le Troubadour is een plek waar iedereen wel iets vind waar die naar op zoek is tijdens een vakantie….heerlijk wandelen of fietsen op meest schitterde plekjes, zwemmen midden in de mooie natuur, met een boekje op een stil plekje in de tuin, kids die zich vermaken bij het zwembad, aanschuiven en je laten verrassen door de kookkunsten van Marjan of je laten verwennen door Roel met een drankje als je aan de rand van het zwembad zit te genieten van het uitzicht, even op jezelf of gezellig het contact zoeken met de andere gasten….. alles kan, alles is oké en dat is wat dit plekje én Roel en Marjan zo bijzonder maakt!!

• 9JOHAN Nicolai18-08-2020

Volledig weg van de corona

We hadden een zalige week. Marjan en Roel zijn topmensen die van s morgens vroeg tot s avonds laat klaar staan om de gasten met tips op ieders maat leuke dagen te laten beleven. Jong en oud komen hier aan hun trekken en zij voelen perfect aan wat jij precies wenst. De supertoffe locatie en de heerlijke (vrijblijvende) maaltijden maken het echt af. Je komt hier in deze rare coronatijd volledig tot rust.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Oda05-08-2020

Bijzonder gezellig

Hartelijk dank voor de gastvrijheid! We zijn erg onder de indruk van jullie tomeloze energie. Mooi om te ervaren hoe jullie een groep mensen met elkaar laat verbinden.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Kirsten Weekers04-08-2020

hier komen we zeker een keer terug

Wat een heerlijke plek! Leuke gasten en een fantastische gastvrouw en gastheer. Wij en onze 3 pubers vonden het geweldig!

• 10Joke Tanghe04-08-2020

"Een geluksgevoel van begin tot einde"

Roel en Marjan, reeds voor de derde keer komen wij bij jullie op vakantie. Het moment van weerzien was opnieuw zo hartverwarmend en ontroerend, ongelofelijk. Jullie doen dit op zo'n aparte manier, niemand doet jullie dit na. Onze kinderen Lowie (14 jaar) en Emiel (bijna 12 jaar) zijn ook stapelgek op jullie. De gezellige avonden, het lekkere eten, de verrassende klifwandeling, de vele nieuwe interessante lieve mensen de we leerden kennen, de gezellige gesprekjes langs het zwembad (of tot in de vroege uurtjes in de bar ;)), onnoemelijk veel dingen zorgden ervoor dat dit opnieuw een onvergetelijke vakantie werd. Marc en Mirjam vroegen mij de eerste dag " Wat maakt het dat jullie hier voor de derde keer komen?" Ik zei "Onderga het en je zult het ondervinden". Na 2 dagen wisten ze het al :). Het is vooral jullie Marjan en Roel die "de Troubadour" tot een hoger level duwen. Wat zien we jullie graag ! Lieve groeten

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Monique03-08-2020

Ge-wel-dig....

"Le Troubadour" is eigenlijk maar een woord waardig.. Ge-wel-dig !!! We hebben genoten van een prachtige accommodatie, op een fantasische plek in een mooie streek. De gastvrijheid van Marjan& Roel is echt top , de uitstapjes naar de leukste plaatsjes in de buurt hadden we zonder Roel nooit kunnen vinden en de gezelligheid en kookkunsten van Marjan TOP... Bedankt dat we bij jullie mochten zijn.....en wellicht tot volgend jaar...

Bed and Breakfast Le Troubadour info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV