FrankrijkRhône - AlpsArc 2000Appartementen Arc 2000Appartement Résidence Chalet des Neiges Cime des Arcs

Appartement Résidence Chalet des Neiges Cime des Arcs

FrankrijkRhône - AlpsArc 2000

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Résidence Chalet des Neiges Cime des Arcs voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 14 reviews

• 9.8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

16 Reviews over Résidence Chalet des Neiges Cime des Arcs

• 8M Kuijper06-01-2018

toplokatie, 1 stap buiten,en je bent bij ESF voor!

bijna alles was top! parkeerplek (onder appartement), appartement, receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. winkeltjes voor de deur, ski-school voor de deur. skilift voor de deur. wat niet? geen idee!

• 9Sascha26-03-2017

Geweldig, aanrader. Om terug te komen :-)

Accommodaties is sfeervol ingericht met direct uitzicht op de pistes. Alles was heel verzorgd en voor Franse begrippen ruim :-) Je kunt tot aan het appartement snowboarden. Veel faciliteiten, zoals broodjes bestelservice, fitnessruimte, sauna en zwembad. Verder centraal gelegen in Leas Arcs 2000 aan een gezellig pleintje met diverse leuke barretje en terrasjes.

• 9mevrouw Verhoeven16-03-2015

Top locatie en heerlijk schoon

Echt een aanrader Jammer dat je geen 5x diner in een restaurant 8n arc 1950 kan bij boeken Wellicht een optie om daar eens over na te denken .broodjes service was top elke dag Hi g t netjes aan je deur We hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 9Helena 24-02-2015

Aanrader op Arc 2000!

Toplocatie, aan de pistes. Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Oppervlakte wat krap - op zijn Frans - maar goed ingerichte keuken met oven en microgolf, fatsoenlijke koelkast en vriezer. We waren hier dit jaar voor de tweedemaal en hebben reeds geboekt voor volgend jaar. Ook zeer makkelijk is de parkeergarage onderin het gebouw. Wij hadden een 2 slaapkamer appartement met 2 badkamers en konden het hier zeer goed vinden met 2 volwassenen en 4 kinderen. Eén toilet is soms wat weinig wanneer iedereen gelijktijdig naar huis komt van een dagje skiën ;-)

• 7Naam Naam03-04-2013

Uitstekende ligging met prachtig uitzicht.

Wij zaten bovenin op de 5e etage met een schitterend uitzicht. Wat een ruimte in deze accomodatie en het ziet er op zich allemaal keurig uit. Ondanks dat het een nieuw complex is zijn er wel wat tekortkomingen aan de accommodatie. Keukenkastjes hangen scheef/zitten los, vaatwasser mist wieltjes, afzuigkap blaast alles de woonkamer in want er zit geen afvoer aan dus de woonkamer staat blauw van de rook, banken zijn keihard/geen steun op zitting en leuning, badkamers zijn afgewerkt met de "franse slag" maar zien er wel prachtig uit. LET OP: De 10/12 personen accommodatie heeft 2x een badkamer in de slaapkamers en is niet toegankelijk indien er nog mensen slapen. Tevens is er s'nachts maar 1 toilet beschikbaar voor 8/10 personen aangezien er 1 toilet in de slaap/bad kamer zit.

• 8PEvG-K13-03-2013

Mooi, netjes en modern appartement

Wij zijn hier in 2012 met Kerst 2012 geweest zonder onze kinderen, maar gaan graag nog eens met kids. Vrij nieuw appartement, netjes compleet en modern ingericht. Luxe uitstraling (ook: prijzig). Wij zaten met 2 in een 4 pers appartement, dat was qua ruimte goed. Met 2 kids erbij zou het nog OK zijn, maar 4 volwassenen is krap. Bedden zijn vrij hard en slaapbank zit niet zo lekker. En er is alleen vloerverwarming die altijd aanstaat (heel erg warm). Vriendelijk personeel. Er zijn skilockers met skischoen verwarming. Afstand vanaf de lockers tot piste is 20 meter. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad en de sauna, maar het zag er schoon en verzorgd uit. Internet is beschikbaar in de lobby. Nadeel is als er veel mensen op WIFI zitten het heel erg langzaam is. Parkeren (in het gehele gebied ) is prijzig, wij betaalden 80 euro voor een week in de parkeergarage. Wij hebben al veel Franse skiappartementen gezien maar deze is tot nu toe het best bevallen, mede door de goede ligging.

• 0m.klompe02-04-2012

prima !

Mooi appartement, qua ruimte was dit 4/6 appartement zeer goed voor 2 volwassenen. Alles goed georganiseerd in het gehele gebouw. Zo op de piste met warme skischoenen! Alles wat je nodig hebt vlakbij.

• 10ABKtje13-03-2012

Heerlijk appartement op prima plek

Vrij nieuw complex en ruimer dan we gewend zijn in de Franse skidorpen. Keurig onderhouden!

• 0ERESEO05-03-2012

Trés bien

Je suis partie une semaine avec ma fille de 3ans et j'ai trouvé la résidence trés bien, le personnel est tres accueillant et au petits soins. résidence résidence récente de bon standing, les prestations de qualités. (piscine salle de fitness, sauna haman,) Seul bémol dans un apprtement 1 chambre le lit bébé ne rentre pas dans la chambre il faut prévoir un réaménagement pour que tout le monde puisse trouver sa place sans ça rien à dire emplacement idéal au pied des remontées et au coeur de la station

• 8Anoniem05-03-2012

Prima appartement.

Résidence Chalet des Neiges Cime des Arcs* in Arc 2000 De prijs van een 3 driekamerappartement vond ik dit jaar extreem veel duurder dan andere jaren. Per slot is het een kleine ruimte met alleen een stapelbed erin. We hadden veel last van rokers op het balkon naast ons. De balkons op de noordkant lagen vol met sneeuw anders hadden deze gasten aan de andere kant kunnen gaan staan. Door de sneeuw lukte dit niet. Ik weet niet goed waarom maar onze buren stonden midden in de nacht op het balkon te roken. Wij slapen met de ramen open en werden vervolgens wakker van de rook in onze slaap kamer. Voor ons niet zo prettig. De dames aan de receptie zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. Het appartement is verder goed. Helaas in ons 3 kamer appartement alleen en (bed) bank om te zitten verder geen aparte makkelijke stoel. Op het balkon geen stoeltjes aanwezig. Wel een verwarmde locker voor de skischoenen.

Appartement Résidence Chalet des Neiges Cime des Arcs info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij