Appartement Le Prince des Cimes

Frankrijk, Rhône - Alps, Arc 1950

8.9Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Le Prince des Cimes voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

13 reviews over Appartement Le Prince des Cimes

• 10D'haese01-04-2010

PRACHTIG,prijs kwaliteit super! echt een aanrader

Appartement heeeeeel ruim en picco bello!!Heel ruim ,zeker terugkerenWij gaan reeds 26 op wintersport en dit is de eerste maal dat we zo mooi gelogeerd waren.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

• 10Mariska15-03-2010

Prachtig!

Van 6 t/m 13 maart in een 5 kamer app. verbleven, het appartement was ruim en mooi. Boven 3 slaapkamers, 2 badkamers, toilet en beneden nog een slaapkamer met bad en toilet. Beneden ook een extra douche en wc. Keuken was naar verhouding nogal klein voor een 10 persoonsapp. Grote eettafel, zithoek met 2 banken en 2 losse stoelen, open haard, tv en klein balkon. Halverwege de week schone handdoeken en schoonmaak. Arc 1950 is een mooi dorp, toegang tot de piste's perfect, je kan het dorp in en uit skieen tot je appartement. Genoeg restuarants, leuke winkels, elke avond is er wel wat toe doen, leuke ierse pub met happy hour. De spar in het dorp is goed, groot assortiment, wel aan de prijs maar wel te doen. Wij zijn op zaterdag rond half 2 gearriveerd, na de auto in de garage te hebben gezet, konden we direct onze kamer in. Het skigebeid is fanatastich, veel blauw, maar ook voor de gevorderden goed te doen! Ik wil zeker hier nog meerdere malen naar toe!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 9familie met jonge kinderen09-08-2009

prijs/kwaliteit een echte aanrader

Een heel verzorgd appartement. Opgemaakte bedden bij aankomst + badlinnen. Midden in de week wordt het linnen ververst. Zeer vriendelijk personeel Wel franstalige kinderanimatie. Het is er heel rustig in de zomer. Mooie wandelingen Een aangenaam binnen en buitenzwembad. Zorg er wel voor dat je warme kledij meehebt want 's morgens en 's avonds kan het soms fris zijn. Het is een verkeersvrij dorpje, ideaal voor de kinderen. Er staan ook enkele pingpongtafels en trampolines waar de kinderen gebruik kunnen van maken We gaan zeker nog eens terug !!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Familie Callewaert01-02-2009

Prachtig complex op de piste gelegen

Wij zijn net terug van een weekje skiën in Les Arcs. Alles wat wij reeds op deze site gelezen hadden, bleek ook absoluut waar te zijn : ligging tov pistes is ideaal, parkeergarage onder het gebouw, vriendelijkheid van het personeel, inrichting van de appartementen, enz... Zonder afbreuk te willen doen aan al deze positieve punten, had ik echter graag een paar minpunten aangehaald die voor sommige mensen belangrijk om weten kunnen zijn : 1) arc 1950 is absoluut NIET zonnig gelegen, waardoor je als thuisblijver, zelfs als je een zuidelijk gericht appartement hebt, maar zon in het appartement hebt van 11u tot 15u, wat toch jammer is op een mooie dag. 2) de skiverhuur bij sport 2000 (concept board shop) in het dorp is werkelijk abominabel te noemen (enorme wachttijden, ondermaats materiaal, onvriendelijk personeel, enz...). Als trouwe huurders bij Intersport raden wij dan ook ten stelligste aan het gratis cabineliftje (de Cabriolet) te nemen en in Arc 2000 bij Intersport te huren.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 8harmsen09-02-2007

prima accomodatie, het is een hotel met appartementen. schoonmaak halverwege. goede service. alleen was onze derde slaapkamer een open ruimte (grote vide in de woonkamer met daarin een verhoogde vloer, met een trap bereikbaar) elke slaapkamer zijn eigen badkamer en toilet. verwarmde lockerruimte, en geen skischoenen in het gebouw (geen lawaai) alleen de prijzen in de winkels waren echt over de top. b.v. met 6 personenelke dag €18,- aan brood.

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 10Tineke05-02-2007

Le prince de cimes ligt perfect aan de piste. Klein gezellig dorpje waar je (als je wilt) ge-entertaint kan worden. 2x per week is een lift en één piste open van 17-19uur. Inrichting app is mooi,schoon en ruim (voor franse begrippen)Er liggen afwas-tabletten klaar,schoonmaakmiddel, shampoo en bodylotion, zeep, kortom dingen die je niet mee hoeft te nemen(goed om te weten zeker als je met de bus bent zzoals wij)4 handdoeken pp die midden in de week verwisseld worden. Badjas ppom naar zwembad te gaan.wij vonden het een heerlijk app om te verblijven.

Gereisd in februari 2007

• 10Fam. Walraven09-01-2006

het is een supergezellig dorpje en het ligt super op de piste, appartement erg gezellig en ruim gewoonweg niks af te kraken en voor herhaling vatbaar dus een echte aanrader Fam. Walraven

Gereisd in januari 2006

• 10Lenny & Frank14-02-2005

Arc 1950 en app. le Prince des Cimes zijn echt een aanrader. Alles is super verzorgt! Het app. is echt een plaatje. Het is ruim en compleet ingericht! Vanuit de ski kelder loop je zo de piste op. En op het einde van de dag ski je weer zo tot de voordeur. Ook de faciliteiten in het dorpje zijn uitstekend!

Gereisd in februari 2005

Appartement Le Prince des Cimes info