Vakantie in Arc 1950

We hebben een aantal aanbieders voor Arc 1950 voor je op een rij gezet:

Reviews over Arc 1950

• 9S. Jetten15-02-2019

Mooiste en gezelligste skigebied!

Ontzettend mooi en gezellig en autovrij dorp. Je parkeert de auto onder 1 van de complexen in het dorp en hebt deze de hele vakantie niet meer nodig. Leuke winkels restaurants en cafés. Het hele dorp ligt midden op de piste waardoor het ski in ski out is. Er wordt heel veel georganiseerd zodat er altijd wel iets te doen is in het dorp. Voor ons een fantastische vakantie in een prachtig skigebied. Ik heb al veel wintersportoorden gezien in Oostenrijk en Frankrijk maar Paradiski staat echt wel op n 1 en we gaan zeker nog een keer terug.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Après ski
    • 9Zorg voor natuur

maart 2018

• 9Yvonne05-08-2018

Fantastisch!

Wij waren hier in de zomer met 2 jongens van 17 en we hebben ons allemaal uitstekend vermaakt door de vele sportactiviteiten. Wij hebben gewandeld met en zonder gids, wat met bergwandelschoenen goed te doen is. Vriendelijke mensen. Er wordt veel georganiseerd aan aerobics activiteiten, fietsen, boogschutten, wandelen, muziek. De temperatuur op de berg is een groot verschil (ongeveer 12 graden koeler) met het dorp in het dal. Houd rekening met 25 km omhoog en naar beneden rijden als je naar een grote supermarkt wil. Assortiment van Supermarkt van les arcs 1950 is uitgebreid en ja wel iets duurder dan in de dorp. Paragliding kan ook in les arcs 1950 geboekt worden, super om te ervaren! Lekker uit eten in t dal bij le refuge in Bourg st Maurice, ook voor vegetariërs. Wenselijk om te reserveren van tevoren. Wij hebben een geweldig verblijf gehad.

• 9Zorg voor natuur

augustus 2018

• 9erwig12-01-2014

Mooi en groot skigebied

Zeer mooi skiegebied, zeer groot en verschillende pistes van blauw tot zwart. Je kan zelfs een hele tocht naar La Plagne maken. Niet druk op de pistes en bij de liften

• 10Skigebied gevorderden
    • 10Skigebied beginners
    • 8Zorg voor natuur

december 2013

• 9Shannen12-11-2013

Gezellig bergdorp

Wij zijn hier nu drie keer geweest en altijd goed bevallen. De appartementen zijn niet goedkoop, maar dan heb je ook wat. Bij aankomst parkeer je je auto onder het dorp en die heb je niet meer nodig. Je hoeft niet te lopen naar de piste. Je kan overal zo weg skiën. Een gezellig klein dorp met een aantal goede restaurants, circa twee kroegjes en winkeltjes. Je kan met een gondel van arc 1950 naar 2000. Het skigebied is heel goed. De liften zijn modern en pistes goed onderhouden. Ook al is het druk in het hoogseizoen heb me daar niet zo veel last van, want er zijn weinig grote knelpunten. Het gebied rondom arc 2000 is meer voor de gevorderde skiër en het gebied rond arc 1800 heeft meer bomen en blauwe pistes.

• 6Après ski
    • 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn

januari 2011

• 8H.verberne09-06-2013

Klein dorp maar super gezellig

Mooi skigebied dorp autovrij alles dichtbij

februari 2013

• 10Sam18-04-2013

Site très agréable pour les vacances en famille

Idéal pour les vacances avec enfants. Très bel environnement, possibilité de faire de la luge en toute sécurité

• 10Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners
    • 10Après ski
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

april 2013

• 10Judith09-02-2013

Voor herhaling vatbaar

Een heerlijke wintersport bestemming, goede ruime appartementen, met heerlijke bedden, bijzonder vriendelijk personeel, niets is teveel. Restaurant los chicanos en Hemmingway is een aanbeveling. Gezellig dorpje, niet veel wandelmogelijkheden, maar wel de mogelijkheid om met een gratis bus naar de overige dorpjes te gaan.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 5Remko18-01-2013

Prima maar belachelijk duur

Arc1950 is een kunstmatig skidorp, maar wel een met een leuke uitstraling. Je kan vanuit je appartement direct de piste op. En het gebied is heerlijk groot. Ook de hoogte geeft aardige zekerheid op sneeuw. Voor Franse begrippen zijn er ruime appartementen te krijgen. Eén groot nadeel: de prijs is waanzinnig hoog. Ten opzichte van vorig jaar (2012) 30 a 40 procent gestegen. 1500 a 2500 euro voor 1 week een 3-kamer appartement is belachelijk. Veel Russen.

• 8Sfeer in stad
    • 7Après ski
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7natasha07-03-2011

Prachtig appartement, jammer van het lawaai!

Wij zaten met 11 pers. in twee app. Deze waren prima, sfeervolle inrichting en bijna elke slaapkamer een eigen badkamer met bad. Dorpje zag er erg gezellig uit, zeker met de kerstverlichting die nog overal hing (eerste week januari). Cateringservice was super; erg lekker en niet alleen pasta en raclette! 's Nachts helaas vaak wakker geworden door lallende russen die tot 5 uur buiten aan het feesten waren. Die russen rookten nu eenmaal allemaal en dat mag niet meer binnen. Lawaai is vooral als je aan de voorkant slaapt, bij ons had niet iedereen er last van. Raam dichthouden scheelde wel, maar het app. was erg heet, ook met de kachels uit en hele droge lucht. Skigebied is wel oke, ik vond de blauwe pistes vaak niet bijzonder; dat was alleen maar saai glijden over een weg. En je moest ook regelmatig flink hard (te hard) naar beneden suizen omdat de piste even verderop omhoog liep en je anders moest klunen. Oversteek naar La Plagne is een keer wel leuk, maar je bent nogal lang onderweg.

• 8Sfeer in stad
    • 6Skigebied gevorderden
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Petra31-01-2011

Helemaal top!

Wij zijn afgelopen zaterdag teruggekomen van een weekje Les Arcs 1950. Wat een leuk dorpje zeg en wat een mooi skigebied. Genoeg restaurantjes en winkeltjes in het dorpje aanwezig. Ook qua parkeergelegenheid hebben ze daar goed over nagedacht. Onder het hele dorpje hebben ze een parkeergarage gebouwd. Appartementje wat wij hadden was ook helemaal prima. We konden er om 14.00h al in ipv eigenlijk 17.00h. Echt een aanrader!

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2011