Vakantie in Arc 1800

We hebben een aantal aanbieders voor Arc 1800 voor je op een rij gezet:

Reviews over Arc 1800

• 8Ingrid26-04-2019

Appartement Archeboc is een gebouw met een prima ligging, ski in, ski out. Dichtbij het bruisende centrum en wellnesscenteum, 5 minuten lopen. Geweldig skigebied voor zowel beginners als gevorderden. Bruisend dorp met veel activiteiten.

februari 2019

• 9Angelique04-01-2018

Geweldig, gevarieerd gebied!

Heerlijk skigebied, sneeuwzeker. Ski-in / ski-put. Voor iedereen wat wils. Wij waren met grote groep, kinderen (4 en 6), beginnende volwassen, gevorderden, skiërs, snowboarders. En iedereen heeft zich hier vermaakt. De Mile8 in Arc 1800 is een leuke piste voor beginnende kinderen. Naast skiën kun je hier ook rodelen voor kinderen (Mile8) en hoger op de berg voor volwassenen.

Je kunt enorme tochten maken, Minimaal een half uur skiën voordat je weer een lift in moet. Voor echte skifanaten.

Wij zijn niet zo van de après ski, dus daar kan ik je niets over vertellen. Maar op het oog lijken er voldoende kroegen en discotheken te zitten. Wij nemen onze boodschappen altijd mee voor een hele week (echte Hollanders hè), dit doen we niet om kosten te sparen, maar om tijd te sparen. Ieder dorp heeft wel een supermarkten en beneden in het dal zit een grote supermarkt, maar daar willen we zo min mogelijk tijd aan kwijt zijn, dus hebben we alles bij ons.

• 10Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 8kranenkampjes25-03-2015

Prima skioord, geen apres ski

Een echt Frans skioord. Aardige sfeer, accommodaties allemaal aan de piste dus zo vanuit de skikelder de piste op. De aprés ski bestaat uit het drinken van drankje op een rustig terrasje. 's avonds laat (na 23.00 u.) is er wel wat nachtleven.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Peter Fransen22-02-2015

Mooie centrale ligging

les Arcs 1800 ligt zeer centraal in een geweldig skigebied. Het draait om het skiën, voor de rest moet je er niet veel van verwachten. Uitgaansleven en après is zeer beperkt.

• 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 4Après ski

februari 2015

• 8chrashie13-01-2014

Mooi skigebied

Mooi, maar na 3x wel toe aan wat nieuws. Skiliften zouden eens geupgrade kunnen worden. Je kan niet hotel na hotel bouwen en niet de liftcapaciteit uitbreiden

• 8Cultuur
    • 8Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden

december 2013

• 9voorsche23-02-2013

Volgende keer terug!

Dit skigebied is wel zo compleet. Met de pasutbreiding voor La Plagne raak je niet uitgekeken. In een week red je niet alle pistes, er is zoveel keus. Ideaal voor maken van tochtjes. Ondanks seizoen is personeel van liften en horeca zeer vriendelijk en hulpvaardig. En de horeca op de pistes is kort gezegd: geweldig. Het zijn luxe bergchalets die allemaal een eigen sfeer, muziek en uitstraling hebben.

• 9Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Skigebied beginners
    • 9Après ski

februari 2013

• 9Dick de Roode26-01-2013

nummer 1 in de top 100

Wij zijn hier voor de "tig-ste" keer. U kunt niet beter treffen als Paradiski. Of u nu in Arc, Valandry, Paisley od in één van de La Plagnes zit. Ben t ouder dan 30? gadan NIET naar Arc 1800.

• 1Cultuur
    • 10Omgeving
    • 1Après ski

Gereisd met partner in januari 2013

• 0Cocccie27-03-2012

Arc 1800 - Village Charvet

Le village charvet aux Arcs 1800 est très sympa ! Petit centre ou les commercants sont tous très sympatiques. De grandes résidences mais ça n'est pas moche (contrairement à d'autres stations)

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden

Gereisd met partner in maart 2012

• 4Andrew Chester05-03-2012

good skiing for advanced, poor for novices

Very crowded, although pistes well groomed. Only 1 tiny nursery slope, really only suitable for competent skiers. More geared to parties of young people.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Après ski

februari 2012

• 7ikke29-03-2010

koel en zakelijk plaatsje

+punten: gratis shuttle bussen tussen de verschillende plaatsen / uitgestrekt skigebied -punten: verouderde liften / blauwe pistes hebben teveel rode stukken / ongezellig centrum met teveel sportwinkels, plaatselijke specialiteitenzaken en horecazaken / weinig animo / niet echt gezellig

• 5Sfeer in stad
    • 3Skigebied beginners