Hotel Auberge du Poncellamont

Kleine hotels

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge du Poncellamont voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Auberge du Poncellamont in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven er deze zomer voor enkele dagen. Een aanrader, vriendelijke uitbaters, netjes en verzorgd en rustig gelegen. Heel veel uitstapmogelijkheden in die omgeving.

Wij gaan er alvast nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge du Poncellamont in Arêches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge du Poncellamont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.