Hotel L'Aiguille Rouge

redelijk

W.Valkenburg
31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ligging van het gedateerde hotel is top, direct aan de piste. Kamer erg sober, douchen is behelpen in een te klein bad dus iedere keer badkamer drijfnat, wel genoeg kastruimte en gratis tv, alleen franse zenders. De bedden zijn op z,n frans dus @$0&/^"! wat een drama.Als je boekt vraag een kamer met uitzicht op de piste, wij zaten aan de andere kant met beneden ons een bar dus tot in de nacht herrie buiten van onze dronken engelse"vrienden" erg prettig!! Het restaurant zag er wel prima uit, netjes en schoon. Alles buffet en het eten was prima voor 2 sterren. Ontbijt een beetje minimaal. Het diner was prima, alles warm en prima bijgevuld en veel variatie. Op de dag van vertrek kan je al om 3.00 uur ontbijten!!! (eenvoudig niet alles voorhanden, maar toch). De auto moet je wel wat verder parkeren in de garage en kost 85€ per week. Wij vinden de prijs/kwaliteit niet in balans voor 2 sterren, 775€ voor een week. Ik denk dat je voor hetzelfde of iets meer een stuk beter hotel kan krijgen.

• Ligging t.o.v. pistes10

Héél kleine kamers en vuil!

Vlekken op de lakens

Haren in het bad

Eten aan de muur in het restaurant

Enorm veel keuze van eten maar allemaal koud! Eten wordt niet verwarmd... kan op voedselvergiftiging... groot!

Beste waardering: ligt direct op de skipiste! En prachtig skigebied!

Hotel ligt echt geweldig tov skipistes

Astrid & Andre
26-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Om te skiën is dit echt een geweldig hotel. Vanuit het hotel direct op de piste om te kiezen uit een veelvoud van stoeltjesliften of een gondel. Hotel zelf is iets gedateerd en de kamer was basic maar ok. Badkamer is klein en het douchen is behelpen. Ontbijt en diner als buffet, voldoende keuze en van goede kwaliteit. Wijn & water bij diner is gratis. Al met al hebben wij in dit hotel een fijne week gehad. Het skigebied Paradiski is echt geweldig, ondanks dat het druk was hebben wij hier op de brede pistes totaal geen last van gehad. Ook de wachttijden bij de skiliften was beperkt tot max 5 minuten. Wij hadden onze skipas uitgebreid voor het skigebied La Plagne, dit is zeker een aanrader, leuke tocht naar de gondel om daarna verder het skigebied rond La Plagne verder te verkennen.

volgende keer weer

Yves
10-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Nu voor de derde maal daar geweest. Moet stellen dat de nieuwe eigenaar goed bezig is. Hotel ziet er frisser uit. De hotelregels zijn er en worden gevolgd. Eten was veel beter dan vorige malen. Kamer was sober maar prima. Je bent er toch niet veel. Volgend jaar, indien zelfde prijs, ben ik terug van de partij.

Self Catering Apartment with own transfers

Paul Maddison
9-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Arrived at 22.00hrs Sat and as I looked online to find the property enterance i knew where it was.There was no reception or check in facilities.I happened to find my name on a notice in an adjacent shop window telling me to phone a No to get a code for key deposit box.Phoned and got answering machine and had call returned 45 mins later.If I had not checked online or luckily found this notice I would have been stuck for longer on the pavement in -16 degrees.Saying that not much harm done but this could have been avoided by a simple call or E-mail.Could not check in till Mon and get towels.Would use again as good value and location.

uitstekend ski-hotel

Danny Lepomme
14-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel, met ideale uitvalsbasis voor het skiën. Aankomst is altijd wel een gedoe, omwille van het hele traject dat moet afgelegd worden met de koffers om tot bij het hotel te geraken.

Het restaurant was uitstekend van eten. Qua temperatuur is het er wel veel te warm. Je bent tenslotte toch gekleed op een wintervakantie, en dan verwacht je niet om in een T-shirtje te gaan dineren. De zoon is tijdens oudejaarsavond zelfs mede door de warmte (en allicht vermoeidheid van de autorit) onwel geworden. Even later is ook een zwangere vrouw nog onwel geworden.

