Bed and Breakfast Le Troubadour

200 reviews over Bed and Breakfast Le Troubadour in het Nederlands

Ge-wel-dig!

Monique en jeroen
25-9-2018

Wat mensen Echt moeten weten als ze hier naartoe gaan? —>. Dat ze iets missen als ze niet zouden gaan !

-Gastvrijheid zoals je nog nooit hebt gezien

-thuiskomen in Frankrijk

-alles op en top schoon !

- de leukste gastvrouw en gastheer die je maar kan wensen

- heerlijk eten en drinken tegen leuke prijzen

- gezelligheid

En top Gîtes !!!

Kortom. Een echte aanrader!

Het fijnste plekje in het mooie Ardeche

Steph, Henri, Britt & Stijn
16-9-2018

Het was voor ons de 4e keer dat we op "ons" heerlijke plekje mochten verblijven! Dit gevoel geven Roel en Marjan ons keer op keer! Het zijn zulke lieverds die er alles maar dan ook alles aan doen om hun gasten een heerlijk verblijf te geven! De gites zijn top en met heel veel aandacht ingericht. Het zwembad is heerlijk en super schoon! Om de avond aanschuiven aan een gezellige tafel voorzien van heerlijke gerechten maakt het feest compleet! Er is geen fijner plekje voor ons in het mooie Ardeche

Genieten,ontspannen en lekker relaxen!

Patrick,Ineke en Joëlle
9-9-2018

We zijn dit jaar voor de tweede keer in de Troubadour geweest bij Roel en Marjan.

Ook dit jaar hebben wij weer genoten van hun gastvrijheid en enthousiasme.

Alles was weer op en top geregeld; De kamer was netjes, het eten was heerlijk en de uitjes naar de kloof, de canyoning, het riviertje en het klimbos.

Natuurlijk was de dagelijkse namiddagborrel weer supergezellig met de ander gasten.

Een potje toepen onder het afdak , een watergevecht van Roel met de kinderen in het zwembad

, of het lezen van een boek op een rustig plekje zijn zo een paar bezigheden waar wij van hebben genoten.

Ook voor de kinderen was het weer lekker om zich af en toe terug te kunnen trekken in de Cave zodat wij als ouders lekker rustig konden nagenieten van weer een heerlijke warme dag.

Zoals wij vorig jaar al hadden ervaren was Marjan weer de drijvende kracht in de keuken en Roel de animator. Wij komen ook volgend jaar zeker weer terug .Top!!

100% vakantie

Jeroen en Maaike
5-9-2018

Een week heerlijk genieten van een prachtige omgeving, goed gezelschap, leuke activiteiten, lekker eten en heerlijk weer. Roel en Marjan is niets teveel en staan voor iedereen klaar. Onze dochter van 7 hebben we bijna niet gezien. Ze was heerlijk aan het spelen met de andere kinderen. Een plek waar we graag terugkomen.

Fantastische en we gaan zeker weer terug.

Désirée
3-9-2018

Het is zo'n feest om bij Roel en Marjan in Le Troubadour op vakantie te mogen zijn. Vanaf het moment van aankomst tot het moment van vertrek voel je je ontspannen en wordt je op en top verwend. Roel en Marjan zorgen voor heerlijke en vooral super gezellige etentjes. En de uitstapjes zijn meer dan allen gezellig. Ze zijn ook uitdagend.

Vakantie vieren op zn best!

Familie Bac
2-9-2018

Dit is de tweede keer dat wij bij Gite Le Troubadour onze vakantie hebben gevierd en we hebben het weer heel fijn gehad. De eigenaren Roel en Marjan doen er werkelijk alles aan om hun gasten een goed verblijf te laten hebben. Of je nou als stel komt, als gezin met jonge of oudere kinderen, dat maakt niet uit. Voor iedereen is er van alles te doen. Vooral de gezelligheid die zij weten te brengen in een niet al te grote groep is bijzonder. Ze organiseren BBQ, pizza's maken met de kinderen en vervolgens bakken, etc. Daarnaast worden er ook diverse activiteiten georganiseerd zoals canyouning, zwemmen in natuurwater, klimmen etc. De Gites zijn schoon en leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Ook rondom het zwembad, de tuin etc wordt netjes bijgehouden en is goed verzorgd. Voor de kinderen is er een Cave waar ze met de jeugd zich kunnen vermaken met spelletjes, loungekussens, pooltafel etc. Ze hebben zich super vermaakt en wij ook!

Gastvrij en gezellig

Fam. Braeken
31-8-2018

Wat me meteen te binnen schiet is het warme welkom. Marian wachtte ons al op, noemde de kinderen bij naam, stelde ons voor aan de andere gasten en heette ons welkom met een welkomstdrankje.

Wij verbleven in het nabij gelegen huisje, iets verouderd wat betreft interieur, maar wel van alle gemakken voorzien.

Het zwembad, de gezamenlijk eetavonden en het bezoek aan het klimpark zorgden voor veel gezellige en avontuurlijke momenten.

De kinderen hebben genoten. Ondanks het leeftijdsverschil (van 4 - 18 jaar) was het een gezellige groep. Verstoppertje spelen, spelletjes doen in de "cave" of gewoon lekker chillen aan het zwembad...........ze hebben zich geen minuut verveeld.

Concluderend: houd je van kleinschaligheid, gezelligheid en een warme sfeer, dan ben je bij Roel en Marian aan het juiste adres.

Supermooi adres in de Ardeche !!

Ans en Alfons
27-8-2018

Goede sfeer, mooie kamers, schitterend uitzicht, leuke activiteiten, lekker ontbijt, mooie omgeving, heerlijk zwembad, smakelijke pizza's, supermooie route de berg op en af en enorme limburgse gastvrijheid !!

Schoenen uit, slippers aan!

Bram, Michèle, Daan en Floortje
27-8-2018

En weer was er dat heerlijke welkom! Schoenen uit, slippers aan! Alhoewel wij dachten dat alles al perfect was bij Roel en Marjan, hebben ze alles nog meer upgegradet! Alle Gites hebben een nieuw kleurtje gekregen of zelfs een nieuwe keuken! De welkomst pasta was weer overheerlijk, de pizza avond, de bbq- avond en zelfs de nieuwe wrap avond was fantastisch! Roel en Marjan luisteren echt naar hun gasten en spelen op deze manier echt in op behoeftes van gasten die vaker terugkomen (let op, als u 1 keer bent geweest zult u ook terugkomen!). Dit jaar voor het eerst de wrap avond en in de hoogste bomen geklommen. Nieuwe en oude belevenissen blijven in, rond en op "Le Plot" geweldig! Gastheerschap, gastvrijheid, vrijheid voor volwassen en kindjes, lachen, pret maken maar ook volkomen rust voor jezelf staan hoog in het vizier bij Roel en Marjan! Wij kunnen niet wachten tot we er weer zijn!

Helemaal geweldig.

Patricia
25-8-2018

Super locatie, mooie omgeving, netjes en verzorgde accomodaties, gastvrij. Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Troubadour in Asperjoc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Troubadour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.