FrankrijkRhône - AlpsArc 2000Appartementen Arc 2000Appartement Residence Chalet des Neiges Arolles

Appartement Residence Chalet des Neiges Arolles

FrankrijkRhône - AlpsArc 2000

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Chalet des Neiges Arolles voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 23 reviews
+50/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 23 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 7.8Ruimte
  • 8.8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

30 Reviews over Residence Chalet des Neiges Arolles

• 7Bart25-12-2015

Ruim appartement, oude spa

We waren met z'n 4en en hadden een appartement met 3 slaapkamers en 4 badkamers. Het ziet er allemaal best wel sfeervol uit. Zeker vergeleken met andere appartementen in Frankrijk. Voor de 'spa' moet je het niet doen. Dat is allemaal wat oud en voelt nogal vies. Direct vanuit het appartement ga je met een sleepliftje naar het dorpsplein vanwaar je naar de grote liften kunt. Je kunt tot het appartementen complex skiëen. Arcs 2000 is bepaald geen gezellig dorp. Ze hebben de gebouwen wel met hout betimmerd zodat het er allemaal niet zo erg uit ziet.

Je komt wel redelijk eenvoudig bij Arcs 1950. Daar is heel wat meer te beleven. Het is een heel nieuw dorp dat gemaakt is alsof het een oud dorp is. Behoorlijk Efteling maar voor wat het is toch erg knap gemaakt. De lift daarheen en terug gaat tot 11:30.

Houd er rekening mee dat er nog wat extra kosten zijn: € 95,- voor parkeren € 40,- voor een hele brakke 3G wifi € 75,- toeristenbelasting

• 8Peter03-09-2013

Waar voor je geld met je voeten op de piste

Alhoewel zeker niet goedkoop, bieden de appartementen van Chalet des Neiges een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wij waren met 8 personen en hadden een appartement van 10. Er was zeker plaats genoeg: 4 slaapkamers, 3 badkamers en 2 aparte wc's. De keuken en woonkamer waren ook ruim met voldoende keukenmateriaal. Er is ook een lift, dus het zeulen met koffers blijft beperkt. Hetgebouw biedt via de garage rechtreekse toegang tot het zwembad. En bij het buitengaan van de garage sta je op 10 stappen van de piste. Reserveer zeker een plaats voor je wagen in de garage, want er is zo goed als geen parking. Enige minpuntjes: geen wifi in de appartementen, enkel aan de receptie en de vriendelijkheid van het receptiepersoneel dat soms te wensen overliet.

• 8mevrouw Gortzak06-03-2013

het chalet is licht verouderd maar wel goed.

prima accomodatie op een goede plek, prima dus. lekker dat er veel doucheruimtes aanwezig zijn voor iedereen

• 8mevrouw de Zwart14-02-2013

Aankomsttijd

Jammer dat we pas 17.00 uur er in konden. Meestal is dat bij de meeste eerder. Graag vooraf vermelden.Zodat we onze reis beter kunnen plannen. We waren er nu veel te vroeg.

• 0collet04-05-2012

très bel endroit

Appartement très propre et très bien situé, pistes accessibles de l'appartement, station agréable

• 5Mark Newman30-04-2012

Great location, shame about the appartment

Chalet des Neiges is looking a little old and tired these days. We had a "delux" appartment but I really don't know what made it delux. We are a family of four and had an appartment for 4-6 people but it felt really cramped. It was great to have a south facing balcony in April and the view was pretty good. Disappointed that there was no WiFi in the appartment.

• 10BIBAS06-03-2012

site fantastique

super résidence aux pieds des pistes,appartement chalet typique montagnard,très spacieux et pratique.A REFAIRE

• 8Bohets-Walter03-03-2012

Site très satisfaisant

Agréable séjour, neige en abondance et 6 jours de grand bleu. Chalet proche d'un tire-fesse qui emmène sur les pistes. Espace intérieur très satisfaisant avec du retour pour les enfants. Deux points à relever. Selon la formule les draps de bain devaient être changés à mi-semaine, ce qui n'a âs été fait. Oubli des préposés selon la réception. Autre désagrémént qui suite à ma de mon appel téléphonique ainsi que mon e-mail reste sans réponse - ma caution de 186€ versée lors de notre arrivée et payée par compte visa est toujours en suspens. J'aimerais savoir quand elle me sera ristournée. Merci pour réponse rapide. W.Bohets n° client : 1946130 n° de dossier 537-71-2044884

• 9Paul23-05-2011

Super ligging, mooi (nieuw) complex

Heel mooi appartementen complex is het -jonge- Arc 2000. Het complex staat direct aan de pistes. Faciliteiten in het hotel zijn ook goed. Erg goed bevallen!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9ndb13-03-2011

ideale ligging tov de pistes

Leuk appartement met voldoende ruimte met uitzondering van de keuken. (chalet 14-16 p) Wel 2 grote koelkasten beschikbaar, is vrij uitzonderlijk. Voldoende badkamers ook. Zwembad en hammam is een pluspunt. Weinig nachtlawaai en zonnig balkon! Goede prijs-kwaliteit! Dorpje zelf is weinig aantrekkelijk, maar wel prima skigebied.

Appartement Residence Chalet des Neiges Arolles info

• VerzorgingLogies