Appartement Résidence Chalet des Neiges Cime des Arcs

8.9Fantastisch

• 9.8Ligging t.o.v. pistes
  • 8.7Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Chalet des Neiges Cime des Arcs voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

16 reviews over Appartement Résidence Chalet des Neiges Cime des Arcs

• 2018
    8M Kuijper06-01-2018

toplokatie, 1 stap buiten,en je bent bij ESF voor!

bijna alles was top! parkeerplek (onder appartement), appartement, receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. winkeltjes voor de deur, ski-school voor de deur. skilift voor de deur. wat niet? geen idee!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• Oude reviews

9Sascha26-03-2017

Geweldig, aanrader. Om terug te komen :-)

Accommodaties is sfeervol ingericht met direct uitzicht op de pistes. Alles was heel verzorgd en voor Franse begrippen ruim :-) Je kunt tot aan het appartement snowboarden. Veel faciliteiten, zoals broodjes bestelservice, fitnessruimte, sauna en zwembad. Verder centraal gelegen in Leas Arcs 2000 aan een gezellig pleintje met diverse leuke barretje en terrasjes.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9mevrouw Verhoeven16-03-2015

Top locatie en heerlijk schoon

Echt een aanrader Jammer dat je geen 5x diner in een restaurant 8n arc 1950 kan bij boeken Wellicht een optie om daar eens over na te denken .broodjes service was top elke dag Hi g t netjes aan je deur We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 9Helena 24-02-2015

Aanrader op Arc 2000!

Toplocatie, aan de pistes. Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Oppervlakte wat krap - op zijn Frans - maar goed ingerichte keuken met oven en microgolf, fatsoenlijke koelkast en vriezer. We waren hier dit jaar voor de tweedemaal en hebben reeds geboekt voor volgend jaar. Ook zeer makkelijk is de parkeergarage onderin het gebouw. Wij hadden een 2 slaapkamer appartement met 2 badkamers en konden het hier zeer goed vinden met 2 volwassenen en 4 kinderen. Eén toilet is soms wat weinig wanneer iedereen gelijktijdig naar huis komt van een dagje skiën ;-)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 7Naam Naam03-04-2013

Uitstekende ligging met prachtig uitzicht.

Wij zaten bovenin op de 5e etage met een schitterend uitzicht. Wat een ruimte in deze accomodatie en het ziet er op zich allemaal keurig uit. Ondanks dat het een nieuw complex is zijn er wel wat tekortkomingen aan de accommodatie. Keukenkastjes hangen scheef/zitten los, vaatwasser mist wieltjes, afzuigkap blaast alles de woonkamer in want er zit geen afvoer aan dus de woonkamer staat blauw van de rook, banken zijn keihard/geen steun op zitting en leuning, badkamers zijn afgewerkt met de "franse slag" maar zien er wel prachtig uit. LET OP: De 10/12 personen accommodatie heeft 2x een badkamer in de slaapkamers en is niet toegankelijk indien er nog mensen slapen. Tevens is er s'nachts maar 1 toilet beschikbaar voor 8/10 personen aangezien er 1 toilet in de slaap/bad kamer zit.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8PEvG-K13-03-2013

Mooi, netjes en modern appartement

Wij zijn hier in 2012 met Kerst 2012 geweest zonder onze kinderen, maar gaan graag nog eens met kids. Vrij nieuw appartement, netjes compleet en modern ingericht. Luxe uitstraling (ook: prijzig). Wij zaten met 2 in een 4 pers appartement, dat was qua ruimte goed. Met 2 kids erbij zou het nog OK zijn, maar 4 volwassenen is krap. Bedden zijn vrij hard en slaapbank zit niet zo lekker. En er is alleen vloerverwarming die altijd aanstaat (heel erg warm). Vriendelijk personeel. Er zijn skilockers met skischoen verwarming. Afstand vanaf de lockers tot piste is 20 meter. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad en de sauna, maar het zag er schoon en verzorgd uit. Internet is beschikbaar in de lobby. Nadeel is als er veel mensen op WIFI zitten het heel erg langzaam is. Parkeren (in het gehele gebied ) is prijzig, wij betaalden 80 euro voor een week in de parkeergarage. Wij hebben al veel Franse skiappartementen gezien maar deze is tot nu toe het best bevallen, mede door de goede ligging.

Gereisd met partner in december 2012

• 0m.klompe02-04-2012

prima !

Mooi appartement, qua ruimte was dit 4/6 appartement zeer goed voor 2 volwassenen. Alles goed georganiseerd in het gehele gebouw. Zo op de piste met warme skischoenen! Alles wat je nodig hebt vlakbij.

Gereisd met partner in maart 2012

• 10ABKtje13-03-2012

Heerlijk appartement op prima plek

Vrij nieuw complex en ruimer dan we gewend zijn in de Franse skidorpen. Keurig onderhouden!

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 8Anoniem05-03-2012

Prima appartement.

Résidence Chalet des Neiges Cime des Arcs* in Arc 2000 De prijs van een 3 driekamerappartement vond ik dit jaar extreem veel duurder dan andere jaren. Per slot is het een kleine ruimte met alleen een stapelbed erin. We hadden veel last van rokers op het balkon naast ons. De balkons op de noordkant lagen vol met sneeuw anders hadden deze gasten aan de andere kant kunnen gaan staan. Door de sneeuw lukte dit niet. Ik weet niet goed waarom maar onze buren stonden midden in de nacht op het balkon te roken. Wij slapen met de ramen open en werden vervolgens wakker van de rook in onze slaap kamer. Voor ons niet zo prettig. De dames aan de receptie zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. Het appartement is verder goed. Helaas in ons 3 kamer appartement alleen en (bed) bank om te zitten verder geen aparte makkelijke stoel. Op het balkon geen stoeltjes aanwezig. Wel een verwarmde locker voor de skischoenen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 9Monique29-03-2011

Fantastisch appartement

Heel mooi en netjes appartement,zeer vriendelijk personeel en perfecte ligging aan de piste, we hebben echt een superweek gehad met schitterend weer en fantastische sneeuw.En wat ik in een andere beoordeling las over het zwembad klopt niet meer, want wij hoefden alleen maar door een gang heen te lopen en dan stonden we bij een klein maar zeer netjes en schoon zwembad. De skilockers waren ook ideaal met schoen verwarming erin. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

1 tip over Appartement Résidence Chalet des Neiges Cime des Arcs

• Helena , 24-02-2015

Je hebt de keuze tussen zicht op de pistes en zicht op de Place Olympique. Wij kiezen steeds voor het geanimeerde Place Olympique.

0 vragen over Appartement Résidence Chalet des Neiges Cime des Arcs

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras