We hebben een aantal aanbieders voor Arc 2000 voor je op een rij gezet:

vakanties Arc 2000

We hebben een aantal aanbieders voor Arc 2000 voor je op een rij gezet:

Reviews over Arc 2000

Prima hotel, voor herhaling vatbaar!

Marjolein,
    19-9-2018

Heerlijke wintersport gehad, 4-persoonskamer geboekt, 2x 2-persoonskamers met tussendeur gekregen, groot genoeg, schoon! Vriendelijk personeel. Kinderen werden naar skiles gebracht en opgehaald. Eten voldoende gevarieerd, heerlijke verse pizza's iedere dag. Leuke animatie. Zwembad wat fris, maar kinderen vonden het heerlijk.

5-10 min lopen naar de piste is wat minder met al je spullen, maar goed te doen.

Zeker voor herhaling vatbaar komende winter!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Mega fantastisch

Eve knokke,
    10-2-2018

Maximaal genieten van de pistes en zon! Top verblijf, nette en vernietiwde kamers. Heerlijk gegeten... Kortom Twas super.

Gereisd met vrienden in januari 2018

toplokatie, 1 stap buiten,en je bent bij ESF voor!

M Kuijper,
    6-1-2018

bijna alles was top! parkeerplek (onder appartement), appartement, receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. winkeltjes voor de deur, ski-school voor de deur. skilift voor de deur.

wat niet? geen idee!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Geweldig, aanrader. Om terug te komen :-)

Sascha,
    26-3-2017

Accommodaties is sfeervol ingericht met direct uitzicht op de pistes. Alles was heel verzorgd en voor Franse begrippen ruim :-) Je kunt tot aan het appartement snowboarden. Veel faciliteiten, zoals broodjes bestelservice, fitnessruimte, sauna en zwembad. Verder centraal gelegen in Leas Arcs 2000 aan een gezellig pleintje met diverse leuke barretje en terrasjes.

Gereisd met partner in maart 2017

prima hotel

Willem Valkenburg,
    31-1-2017

Net terug van prima week skien, kamers gerenoveerd met mooi uitzicht, schoon en groot genoeg, prima badkamer met warm! water, bedden voor franse begrippen prima(dit hebben wij vaak veel slechter meegemaakt in Frankrijk)en groot genoeg. Iedere dag kamer schoon gemaakt. Het eten is in buffetvorm en prima gevarieerd. Je hebt de mogelijkheid om een lunchpakket te maken voor als je op de piste wilt blijven. De piste is ong. 40 mtr lopen en dan trap af. De bar beneden niet gezellig, wel redelijke prijzen. Vorig jaar in hotel Aiguille Rouge geweest (ligt v

oor dit hotel) en is ong. net zo duur maar veel minder. Dit geldt zeker voor de kamers en de slechte bedden. Je kan hier wel vanaf 16.00 uur iets gezelliger in de bar zitten om wat te drinken.

Samenvattend, prima hotel zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in januari 2017
Arc 2000 scoort een 8,3 uit 10, op basis van 18 reviews