Bed and Breakfast

210 reviews over Bed and Breakfast Le Troubadour in het Nederlands

Voelt als thuiskomen

Nicolle
7-6-2019

Heel gezellig en mooi gastenverblijf met warm welkom

Gereisd Met partner in april 2019

Thuis komen

Chris en Linda
8-5-2019

Zoals altijd een super verblijf. Aan alles wordt er gedacht. Altijd in overleg met de gasten, niets moet alles kan. Lieverdjes doe zo verder en nogmaals proficiat met jullie 10jarig bestaan. 😘😘😘

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Helemaal tot rust gekomen!

Evelien
11-11-2018

Twee weken heerlijk genoten van de rust (buiten het hoogseizoen) en natuur bij Le Troubadour. Vanuit de tuin met zwembad kun je genieten van een prachtig uitzicht over de vallei. Dorpjes zijn makkelijk te bereiken met de auto. En vanaf de accommodatie loop je makkelijk naar net naastgelegen dorp Antraigues. Een prachtige wandeling! Roel en Marjan zijn bijzonder gastvriendelijk (en lief voor de hond!) en geven je graag tips voor leuke zwemplekken, restaurantjes wandelingen en marktjes. Er heerst een huiselijke sfeer wat maakt dat je je meteen thuis voelt. De tuin is immens groot wat zorgt voor veel privacy en rust. Maar ook wanneer je opzoek bent naar gezelligheid, een potje pool en een gezamenlijke borrel ben je hier aan het goede adres. Kortom: een heerlijke vakantie gehad en we komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijk verblijf op een prachtige locatie!

Jurian
30-10-2018

Wij waren toe aan 2 weken ontspanning met zo nu en dan de mogelijkheid een uitstapje in de nabije omgeving. Le Troubadour heeft volledig aan onze verwachting voldaan. Prachtig gelegen tussen de heuvels/ bergen van de Ardeche hebben we 2 heerlijke weken gehad. Vanaf Le Troubadour hebben we heerlijk gefietst, gewandeld en de prachtige omgeving ontdekt. Ons appartement was zeer ruim, schoon en comfortabel met een prachtig uitzicht over de vallei. Door de ruimte was het ideaal om de wat koudere avonden binnen, met onze hond, door te brengen. Niet alleen de locatie en de omgeving hebben voor een leuke vakantie gezorgd. De betrokken eigenaren (Marjan en Roel) hebben zeker bijgedragen aan een heerlijke ontspannen vakantie. Marjan en Roel zijn zeer gastvrij, erg betrokken, hebben leuke tips en bieden een aantal avonden in de week aan om, heerlijke zelf gekookte maaltijden, mee te eten.

Gereisd Met partner in september 2018

Thuiskomen @ Troubadour

Joris Verijdt
26-10-2018

Iedere keer voelt het weer als thuiskomen, wat een mooie plek om heerlijk een week de accu weer op te laden. We hebben wederom een onvergetelijke week gehad, mede door de enthousiaste en altijd vrolijke Roel & Marjan. Ze staan altijd voor je klaar, van 's ochtends vroeg (ontbijt) tot in de avonduren (borrel). Alles is top geregeld en netjes verzorgd. Onze kinderen (4 +5 jaar) hebben zich ook goed vermaakt in en rondom te Troubadour met als hoogtepunt de schitterende wandeling door de mega tuin en daarna meehelpen met pizza's bakken in de keuken bij Marjan!

Een absolute aanrader voor jong + oud!!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

buitencategorie

Henk Bosch
23-10-2018

superlocatie erg vriendelijke eigenaren mooie accomodatie

Gereisd Met partner in juni 2018

Het was een hele leuke vakantie!

Siem Leenders
23-10-2018

Het is handig om een paar wandelschoenen mee te nemen, je kunt er namelijk fantastisch wandelen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Koen
21-10-2018

Het was een top week. goede kamers, goede service, en een schitterend uitzicht als je wakker wordt.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Hier is je vakantie pas echt genieten!

Vivian van Leuven
21-10-2018

Al voor de 5e keer zijn we gaan genieten bij Roel en Marjan in de Troubadour. Samen met mijn man en kinderen hebben we wederom een hele fijn week gehad. Een week vol met leuke, sportieve en gezellige activiteiten. De dag begint al met een heerlijk ontbijt verzorgt door Marjan. Overdag hebben we meerdere mooie wandelingen gemaakt samen met Roel en Marjan, in de schitterende omgeving. (dit keer zelfs de Ardeche in de mooie herfstkleuren) De kinderen hebben zich in en rondom de Troubadour goed vermaakt. De gites zijn netjes, zeer sfeervol en van alle gemakken voorzien. Naast de heerlijke ontbijtjes, verzorgen Roel en Marjan ook meerdere malen per week een heerlijk diner. Hierbij worden de kinderen ook leuk betrokken en mogen ze als ze dat willen een handje meehelpen in de keuken. Na het dineren genieten wij altijd van een gezellige borrel. Kortom, een geweldig verblijf, in een mooie omgeving bij twee fantastische mensen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Een week optimaal genoten

Saskia Leenders
21-10-2018

Naast de prachtige omgeving en het karakteristieke pand, zijn met name de gastvrouw en gastheer dé reden voor een onvergetelijk verblijf. Ze zijn een en al vrolijkheid, humor, enthousiast, en heel erg zichzelf. Mijn man en ik hebben samen met de andere gasten het ontzettend naar onze zin gehad, maar ook onze kinderen vonden het echt heel erg leuk!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Troubadour in Asperjoc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Troubadour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.