Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Chalet Le Tour voor je op een rij gezet:

5MatigScore uit 1 review

5MatigScore uit 1 review
  • 5Waardering
  • 7Ruimte
  • 8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over Chalet Le Tour

• 5Fam. Brink11-03-2017

Tegenvaller: prijs-kwaliteitverhouding klopt niet

Niet goed: nergens een kapstok of haken om (natte) ski-jassen op te hangen. Ski-schoenen moet je in de woonkamer zetten. Zitbank woonkamer zit heel beroerd (is een gammele slaapbank) en biedt plek aan max.3 pers. Ander "bankje" is een slee (niet geschikt voor volwassenen). Eetkamer stoelen zitten ook beroerd (o.a. 2 gammele houten stoelen met rechte rug/ rieten zitting). Geen wijnglazen aanwezig. Elektrische kookplaat: wil je hard bakken, dan gebruik maken van maximaal 1 kookpit. Wij hadden linnengoed besteld. Deze moesten wij over de (vieze en gebruikte) molton/zeilhoezen heen doen....no way! Stapelbed kinderen (17 en 20) kraakt en beweegt gigantisch bij draaien. Kastdeuren klemmen en schuiven niet. De 2 restaurants in het gehucht zijn s'avonds gesloten,je moet dan naar Argentiere rijden. Ook voor brood en boodschappen moet je naar Argentiere. Auto kun je niet bij huis kwijt.

Wel goed: vlakbij lift van Le Tour Balme, leuk skigebiedje. Bij lift ook busverbinding met andere gebiedjes. Gehele skigebied samen is mooi en behoorlijk sneeuwzeker (helaas niet onderling verbonden gebieden) Appt:Tweepersoonsbed ligt prima. Appartement was ruim en schoon.

Veel betaald voor weinig comfort. Geschikt voor maximaal 3 personen

• 8Ligging t.o.v. pistes