Verder mag het hotelmanagement strenger optreden tegen lopende kinderen in het restaurant. Bij momenten waant men zich in een kindercrêche. Het is blijkbaar meer en meer de gewoonte om je kinderen gewoon maar hun gangen te laten gaan !

De zitgelegenheid in de bar is inderdaad aan de beperkte kant. Bar zat dikwijls vol met (niet-consumerende) gasten, omdat ook de lobby volledig bezet was.

Dit hotel is zeker een aanrader.

fantastisch gelegen

Tom
8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ski: Hotel is gelegen onmiddelijk aan de pistes van een prachtig skigebied, geen gesukkel met skibusjes of een eindje wandelen met je materiaal. Latten op en glijden maar!!

Hotel zelf: kamers sober maar OK, enige minpuntjes: bedden aan de korte kant en matras nogal hard, bad had ook ietsje groter gemogen en douche is slecht afgesloten waardoor badkamer telkens nat is na douchen.

Restaurant absoluut een dikke plus, we hebben uitstekend gegeten (buffetvorm), wijn à volonté.

Bar aan de kleine kant: ik heb geen problemen met (soms luidruchtige) animatie, maar het was fijn geweest als je dan even kan 'vluchten' naar een rustiger ruimte. Dat kon echter niet... Ook niet zo positief vond ik het gebrek aan WIFI-mogelijkheden: er is wel gratis WIFI, maar slechts een beperkt aantal connecties, waardoor je op drukke momenten dikwijls niet online raakte. Je moest hopen dat er gauw een connectie vrijkwam (elke connectie bleef 30 minuten actief).

Alles bijeengeteld toch zeer tevreden ... !!

basic maar goed

Yves
13-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Reeds 2 maal aldaar verbleven. alles is vrij basic maar best tof. geen grote luxe maar dit heb je ook niet nodig vind ik. Direct aan de piste. Tof uitzicht vanop zonneterras. Tof skigebied. Resto is basic maar met de skigedachte" t'moet niet goed zijn, als't maar veel is" hebben ons buikje wel kunnen vullen. (best lekker). Ontbijt vrij goed. bar is wel tof. Nadeel: Les Arc is 's avonds een dooie boel. Les Arc 1950 is wel gezellig.

• Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Aguille rouge is netjes, van alle gemakken voorzien. Neem wat overmaat in ruimte. Een 4 persoons studio, zou voor 4 personen wel wat klein zijn. Geen zitbanken oid. Maar wel bedden en een eettafel in de huiskamer. Allemaal prima als je met 1 of 2 in de 4 persoonsstudio bent, maar alles klein. Kleine, maar wel complete keuken. Groot bad en nette badkamer.

De dames aan de servicedesk van cis immobilier (en m.n. 1 ervan), zijn wel buitengewoon onvriendelijk en ongastvrij. Zuchten over alles, ergernis laten blijken over zaken. Gewoon geen zin erin. Zuchten als je vraagt of je bagage er mag blijven staan. Terwijl het dan wel mag. Maar je moet niet vragen hoe.

goed hotel zonder meer

Fam. Defevere
28-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij - gezin met 2 kids, 5 & 9 - zijn hier geweest begin januari. Ideale ligging tov de pistes, ski-in, ski-out zonder problemen. Kamers klein maar functioneel, en op skivakantie heb je geen balzaal nodig. Badkamer ok, bad inderdaad krap maar wij zijn geen "badzitters", douche is handdouche maar werkte naar behoren. Het restaurant vonden wij echter een gemiste kans. Buffet dus je vindt altijd wel iets dat je lust, maar soms was het echt wel zoeken, en de wijn (of was het azijn ?) was echt niet te drinken. Het warm houden van het eten was af en toe wel een probleem en op de drukste momenten kon de keuken niet volgen. De properheid van het restaurant liet bij momenten ook wat te wensen over - tafels maar half afgeveegd, bestek en glazen die wel uit de vaatwas kwamen maar waar toch nog de lippenstift van de vorige gebruiker aanplakte, enz... Jammer ! Wij hebben dit echter niet aan ons hart laten komen en hebben een super vakantie gehad, fantastisch skigebied, goeie sneeuw, genoten!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Aiguille Rouge in Arc 2000, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Aiguille Rouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel L'Aiguille Rouge scoort een 7.45 uit 10 op basis van 44 reviews.