Appartement Radisson Blu Resort

8.4Fantastisch

• 9.5Ligging t.o.v. pistes
  • 8.4Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

33 reviews over Appartement Radisson Blu Resort

• 6Remko18-01-2013

Ruim appartement maar belachelijk duur

Het appartement was behoorlijk ruim, maar we hadden ook de Espace variant geboekt. Met TV, oven en vaatwasser. De appartementen liggen in diverse gebouwen. Feitelijk gewoon flats, maar wel met een leuke uitstraling. Ligging is prima, je kan direct de piste op. Net als in een hotel zijn handdoeken en bedlinnen etc aanwezig. Handdoeken worden 1x per week ververst. Alleen de prijs is waanzinnig hoog. Ten opzichte van vorig jaar met 30 a 40% gestegen. En 1500 - 2500 euro voor 1 week een 3-kamerappartement is belachelijk. En dan komt er nog 100 euro parkeerkosten bij.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Henk Velders22-07-2010

Best goed maar niet TOP

Belangrijkste pluspunt van Radisson Blue (Residence Arc 1950) is de ligging direct aan de piste - ski i/ski out-. Arc 1950 is een sfeervol niet al te groot (nieuw aangelegd) dorp en dat geldt ook voor de accommodatie. Redelijk luxe, redelijke uitrusting, best goed maar niet top. En dat komt vooral door het slechte/matige onderhoud. Veel beschadigingen, slijtage etc. 't is het allemaal niet niet. De appartementen zijn verder ruim, met zowel aan de voor- als achterzijde een prachtig uitzicht, het complex is vrij groot en onoverzichtelijk door de vele niveauverschillen en zoals zo vaak, de liftcapaciteit is volstrekt onvoldoende. Jammer dat er geen broodservice is. Over het skigebied, en daar kom je toch uiteindelijk voor, groot, gevarieerd, TOP.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8M. Vunderink11-02-2010

Helemaal geweldig, zeker met kids

Ideaal aan de piste, goed afgewerkte appartementen met een oven (geen magnetron). Dorpje is gezellig bij goed weer, heerlijk op de terasjes. J klikt zo uit je skis het terras op! Bij slechter weer is het wel wat stil af en toe. De kids lopen zo de deur uit en kunnen skiën, sleeën e.d. Het is er niet goedkoop.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 10Marco29-09-2009

SUPPERRRRR

we zijn vaak in Frankrijk op wintersport geweest, maar zo'n ruim, mooi ingericht appartement nog nooit gehad. het complex is van alle gemakken voorzien en ligt direct aan de piste, je stapt naar buiten, snowboard onder, skies aan en glijden maar. super mooie skigebied veel mogelijkheden voor zowel beginners als gevorderen.zelfs uitstapje naar la Plagne met het snowboard of op de skies behoort tot de mogelijkheden.daar 1950 een klein plaatsje op zich is, is alles in de buurt restaurants, kroeg, supermarkt. het enige wat je wel mist ( misschien onze periode) is de gezelligheid van de apresski alhoewel één kroeg het wel probeerde met live muziek en met wat drank en 10 man kan het dan best gezellie zijn. voor de rest was het echt een super vakantie een echte aanrader !!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9marcel22-09-2009

geweldig

prachtig dorp en kamers. wel altijd met 2 pesonen minder gaan dan max aantal personen. dan heeft iedereen zijn eigen slaapkamer. parkeren onder het dorp. wij hadden zeer slecht weer met sneeuwstormen dan is het makkelijk als de garages onder heel het dorp doorlopen. met halfpension kun je kiezen uit 2 restaurants die vrij ver weg liggen.lastig met slecht weer. maar dit is dan ook het enige minpuntje dat ik kan verzinnen

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 10Johan M.28-08-2009

Werkelijk Geweldig Resort (Deel 1)

Arc 1950 'Le Village' bestaat uit twee delen: Radisson SAS en Intrawest. Deze bestaan op hun beurt uit een aantal 'delen'. Elk deel heeft z'n eigen receptie, lift naar de ondergrondse parkeergarage, sauna, hammam, fitnessruimte, jacuzzi en buitenzwembad. Eén deel heeft tevens een groot binnen/buitenzwembad. Daar kun je komen door de verbindingsbuis of garage. Alle appartementen hebben hun eigen skilocker (grotere appartementen meerdere) in een verwarmde opslagruimte die bij elk deel direct aan de piste gelegen is. Eénmaal op de piste ski je vijftig meter omlaag naar de liften. De auto (geen gas-auto's) zet je in de garage onder het dorp bij 'jouw' deel. Via de liften kom je bij de recepties uit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Fam.van Komen06-07-2009

Volgend jaar weer !!!!

Heerlijke vakantie gehad, het gebied is echt super, pistes niet te steil, skieen tot aan de deur. Doordat het dorp autovrij is is het ideaal met kleine kinderen, veel ruimte om ook met de kinderen te spelen in de sneeuw, de parkeer garage onder het dorp is echt top. Er is 1 Supermarkt die niet heel erg uitgebreid is en erg duur. Volgend jaar nemen we zelf iets meer boodschappen mee. Verder leuke restaurants en barretjes. Ons appartement was lekker ruim met prachtig uitzicht op het dal.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

• 8Kok17-04-2009

Heerlijke dorp in prachtig gebied

Het dorp voelt als een wijk in de efteling. Alles klopt en het (canadese) concept is perfect uitgewerkt. Echter mist het authiciteit, maar dat is logisch. Het skigebied is geweldig en loopt door het dorp. De enige winkel, SPAR, is erg duur. Volgende keer nemen we zelf enige boodschappen mee. Restaurants zijn erg leuk en gemiddelde prijzen. Appartement was prima, al was 6 personen in een 8 persoonappartement genoeg. Geen apres-ski, maar dat weet je in frankrijk. Kortom, alle voorwaarden voor een heerlijke wintersportvakantie zijn ruimschoots aanwezig en wij hebben dus een geweldige week gehad.

Gereisd met vrienden in april 2009

• 9Ellen22-03-2009

zoals frankrijk nog nooit is geweest

We gaan voor het 10e jaar met een groep vrienden naar de Wintersport waarvan 9 jaar naar diverse gebieden in Frankrijk. We boeken altijd een 10 persoons appartement voor maximaal 8 personen omdat je in Frankrijk anders in de huiskamer slaapt. Aan dit 10 persoons appartement klopte alles. De georganiseerde ontvangst,de vriendelijkheid aan de receptie, het comfort van het chalet, de tussentijdse service van schone bedden en handdoeken, en vooral de ruimte in het appartement waren super. Een minpuntje was dat het riante balkon niet op de zonzijde lag rond 17:00 uur. Verder was Arc 1950 een gezellig dorpje met leuke eetgelegenheden, gezellige terrassen en een hele gave Irish Pub.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 9Kimmie21-03-2009

Van alle gemakken voorzien en zo de piste op!

Wij hebben genoten van een heerlijke week. Het 6 pers. app. met 4 volwassen en 1 kind was lekker groot, voorzien van bad + douche en 2 toiletten. Heerlijk schoon, bedden al opgemaakt en op woensdag een sopje en schone handdoeken. Kapotte lampjes werden direct gerepareerd. Het skien was ook top. Zo vanuit het appartement op de latten en gaan. Veel sneeuw en mooie pistes. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Appartement Radisson Blu Resort info