Appartement
7,8

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Chalet des Neiges Arolles voor je op een rij gezet:

D-reizen

25 reviews over Appartement Residence Chalet des Neiges Arolles in het Nederlands

Ruim appartement, oude spa

Bart
25-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren met z'n 4en en hadden een appartement met 3 slaapkamers en 4 badkamers. Het ziet er allemaal best wel sfeervol uit. Zeker vergeleken met andere appartementen in Frankrijk.

Voor de 'spa' moet je het niet doen. Dat is allemaal wat oud en voelt nogal vies.

Direct vanuit het appartement ga je met een sleepliftje naar het dorpsplein vanwaar je naar de grote liften kunt. Je kunt tot het appartementen complex skiëen.

Arcs 2000 is bepaald geen gezellig dorp. Ze hebben de gebouwen wel met hout betimmerd zodat het er allemaal niet zo erg uit ziet.

Je komt wel redelijk eenvoudig bij Arcs 1950. Daar is heel wat meer te beleven. Het is een heel nieuw dorp dat gemaakt is alsof het een oud dorp is. Behoorlijk Efteling maar voor wat het is toch erg knap gemaakt. De lift daarheen en terug gaat tot 11:30.

Houd er rekening mee dat er nog wat extra kosten zijn:

€ 95,- voor parkeren

€ 40,- voor een hele brakke 3G wifi

€ 75,- toeristenbelasting

Gereisd met jonge kinderen in december 2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alhoewel zeker niet goedkoop, bieden de appartementen van Chalet des Neiges een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wij waren met 8 personen en hadden een appartement van 10. Er was zeker plaats genoeg: 4 slaapkamers, 3 badkamers en 2 aparte wc's. De keuken en woonkamer waren ook ruim met voldoende keukenmateriaal. Er is ook een lift, dus het zeulen met koffers blijft beperkt. Hetgebouw biedt via de garage rechtreekse toegang tot het zwembad. En bij het buitengaan van de garage sta je op 10 stappen van de piste. Reserveer zeker een plaats voor je wagen in de garage, want er is zo goed als geen parking. Enige minpuntjes: geen wifi in de appartementen, enkel aan de receptie en de vriendelijkheid van het receptiepersoneel dat soms te wensen overliet.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

het chalet is licht verouderd maar wel goed.

mevrouw Gortzak
6-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

prima accomodatie op een goede plek, prima dus. lekker dat er veel doucheruimtes aanwezig zijn voor iedereen

Gereisd met vrienden in februari 2012

Aankomsttijd

mevrouw de Zwart
14-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Jammer dat we pas 17.00 uur er in konden. Meestal is dat bij de meeste eerder. Graag vooraf vermelden.Zodat we onze reis beter kunnen plannen. We waren er nu veel te vroeg.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Super ligging, mooi (nieuw) complex

Paul
23-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel mooi appartementen complex is het -jonge- Arc 2000. Het complex staat direct aan de pistes. Faciliteiten in het hotel zijn ook goed. Erg goed bevallen!

Gereisd met vrienden in januari 2009

ideale ligging tov de pistes

ndb
13-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Leuk appartement met voldoende ruimte met uitzondering van de keuken. (chalet 14-16 p) Wel 2 grote koelkasten beschikbaar, is vrij uitzonderlijk. Voldoende badkamers ook. Zwembad en hammam is een pluspunt. Weinig nachtlawaai en zonnig balkon! Goede prijs-kwaliteit! Dorpje zelf is weinig aantrekkelijk, maar wel prima skigebied.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Geweldig, ruim en goede prijs/kwaliteit.

Bjorn Schoeters
15-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldige vakantie gehad! Zijn hier 2e jaar op rij en mogen echt niet klagen. Hebben ruim apptje met iedere kamer zijn eigen badkamer. En de hamman en zwembad zijn een extra pluspunt om na het skien te relaxen. Een aanrader voor een eerlijke prijs.

Gereisd met vrienden in januari 2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn hier vorige week geweest en hebben een goede vakantie gehad.

We waren met zes personen en dan is een 6-persoons appartement toch te klein,vooral als je in de woonkamer slaapt en elke dag je (ski)spullen moet zien op te bergen.

Verder alleen maar goeds over dit complex qua ligging,receptie e.d.

De broodjesservice is ideaal en de receptionistes zijn heel behulpzaam.

Wij zaten in appartement nr. 2 en dat was om de hoek van de garage en skilockers,ideaal!

Vanuit het app. was het ook maar 200 m. naar de sleeplift en dan stond je op de pistes.

Qua gezelligheid en winkeltjes vonden wij Arc 1950 gezelliger en het was ook heel makkelijk per gondel te bereiken.

Gereisd met vrienden in maart 2010
2008

...vervolg

Ligging t.o.v. de piste: je kan vanuit het complex met de lift omhoog (gratis toegankelijk) en dan kom je in het oorspronkelijke arc 2000.

Je kan eventueel ook met een sleepliftje de berg op! Via dit liftje kan je dus ook terug skien naar het complex!

Dorpje qua kindvriendelijkheid viel een beetje tegen, niet echt en leuk ruim afgezet stuk waar je met je kids terecht kan, kinder vanaf 3 jaar die 'les' hebben, hebben uiteraard wel een eigenplek.

Dorpje qua gezelligheid viel een beetje tegen, zijn wel wat winkels en uiteraard ook de gezellige barretjes (3/4), maar het skigebied is verder super.

Wij hadden een week met veel zon en sneeuw dus ja wat wil je nog meer!

Fijne vakantie als je van plan bent om te gaan! Is een top aaco

Gereisd met vrienden in maart 2008
      • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben de tweede week van mart onze wintersport hier doorgebracht. Reis met vrienden en kleintje van 1 jaar.

Zaten in chalet Edelweiss! SUPER

appartement is voor Franse begrippen echt super goed.

Wij hadden een groot appartment zelfs met vloerverwarming! Grote wonkamer met keuken en ruime zithoek waar men kan eten.

Iedere slaapkamer had een eigen badkamer. 1 badkamer had ook een bad.

De verwarming was ook goed en er was tevens een openhaard en hout kan je halen bij de receptie.

Broodjes service is TOP, brood de dag ervoor bestellen bij de receptie en ze hangen de volgende ochted aan de deur.

Zwembad is inderdaad wel iets koud maar wel lekker, niet groot maar voor na het snowboarden even sauna en duik! prima.

Receptie is super vriendelijk en wil alles wel voor je regelen.

Parkeren: kan onderdaf voor 75 euro en evenrueel buiten kan ook voor 45 euro.

Er zis een kleine super markt vlakbij en eventueel iets hoger gelegen nog een grotere.

vervolg hierboven...

Gereisd met vrienden in maart 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Chalet des Neiges Arolles in Arc 2000, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Chalet des Neiges Arolles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.