Appartement Pierre & Vacances Le Village

8.2Fantastisch

• 9.4Ligging t.o.v. pistes
  • 8.7Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre & Vacances Le Village voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

24 reviews over Appartement Pierre & Vacances Le Village

• 8erwig12-01-2014

Simpel, maar prima in orde en direct op de piste

Simpel appartement, maar voldoet prima. Ruim genoeg en alles is aanwezig. We hadden wel een 8 perswoons appartement voor 6 mensen, anders moet de woonkamer elke avond verbouwd worden tot slaapvertrek. De appartementen liggen direct op de piste, ideaal! Skies aan en hup de piste op en aan het eind van de dag zo tot aan de deur skien. Skies kunnen beneden in afsluitbare lockers opgeruimd worden. Ondanks dat het een appartement is, zijn handdoeken en beddengoed wel aanwezig en wordt dat zelfs halverwege de week verschoond. Enige nadeel is het zwembad, is er wel, maar klein en buiten. Ontbijt kan bijgeboekt worden en geloof ook diner, maar hebben wij niet gedaan, bakker is vlak bij en om 7 uur al open, elke dag, dus elke dag vers brood en zelf koken voor het avond eten of uit eten. Autos staan beneden in parkeer garage, wel duur, maar ze staan dan wel sneeuwvrij.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 8marcel24-09-2011

topper

prachtig app. enkele jaren terug het grote app. gehad en nu de kleine variant. (3kmrs) met 4 pers. nog steeds groot. 2 slaapkamers met ieder een eigen badkamer en toilet. keuken compleet, maar neem wel van huis of onder aan de berg je eten mee want, o wat is die spar duur... de skies en schoen staan onder in de kelder. voor de deur aan en na 50 meter prikken de eerste afdaling. terug met een beetje vaart tot aan de kelderdeur. ideaal! helaas wel een aantal avonden geluidsoverlast van de bar aan de overkant tot zeker een uur of 2. volgend jaar weer terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 9Familie van der Hooi30-08-2008

ZEKER DOEN, GOEDE KEUS!

Prachtig dorp van residences (allemaal bij elkaar horend) op 1950 meter hoogt, dus altijd sneeuw! Elk complex van appartementen heeft z'n eigen sauna, stoombad, fitness-ruimte, zwembad en jacuzzi. Ons complex had een zeer klein buitenzwembad, maar via een 'loop-buis' konden we naar een ander deel gaan met een groter binnen- en buitenzwembad (koud water)! Kamers niet zo groot, wel 'gezellig' ingericht. Boek altijd een grotere kamer dan je denkt dat nodig is, anders moeten er twee op de bed/bank slapen! Complete keuken, twee bad- en slaapkamers (3-kamerappartement). Je kunt letterlijk tot in je complex skien, de skiboxen zijn binnen en verwarmd. In de buurt zijn leuke restaurantjes en een SPAR-winkeltje, ze hebben vrij veel. Alleen onduidelijkheid over kamers: Je hebt 3-kamerappartement classique en espace, espace is groter, maar goedkoper, heel raar dus! Zeker doen, dat Arc 1950!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9fam. Staessens08-08-2008

prachtig nieuw dorp in autenthieke stijl!

Wij zijn er in de juli 2008 geweest samen met onze 2 kinderen van 11 en 13. Heel gezellig dorp op 1950m hoogte, dus neem voldoende warme kleding mee ook in de zomer kan het er heel fris maar mooi weer zijn. Prachtig zicht op de Mont Blanc vanuit het dorp. Heel vriendelijk personeel en lekker eten! De appartementen zijn zeer sfeervol Savoriaans ingericht, heel gezellig. Vanuit het dorp mooie wandelingen te maken. Wij waren heel tevreden!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Els Roelandt02-05-2008

Geweldig dorpje in het immense skigebied van Paradiski. Ligging aan de pistes kan echt niet beter, letterlijk je appartement in skiën! Service is goed, maar nog steeds op z'n Frans... Met de Kids ben hier helemaal goed, prima faciliteiten, skischool, kidsclub en vele activiteiten na het skiën. De appartementen voldoen aan de prijs die je ervoor betaald.

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Fam. Marck01-10-2007

Wij hebben een super vakantie gehad, in arc 1950.Mooi appartement ( 6 pers. ) met 4 personen. 2 slaapkamers, 2 badkamers. Netjes en schoon. Badjas aanwezig voor het zwembad. Er zij 2 zwembaden, eentje binnen en 1 buiten. Het binnenzwembad is voor iedereen vanuit binnen te bereiken. Direkt aan de piste. Leuke restaurantjes, maar geen apres-ski!!!

Gereisd in oktober 2007

• 7Thomas02-09-2007

Euro Disney in de sneeuw! Op zoek naar sfeer en gezelligheid? Dan is dit de perfecte plek! Het is idd best duur maar dan krijg je ook wel wat terug. Tja je gaat naar Frankrijk dus dan weet je dat. Wij zijn met kerst geweest en dat is echt een aanrader! Veel activiteiten (zonder overlast). En idd, de service in het dorp is niet optimaal maar ach..geloof me daar kijk je doorheen. De service in het app is goed. En geloof me dit dorp mocht je wensen als je in Arc 2000 zit! Want dat is echt TONY!

Gereisd met familie in september 2007

• 9sera19-03-2007

Dit is een keten die uit meerdere hotels bestaat die over de Village verspreid zijn. Allen zeer dicht bij elkaar. Opgepast De belangrijkste faciliteiten bevinden zicht in de Prince des Cimes (zwembad, receptie,...) Zeer luxe logement, elke slaapkamer heeft een eigen badkamer en WC. Schoonmaak op dinsdag, handdoeken en lakens ingbegrepen. Les Arcs 1950 is een heel nieuw, ietwat kunstmatig dorpje. Wel erg duur, ligt perfect op de skipistes en er zijn voortdurend gratis busjes tussen de verschillende stations voor diegenen die niet skiën.

Gereisd met familie in maart 2007

• 8Ellen en Emiel15-03-2007

Perfect appartement in Les Arc. De app zien er netjes en schoon uit. Alle ingredienten zijn aanwezig om hier een fijne wintersport te beleven.

Gereisd in maart 2007

• 1Red Mia10-03-2007

Zijn op skivakantie geweest van 3/02 tot 10/02/07. Deze reis wordt verkocht als een luxereis, maar wij verbleven niet in het hoofdgebouw en kregen daar helemaal niet wat er in de brochure vermeld werd. Zwembad binnen en buiten moesten we door de sneeuw naar een ander gebouw gaan om te kunnen zwemmen. Je wordt in gans het dorp uitgebuit als toerist. je betaalt veel te veel en het trekt op niet veel en die mensen ( zowel restaurant personeel als bediening supermarkt)waren allesbehalve vriendelijk. We hadden ook geen uitleg, noch onthaal in ons hotel, we moesten telkens naar het ander gebouw om iets te vragen!! Ook staat er dat je kan skiën tot het gebouw, maar je moet bijna je benen breken om er te geraken. Nog nooit zo'n slechte vakantie gehad!!! Deels de schuld van onze Touroperator die dit gebied afschilderde als een ideel vakakntieplaatsje.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2007